• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Anarose schreef:
    (...)

    Nope, ik spreek nooit van te voren af of ik seks heb of niet, als het er van komt komt het er van, anders niet. Was de eerste keer ook zo, maar toen zat het er wel echt aan te komen.

    Precies dit. Ik denk of plan het nooit echt. Als het gebeurt dan gebeurt het gewoon.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Junns schreef:
    (...)

    I have no idea :')

    Komt wel -gayhandje-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Mijn laatste vraag en reactie:


    Nu vraag ik het me toch wel iets af: Komen jullie klaar tijdens de seks of wordt dat gedeelte voor of na de seks gedaan?

    Het liefste laat ik haar klaar komen voor de seks, maar dat is ook een beetje mijn sadistische aard die geniet van het plagen en het uitdagen.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Shooter schreef:
    Buhhh, nice topic.
    & Ik deeenk dat ik 'n sub ben,
    nog nooit echt iets gedaan in die richting,
    maar in ieder geval geen maandag meer.


    Bedoel je geen maagd meer? :S


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Bedoel je geen maagd meer? :S

    ik denk in de richting van (BD)SM


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    (...)
    Het liefste laat ik haar klaar komen voor de seks, maar dat is ook een beetje mijn sadistische aard die geniet van het plagen en het uitdagen.


    Sadist.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    (...)

    Sadist.


    Ik zie echt niet in wat er sadistisch aan is, eigenlijk.
    Bij mij is het ook altijd voor, soms meerdere keren zelfs en soms nog eens na, maar ik heb dan ook een geweldige vriend hehe.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik zie echt niet in wat er sadistisch aan is, eigenlijk.
    Bij mij is het ook altijd voor, soms meerdere keren zelfs en soms nog eens na, maar ik heb dan ook een geweldige vriend hehe.

    Ghehehe dankje. Ik vind het gewoon leuk om te doen, geeft een gevoel van voldoening. :Y)

    Maar ik sluit me bij Nikki aan. Ik zie niet in wat daaraan sadistisch is. Het is sadistisch als ze op haar hoogtepunt komt, maar ze het niet mag afmaken omdat je bv. de vibrator weghaalt. Dat is sadistisch.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 19:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Mijn laatste vraag en reactie:


    Nu vraag ik het me toch wel iets af: Komen jullie klaar tijdens de seks of wordt dat gedeelte voor of na de seks gedaan?


    Ervoor meestal.

    Rumpleteazer schreef:
    Hmm, nou vraag ik me iets af, ik heb niet eens een vriendje, maargoed.
    De sex, is dat van tevoren besproken, dat jullie dat wilden, of er aan toe waren, of gebeurde het opeens?

    Voor de eerste keer afgesproken, ik moest eerst nog helemaal aan de pil dusja. xd En tegenwoordig gewoon wanneer we zin hebben. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    En alweer een nieuw topic :'D
    Bij ons is het ook altijd dat ik klaarkom (meermaals) voordat m'n vriend klaarkomt. Ook wilt het nog wel eens tegelijk gebeuren, al is dat zeker niet zo geweldig als men beweert :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik zie echt niet in wat er sadistisch aan is, eigenlijk.

    Anarose schreef:
    (...)

    Sadist.

    Anarose snapt het. Ik heb nooit gezegd dat ik het in één keer doe, Ik geniet ervan om de opstandigheid en de weerstand te breken met genot. Om haar armen neer te duwen terwijl de zachte kus haar vaster bindt dan ketens van het hardste staal. Des te langer ze vecht des te beter, mijn overwinning zal er des te zoeter door zijn.

    En als ik haar eindelijk heb, haar weerstand gebroken en smachtend naar meer...dan begint het echte plezier. Het langzame strelen, genot afwisselen met pijn, doorgaan om te stoppen op het cruciale punt...


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    (...)
    Anarose snapt het. Ik heb nooit gezegd dat ik het in één keer doe, Ik geniet ervan om de opstandigheid en de weerstand te breken met genot. Om haar armen neer te duwen terwijl de zachte kus haar vaster bindt dan ketens van het hardste staal. Des te langer ze vecht des te beter, mijn overwinning zal er des te zoeter door zijn.

    En als ik haar eindelijk heb, haar weerstand gebroken en smachtend naar meer...dan begint het echte plezier. Het langzame strelen, genot afwisselen met pijn, doorgaan om te stoppen op het cruciale punt...



    ... Daar ging het niet echt om en alsnog is dat niet sadistisch.


    Your make-up is terrible

    Blazerer schreef:
    (...)
    Anarose snapt het. Ik heb nooit gezegd dat ik het in één keer doe, Ik geniet ervan om de opstandigheid en de weerstand te breken met genot. Om haar armen neer te duwen terwijl de zachte kus haar vaster bindt dan ketens van het hardste staal. Des te langer ze vecht des te beter, mijn overwinning zal er des te zoeter door zijn.

    En als ik haar eindelijk heb, haar weerstand gebroken en smachtend naar meer...dan begint het echte plezier. Het langzame strelen, genot afwisselen met pijn, doorgaan om te stoppen op het cruciale punt...


    Dat is geen sadisme, dat is gewoon pure zaligheid :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Blazerer schreef:
    (...)
    Anarose snapt het. Ik heb nooit gezegd dat ik het in één keer doe, Ik geniet ervan om de opstandigheid en de weerstand te breken met genot. Om haar armen neer te duwen terwijl de zachte kus haar vaster bindt dan ketens van het hardste staal. Des te langer ze vecht des te beter, mijn overwinning zal er des te zoeter door zijn.

    En als ik haar eindelijk heb, haar weerstand gebroken en smachtend naar meer...dan begint het echte plezier. Het langzame strelen, genot afwisselen met pijn, doorgaan om te stoppen op het cruciale punt...


    50 Tinten Donkerder, anyone?
    Ik voel me echt.. onschuldig als ik dit allemaal lees. Ja ik lees stiekem mee.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 19:22 ]


    everything, in time

    Blazerer schreef:
    (...)
    Anarose snapt het. Ik heb nooit gezegd dat ik het in één keer doe, Ik geniet ervan om de opstandigheid en de weerstand te breken met genot. Om haar armen neer te duwen terwijl de zachte kus haar vaster bindt dan ketens van het hardste staal. Des te langer ze vecht des te beter, mijn overwinning zal er des te zoeter door zijn.

    En als ik haar eindelijk heb, haar weerstand gebroken en smachtend naar meer...dan begint het echte plezier. Het langzame strelen, genot afwisselen met pijn, doorgaan om te stoppen op het cruciale punt...


    Inderdaad. Ik geloof dat ik inmiddels wel redelijk door heb hoe sadistisch jij kan zijn. ^^


    Bad decisions make good stories.