• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Hm, nu vraag ik me af wat voor type ik zou zijn...
    Ik ben best dominant en volgens mijn beste vrienden temperamentvol, en recht voor z'n raap. Ze denken dat ik iemand nodig heb die mij onder de duim kan houden, maar ik kan me niet voorstellen dat ik bij sex dominant zal zijn... Hoe zit dat bij jullie?


    Miep

    Ik ben juist helemaal niet dominant in het normale leven. Maar tijdens seks wel ;)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Qiayau schreef:
    Ik ben juist helemaal niet dominant in het normale leven. Maar tijdens seks wel ;)

    Rumpleteazer schreef:
    Hm, nu vraag ik me af wat voor type ik zou zijn...
    Ik ben best dominant en volgens mijn beste vrienden temperamentvol, en recht voor z'n raap. Ze denken dat ik iemand nodig heb die mij onder de duim kan houden, maar ik kan me niet voorstellen dat ik bij sex dominant zal zijn... Hoe zit dat bij jullie?

    Zoals ik in het vorige topic al zei: het is niet ongewoon dat de rustige mensen in het dagelijkse leven, tijdens de seks juist de dominanten zijn. Terwijl de mensen die normaal duidelijk aanwezig zijn en de controle houden tijdens de seks zich liever onderwerpen. Dit is natuurlijk eerder een richtlijn dan een werkelijke wet.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik ben normaal heel rustig, maar tijdens de seks ben ik dominant :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rumpleteazer schreef:
    Hm, nu vraag ik me af wat voor type ik zou zijn...
    Ik ben best dominant en volgens mijn beste vrienden temperamentvol, en recht voor z'n raap. Ze denken dat ik iemand nodig heb die mij onder de duim kan houden, maar ik kan me niet voorstellen dat ik bij sex dominant zal zijn... Hoe zit dat bij jullie?


    Nou ik ben op het moment dus niet seksueel actief en ben in het echt een rustig type, maar kan je nu al vertellen dat ik met seks eerder dominant zal zijn (als ik mezelf in een van die twee categorieën zou moeten indelen) dan onderdanig. Alleen al omdat ik controle moet hebben, dat geef ik niet graag uit handen. Daarnaast zijn er ook handelingen die een jongen absoluut niet mag doen. Punt één is echter groter, die controle ga ik echt niet in andermans handen leggen. Ik kan me niet overgeven aan iemand, ik moet precies weten wat er gaat gebeuren, haha. :'D

    Dus dat maakt niet uit. Er zijn, zoals Blazerer al zegt, geen wetten.


    everything, in time

    Ik voel me echt zo sneu dat ik met mijn bijna twintig jaar nog steeds maagd ben, terwijl jullie wippen als konijnen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik voel me echt zo sneu dat ik met mijn bijna twintig jaar nog steeds maagd ben, terwijl jullie wippen als konijnen. (cat)

    Meh, valt wel mee. Ieder doet het op z'n eigen tempo en soms kan het er gewoon niet van komen. Neem je tijd het komt vanzelf wel een keer ;)


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Barnabas schreef:
    Ik voel me echt zo sneu dat ik met mijn bijna twintig jaar nog steeds maagd ben, terwijl jullie wippen als konijnen. (cat)

    Och wie kunt mekaar de hand schudden. D'r bin d'r zat die niet op hun achttiende aan de man/vrouw zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    Ik voel me echt zo sneu dat ik met mijn bijna twintig jaar nog steeds maagd ben, terwijl jullie wippen als konijnen. (cat)

    Nah, zo voelde ik me ook toen ik nog maagd was. Allemaal kiddos om me heen van 14, 15 jaar neuken er vrolijk op los terwijl ik zelf nog nooit all the way was gegaan. Als je dan die statistics ziet, voel je je echt stom.

    Maarja, meteen daarna bedacht ik me ook, wat maakt het in godsnaam ook uit. Alsof je een beter of slechter mens wordt van je ontmaagdingsleeftijd.


    ars moriendi

    Qiayau schreef:
    Ik heb eigenlijk ook een vraag voor de meiden onder ons. Ik weet niet of die al gesteld is want ik heb niet alle topics gevolgd. Toch ben ik nieuwschierig.

    Bij mannen is het heel normaal dat ze zich aftrekken en word er ook over gesproken in mijn vriendengroep. Maar bij meiden word er eigenlijk nooit iets over gezegd. En ik vroeg een vriendin van me laatst of zei zichzelf wel eens vingerde.Die reageerde vervolgens dat ze dat vies vond en dat nooit zou doen. Nu is dus mijn vraag aan de meiden hier: bevredigen jullie jezelf of vinden jullie dat ook ''vies'' en ''raar'' of niet horen?
    Ik vind er maar niks aan en doe het ook niet. Maar ik vind het niet abnormaal als je het doet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Barnabas schreef:
    Ik voel me echt zo sneu dat ik met mijn bijna twintig jaar nog steeds maagd ben, terwijl jullie wippen als konijnen. (cat)
    Daar zou ik me echt niet druk in maken eigenlijk. Ik was dan wel drie jaar jonger, maar als ik toen geen vriend had gehad, deed ik het vast nog niet. Ik ben niet bepaald iemand die haar benen voor eender wie spreidt. Het komt wel en blijkbaar vinden jongens het leuk om een vriendin te hebben die nog maagd is. Ik ken heel veel meisjes en zelf jongens die nog steeds maagd zijn, dus er is zeker niks mis mee. Beter te laat dan te vroeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Barnabas schreef:
    Ik voel me echt zo sneu dat ik met mijn bijna twintig jaar nog steeds maagd ben, terwijl jullie wippen als konijnen. (cat)

    Ik ken iemand die 3 jaar ouder is dan jou, nog steeds maagd en maar 1x gezoend. Het kan altijd erger. :Y)


    -

    Qiayau schreef:
    Ik heb eigenlijk ook een vraag voor de meiden onder ons. Ik weet niet of die al gesteld is want ik heb niet alle topics gevolgd. Toch ben ik nieuwschierig.

    Bij mannen is het heel normaal dat ze zich aftrekken en word er ook over gesproken in mijn vriendengroep. Maar bij meiden word er eigenlijk nooit iets over gezegd. En ik vroeg een vriendin van me laatst of zei zichzelf wel eens vingerde.Die reageerde vervolgens dat ze dat vies vond en dat nooit zou doen. Nu is dus mijn vraag aan de meiden hier: bevredigen jullie jezelf of vinden jullie dat ook ''vies'' en ''raar'' of niet horen?

    Klopt. Bij vrouwen heerst daar veel meer taboe rond dan bij mannen. Nog niet zo heel lang geleden kwam het onderwerp ter sprake bij een stel waarmee ik omga en toen merkte ik ook al dat ik er lichte moeite mee had om hierover te praten.
    Terwijl ik eigenlijk denk: waarom? Wat moet er zo ongemakkelijk aan zijn om aan je eigen lijf te zitten? Ik zit liever eerst zelf aan m'n lijf voor ik er een ander aan laat zitten. Fappen = win en kan je mooi tot rust brengen als 't nodig is.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 14:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    Ik voel me echt zo sneu dat ik met mijn bijna twintig jaar nog steeds maagd ben, terwijl jullie wippen als konijnen. (cat)


    Timing verschilt per persoon. Ben je er klaar voor of nog niet, heb je de geschikte persoon al gevonden of nog niet, of boeit het helemaal niet? Leeftijd maakt dus niet zoveel uit, tenzij je onder de categorie valt wie het helemaal niet boeit met wie of wanneer. Maar die gevallen tref je niet zo snel. Als ik mijn vriend niet had, was ik nog maagd geweest, zelfs als ik in de tussentijd wel al een andere vriend had. Puur omdat ik wilde dat hij mn eerste was. Had ik een nieuw iemand ontmoet, had ik zeker nog een tijd gewacht, maar met hem kon dat niet. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Barnabas schreef:
    Ik voel me echt zo sneu dat ik met mijn bijna twintig jaar nog steeds maagd ben, terwijl jullie wippen als konijnen. (cat)

    Als je eenmaal een vriend hebt waarmee het lekker loopt komt dat allemaal in een stroomversnelling. Als ik geen vriend had gehad was ik ook nog maagd. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."