• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Rumpleteazer schreef:
    (...)

    Ja dat doe ik ook ongeveer. Iedere week. Benen en oksels doe ik wel iets vaker, omdat dat makkelijker is.
    Ik doe het ook gewoon, en heb geen vriendje...
    Ik vroeg me gewoon af wat normaal was.


    Ik deed dat ook toen ik nog geen vriendje had, dus ik vind het best normaal! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rumpleteazer schreef:
    (...)

    Ja dat doe ik ook ongeveer. Iedere week. Benen en oksels doe ik wel iets vaker, omdat dat makkelijker is.
    Ik doe het ook gewoon, en heb geen vriendje...
    Ik vroeg me gewoon af wat normaal was.


    Mijn oksels doe ik ook vaker, maar mijn benen niet haha. Ik ben daar echt veel te lui voor, vooral in de winter.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Mijn oksels doe ik ook vaker, maar mijn benen niet haha. Ik ben daar echt veel te lui voor, vooral in de winter.


    Ik eigenlijk ook, maar ik heb gewoon gym op school, plus het feit dat ik hockey. Ik krijg irritaties van mijn scheenbeschermers, heel veel jeuk, en dan krab ik mijn benen helemaal open in mijn slaap. Als ik dan goed scheer is die jeuk een stuk minder, dus minder korstjes (:


    Miep

    Michonne schreef:
    (...)

    Mijn oksels doe ik ook vaker, maar mijn benen niet haha. Ik ben daar echt veel te lui voor, vooral in de winter.
    dit.

    Delain --> SpringElf


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Michonne schreef:
    (...)

    Mijn oksels doe ik ook vaker, maar mijn benen niet haha. Ik ben daar echt veel te lui voor, vooral in de winter.

    Same here maar in de lente en herfst ook thiehie alleen als ik een korte broek of bikini aan heb (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Rumpleteazer schreef:
    Voor alle meiden hier:
    Scheren jullie je schaamstreek (Of waxen, of wat dan ook) en is het ten alle tijden glad? Want ik doe het wel, maar vind het een verschrikkelijk takke werk. Maar ik ga het echt niet om de drie dagen scheren.


    Om het echt elke dag te doen ben ik te lui voor, maar zeker wel een à twee keer per week. Ik vind het ook echt rotwerk. Oksels zijn zo gedaan, die doe ik elke dag.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    (...)

    Om het echt elke dag te doen ben ik te lui voor, maar zeker wel een à twee keer per week. Ik vind het ook echt rotwerk. Oksels zijn zo gedaan, die doe ik elke dag.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    SpringElf --> Killed
    Dominant & vrijgezel :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Galinda --> Colfer


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Duuus, what's up?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nog steeds niet veel :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sexloosheid (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Colfer schreef:
    Nog steeds niet veel :')

    Zelfde geldt voor mij. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ga het uitmaken met mijn vriend. ;]


    ars moriendi