• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Blazerer schreef:
    (...)
    Dan zou je al impliceren dat ik tweederangs personen accepteerde, vlei jezelf niet dat ik je überhaupt zou willen uitnodigen. Tevens ben ik overstelpt door blijdschap dat je blijkbaar het verschil niet ziet tussen grappen en de werkelijkheid, dat maakt verder gebruikt van sarcasme tegen jou veel makkelijker.


    Voor de oningewijde:

    sa·dis·me (het; o)
    lust om te kwellen, verbonden met seksuele bevrediging
    (Dit uit de Van Dale trouwens. Je weet wel, dat goede woordenboek)

    Sadisme is het genot putten uit de pijn van anderen, ja, maar het is veel meer dan dat. Sadisme (Als het seksuele topics raakt) houdt in dat jij plezier haalt uit de overmachtspositie en die gebruikt om de ander(en) hun genot te ontzeggen of te schenken, al naargelang jij kiest. Het is het makkelijkste en tevens het moeilijkste van een Dom zijn daar het vaak inhoudt dat jij je eigen 'gewone' genot opzij moet zetten. In plaats daar van geniet jij van de ander te 'plagen': eerst een zachte streling en daarna een harde slag, genot schenken en dan stoppen, een hand om zijn/haar keel terwijl je hem/haar kust. Het kan op talloze manieren en is veel meer dan 'louter' pijn toedienen.

    Iemand die denkt dat SM óf sadisme alleen maar betekent 'genot halen uit fysieke pijn' is een idioot en heeft geen idee waar hij/zij het over heeft


    Dan is de Van Dale wel een heel slecht 'goed' woordenboek als het denkt dat sadisme vooral verbonden is met seksuele handelingen.

    En daar ga je weer, constant diezelfde 50 shades achtige beschrijving erbij halen. We weten het nu wel, hou eens op met dat constante opscheppen dat je het allemaal zo goed weet. Het zorgt er eerder voor dat ik denk dat jij amper ervaring ergens mee hebt en helemaal hoteldebotel bent omdat je iets ontdekt hebt. Net een klein kind die een moeilijk woord leert en die overal gebruikt.

    Daarbij zegt niemand hier dat 'SM óf sadisme alleen maar betekent 'genot halen uit fysieke pijn' is. Het gaat hier over wederzijds genot en daarbij hoeft niet alles fysiek te zijn. Damn, je doet me echt denken aan iemand die hier lang geleden eens zat en altijd alles beter dacht te weten. Iedereen was zo blij toen diegene uiteindelijk weg was...


    Your make-up is terrible

    Blazerer schreef:
    (...)
    Dan zou je al impliceren dat ik tweederangs personen accepteerde, vlei jezelf niet dat ik je überhaupt zou willen uitnodigen. Tevens ben ik overstelpt door blijdschap dat je blijkbaar het verschil niet ziet tussen grappen en de werkelijkheid, dat maakt verder gebruikt van sarcasme tegen jou veel makkelijker.


    Voor de oningewijde:

    sa·dis·me (het; o)
    lust om te kwellen, verbonden met seksuele bevrediging
    (Dit uit de Van Dale trouwens. Je weet wel, dat goede woordenboek)

    Sadisme is het genot putten uit de pijn van anderen, ja, maar het is veel meer dan dat. Sadisme (Als het seksuele topics raakt) houdt in dat jij plezier haalt uit de overmachtspositie en die gebruikt om de ander(en) hun genot te ontzeggen of te schenken, al naargelang jij kiest. Het is het makkelijkste en tevens het moeilijkste van een Dom zijn daar het vaak inhoudt dat jij je eigen 'gewone' genot opzij moet zetten. In plaats daar van geniet jij van de ander te 'plagen': eerst een zachte streling en daarna een harde slag, genot schenken en dan stoppen, een hand om zijn/haar keel terwijl je hem/haar kust. Het kan op talloze manieren en is veel meer dan 'louter' pijn toedienen.

    Iemand die denkt dat SM óf sadisme alleen maar betekent 'genot halen uit fysieke pijn' is een idioot en heeft geen idee waar hij/zij het over heeft


    Ik heb het opgezocht, maar wat jij beschrijft is dan sadomasochisme, en geen sadisme, waar het woord SM vandaan komt :'D
    Als we toch termen gaan gebruiken XD

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 19:56 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    DarkSavior schreef:
    En als je het over de eerste keer had, dan was het afgesproken.
    Bij mij eigenlijk niet. Ik bleef slapen en het gebeurde eigenlijk gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Relax guys, het is maar een woord. :Y)
    Niet zoveel heisa maken om een betekenis, anders hadden we dit wel het Nederlands Dictee topic genoemd.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Guys, zullen we het er op houden dat iedereen die zich in de (BD)SM wereld begeeft dit op zijn eigen manier uitvoert? De een vindt iets sadistisch, de ander blijkbaar niet, so what? Zolang iedereen plezier heeft in de slaapkamer zie ik het probleem niet.


    Bad decisions make good stories.

    Het ging me ook meer om de manier hoe hij reageert en hij zich opstelt. Alsof hij alles weet en de rest dommer / minder intelligent is dan hem. Maar voor de rest ben ik het met jullie eens hoor :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Het ging me ook meer om de manier hoe hij reageert en hij zich opstelt. Alsof hij alles weet en de rest dommer / minder intelligent is dan hem. Maar voor de rest ben ik het met jullie eens hoor :Y)


    In zijn opstelling zie ik het probleem niet, maar enfin. Streep eronder, iedereen heeft zijn eigen invulling. Iemand nog vragen/ervaringen verder? Om het topic maar weer even te gebruiken waarvoor het bedoeld is.


    Bad decisions make good stories.

    Volgens mij is het tijd voor een nieuw onderwerp. En aangezien ik toch een (waarschijnlijk) stomme vraag in m'n hoofd heb:
    Bij een vrouwelijk orgasme is het stromen van vocht niet per se een voorwaarde toch?


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Volgens mij is het tijd voor een nieuw onderwerp. En aangezien ik toch een (waarschijnlijk) stomme vraag in m'n hoofd heb:
    Bij een vrouwelijk orgasme is het stromen van vocht niet per se een voorwaarde toch?
    Stromen ga ik het nu niet noemen, maar ik blijf ook niet bepaald kurkdroog. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Folklore schreef:
    Volgens mij is het tijd voor een nieuw onderwerp. En aangezien ik toch een (waarschijnlijk) stomme vraag in m'n hoofd heb:
    Bij een vrouwelijk orgasme is het stromen van vocht niet per se een voorwaarde toch?


    Hm, volgens mij niet perse nee. Al gebeurd het wel, in mindere of meerdere mate. Het is bij iedereen anders en het kan zelfs per keer verschillen.


    Your make-up is terrible

    Passerby schreef:
    (...)Stromen ga ik het nu niet noemen, maar ik blijf ook niet bepaald kurkdroog. :W


    Nee okee, bij mij blijft het ook niet kurkdroog. Maar ik dacht, toch maar eens vragen, voor het geval een orgasme er bij iedereen heel anders uit blijkt te zien dan bij mij. xd


    You are beautiful, you are love.

    Edited:
    Aangezien dat de wens is zal ik het topic verder laten rusten.

    Folklore schreef:
    Volgens mij is het tijd voor een nieuw onderwerp. En aangezien ik toch een (waarschijnlijk) stomme vraag in m'n hoofd heb:
    Bij een vrouwelijk orgasme is het stromen van vocht niet per se een voorwaarde toch?

    Er zijn geen stomme vragen!
    Maar het verschilt van persoon tot persoon. Het is een natuurlijke reactie om vochtiger te worden maar dat kan in mindere zowel als meerdere mate.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 20:10 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik vind het leuk als het "stroomt" :Y) Betekent dat ik mijn werk goed gedaan heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Folklore schreef:
    (...)

    Nee okee, bij mij blijft het ook niet kurkdroog. Maar ik dacht, toch maar eens vragen, voor het geval een orgasme er bij iedereen heel anders uit blijkt te zien dan bij mij. xd
    Het verschilt ook per keer. Hangt ook van jouw zin af uiteindelijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Blazerer schreef:
    Edited:
    Aangezien dat de wens is zal ik het topic verder laten rusten.

    (...)
    Er zijn geen stomme vragen!
    Maar het verschilt van persoon tot persoon. Het is een natuurlijke reactie om vochtiger te worden maar dat kan in mindere zowel als meerdere mate.

    Omfg, jezus hey. Donder alsjeblieft op.

    Ik ben blij dat je niet precies hetzelfde voorbeeld gebruikt als dat ik dat doe. Dank je voor het aantonen van mijn punt. Daarbij heb ik in geen enkele post gezegd dat het genot voor twee kanten is. Elke post gaat er juist omdat het genot is voor de dominante, de sadist.

    Ik had dat al voor je gezegd, maar wat jij wilt (krul)

    Als mensen zich dommer voelen dan is dat hun eigen keuze. Nergens noem of impliceer ik dat mensen die dit niet snappen dommer zijn. Als jij je daarentegen aangesproken voelt...tja.

    Je hebt echt geen idee hoe je nu doet hé? Je gedraagt je als een klootzak en je weet het niet eens :Y)


    Zo nu kap ik echt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.