• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Blazerer schreef:
    (...)
    Mocht de wereld vergaan dan zijn er altijd wel een paar die de laatste kans willen pakken. (letterlijk en figuurlijk)

    Och dat weet ik wel zeker. Fatalisme en seksuele driften gaan hand in hand samen. Reference to the battle of Berlin here.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Och dat weet ik wel zeker. Fatalisme en seksuele driften gaan hand in hand samen. Reference to the battle of Berlin here.

    Beetje een pijnlijk voorbeeld gezien de massa verkrachting in Berlijn >.< Maar ik zie je punt.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 9:32 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Daar het topic een tijdje dood is:

    Waar haalt iedereen zijn/haar seksuele inspiraties vandaan? Kijken jullie samen naar boeken, films, internet of verzin je zelf iets?


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    Daar het topic een tijdje dood is:

    Waar haalt iedereen zijn/haar seksuele inspiraties vandaan? Kijken jullie samen naar boeken, films, internet of verzin je zelf iets?

    Lol wut, seksuele inspiratie? :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Lol wut, seksuele inspiratie? :'D


    This. Mijn vriend en ik vinden allus zelf wel uit. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Ffffuu. Waarom heb ik altijd zoveel zin tijdens het maandelijkse feestje. --


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ffffuu. Waarom heb ik altijd zoveel zin tijdens het maandelijkse feestje. --


    Daar heb ik ook last van. Normaal zou men denken tijdens de "ovulatie", maar daar is het juist minder erg (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Folklore schreef:
    Ffffuu. Waarom heb ik altijd zoveel zin tijdens het maandelijkse feestje. --


    Geloof me, dat hebben veel vrouwen. (cat) Het is trouwens ook bekend dat vrouwen tijdens hun periode meer zin in seks hebben.


    Bad decisions make good stories.

    Blazerer schreef:
    Daar het topic een tijdje dood is:

    Waar haalt iedereen zijn/haar seksuele inspiraties vandaan? Kijken jullie samen naar boeken, films, internet of verzin je zelf iets?

    Lol die halen we uit onszelf. :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Lol die halen we uit onszelf. :Y)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Folklore schreef:
    Ffffuu. Waarom heb ik altijd zoveel zin tijdens het maandelijkse feestje. --


    Dat had ik ook altijd toen ik nog aan de pil was en ongesteld werd. Gelukkig voor mij maakte het mn vriend helemaal niet uit om seks te hebben wanneer ik ongesteld was, hehe. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Dat had ik ook altijd toen ik nog aan de pil was en ongesteld werd. Gelukkig voor mij maakte het mn vriend helemaal niet uit om seks te hebben wanneer ik ongesteld was, hehe. :')


    Mijn vriend vond het ook nooit erg om de rode zee te bevaren, maar ikzelf vond het gewoon vies :'D Gelukkig voor mij en dus ook wel voor hem wordt ik al ruim 3 jaar niet meer ongesteld :'D Maar ik heb dus wel ongeveer een week in de maand dat ik extreem meer zin heb, naast alle andere kwalen van een menstruatie :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Anarose schreef:
    (...)

    Geloof me, dat hebben veel vrouwen. (cat) Het is trouwens ook bekend dat vrouwen tijdens hun periode meer zin in seks hebben.


    Ja, dacht het inderdaad wel eens gelezen te hebben -niet dat het dan meteen waar hoeft te zijn-, maar het klopt voor mij iig wel.

    Requille schreef:
    (...)

    Dat had ik ook altijd toen ik nog aan de pil was en ongesteld werd. Gelukkig voor mij maakte het mn vriend helemaal niet uit om seks te hebben wanneer ik ongesteld was, hehe. :')


    Word je niet meer ongesteld dan? xd En dat is wel heldhaftig haha. Die van mij voelt zich er niet bepaald prettig bij, helaas. :')


    You are beautiful, you are love.

    I wouldn't care, maar Nikki vind het vies dus gebeurd er niks :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh bah, nee mijn vriend en ik moeten er allebei niet aan denken seks te hebben tijdens mijn maandelijkse party. Brr.

    Ik voel me trouwens altijd heel lelijk en pafferig tijdens mijn ongesteldheid, dus ik zit dan al niet lekker in mijn vel. Laat staan dat ik dan zin in seks heb.


    ars moriendi