• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Voor de twee hier die niet weten wat sadisme eigenlijk inhoud.

    sadistisch
    [bijvoeglijk naamwoord]• waarbij men geniet van de pijn van anderen

    SADISTISCH
    1) Boosaardig 2) Kwelzuchtig 3) Met wreedheid 4) Uit sadisme handelend 5) Wreedaardig 6) Wreed


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)


    ... Daar ging het niet echt om en alsnog is dat niet sadistisch.

    Dan snap je het niet of heeft je vriend het niet goed gedaan. Er zijn er die de pijn prefereerden boven het tergende genot. Die liever hadden dat ik ze sloeg dan martelde met het genot leidend tot hun eigen ondergang. de langzame opbouw van gevoelens tot je smeekt om meer terwijl elke smeekbede slechts met een grijns beantwoord wordt. Het genot putten uit het onvermogen van de ander om zelf haar wensen te vervullen terwijl je haar oh zo langzaam naar het hoogtepunt brengt zonder haar die piek te gunnen.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Michonne schreef:
    Voor de twee hier die niet weten wat sadisme eigenlijk inhoud.

    sadistisch
    [bijvoeglijk naamwoord]• waarbij men geniet van de pijn van anderen

    SADISTISCH
    1) Boosaardig 2) Kwelzuchtig 3) Met wreedheid 4) Uit sadisme handelend 5) Wreedaardig 6) Wreed


    Ik wéét wat sadisme inhoudt, en ik wéét ook dat Blazerer sadistisch is.


    Bad decisions make good stories.

    Anguish schreef:
    (...)

    50 Tinten Donkerder, anyone?
    Ik voel me echt.. onschuldig als ik dit allemaal lees. Ja ik lees stiekem mee.

    Same here..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Blazerer schreef:
    (...)
    Dan snap je het niet of heeft je vriend het niet goed gedaan. Er zijn er die de pijn prefereerden boven het tergende genot. Die liever hadden dat ik ze sloeg dan martelde met het genot leidend tot hun eigen ondergang. de langzame opbouw van gevoelens tot je smeekt om meer terwijl elke smeekbede slechts met een grijns beantwoord wordt. Het genot putten uit het onvermogen van de ander om zelf haar wensen te vervullen terwijl je haar oh zo langzaam naar het hoogtepunt brengt zonder haar die piek te gunnen.


    Ja, en daar zit alsnog geen sadisme in, want het is genot voor beide. Jezus, die uitgebreide beschrijvingen van je zorgen er echt niet voor dat je ineens sadistischer lijkt of beter. Ik ben in ieder geval wel blij dat ik niet bij die 'seksafspraakjes' hoor die jij maakt met anderen hier zeg. Ik zou zo'n persoon niet graag in mijn bed willen. (of ergens anders...)


    Your make-up is terrible

    Anarose schreef:
    (...)

    Ik wéét wat sadisme inhoudt, en ik wéét ook dat Blazerer sadistisch is.


    Vertel eens hoe je dat zo goed weet dan. (krul) Nu maak je me nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible

    Anarose schreef:
    (...)

    Ik wéét wat sadisme inhoudt, en ik wéét ook dat Blazerer sadistisch is.

    Sadisme lijkt me meer een scene uit Saw dan datgene dat Blazerer allemaal vertelt [als ik het allemaal goed begrijp].


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Michonne schreef:
    (...)

    Ja, en daar zit alsnog geen sadisme in, want het is genot voor beide. Jezus, die uitgebreide beschrijvingen van je zorgen er echt niet voor dat je ineens sadistischer lijkt of beter. Ik ben in ieder geval wel blij dat ik niet bij die 'seksafspraakjes' hoor die jij maakt met anderen hier zeg. Ik zou zo'n persoon niet graag in mijn bed willen. (of ergens anders...)


    Oké ik kies geen kant of zo, deze vraag is enkel voor mijn eigen begrip: bij BDSM is de pijn toch eigenlijk ook genot voor beiden? Want je hebt grenzen, ook de Onderdanige heeft zijn/haar persoonlijke (harde) grenzen, tot daar kan hij/zij er dus nog van genieten. Niet dat ik dat jou hoef uit te leggen, denk ik zo, maar dat is dan toch stiekem ook nog genot? D:

    Ik weet het niet hoor. Ik hoor bij geen van de drie categorieën. :'D

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 19:33 ]


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Oké ik kies geen kant of zo, deze vraag is enkel voor mijn eigen begrip: bij BDSM is de pijn toch eigenlijk ook genot voor beiden? Want je hebt grenzen, ook de Onderdanige heeft zijn/haar persoonlijke (harde) grenzen, tot daar kan hij/zij er dus nog van genieten. Niet dat ik dat jou hoef uit te leggen, denk ik zo, maar dat is dan toch stiekem ook nog genot? D:

    Ik weet het niet hoor. Ik hoor bij geen van de drie categorieën. :'D


    Dan is het dus geen sadisme meer.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dan is het dus geen sadisme meer.


    Dan kan ik me geen sadisme voorstellen in een seksuele relatie. Waarom zou je instemmen met zo'n (seks)relatie als je enkel pijn hebt en er zelf niet van geniet? Dat zou ik geen enkele jongen gunnen.:W

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 19:38 ]


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Dan kan ik me geen sadisme voorstellen in een seksuele relatie. Waarom zou je instemmen met zo'n (seks)relatie als je enkel pijn hebt en geen er zelf niet van geniet? Dat zou ik geen enkele jongen gunnen.:W


    Er zijn mensen die alles doen voor andermans genot. Ik zou dat zelf ook niet doen, tbh.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Er zijn mensen die alles doen voor andermans genot. Ik zou dat zelf ook niet doen, tbh.


    Maar jij bent dan ook gewoon een lucky bastard in de liefde nu.(nerd)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 19:43 ]


    everything, in time

    Wat Blazerer beschrijft, zie ikzelf ook zeker niet als sadisme. Ik noem dat 'teasen'. Sadisme is voor mij iets totaal anders. Gehe sadisme is geen wederzijds genot, iets wat Michonne ook al aangeeft ^_^ Sadisme is puur genieten van de pijn van een ander, zonder dat deze van die pijn of plagen geniet.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik ben in ieder geval wel blij dat ik niet bij die 'seksafspraakjes' hoor die jij maakt met anderen hier zeg. Ik zou zo'n persoon niet graag in mijn bed willen. (of ergens anders...)

    Dan zou je al impliceren dat ik tweederangs personen accepteerde, vlei jezelf niet dat ik je überhaupt zou willen uitnodigen. Tevens ben ik overstelpt door blijdschap dat je blijkbaar het verschil niet ziet tussen grappen en de werkelijkheid, dat maakt verder gebruikt van sarcasme tegen jou veel makkelijker.


    Voor de oningewijde:

    sa·dis·me (het; o)
    lust om te kwellen, verbonden met seksuele bevrediging
    (Dit uit de Van Dale trouwens. Je weet wel, dat goede woordenboek)

    Sadisme is het genot putten uit de pijn van anderen, ja, maar het is veel meer dan dat. Sadisme (Als het seksuele topics raakt) houdt in dat jij plezier haalt uit de overmachtspositie en die gebruikt om de ander(en) hun genot te ontzeggen of te schenken, al naargelang jij kiest. Het is het makkelijkste en tevens het moeilijkste van een Dom zijn daar het vaak inhoudt dat jij je eigen 'gewone' genot opzij moet zetten. In plaats daar van geniet jij van de ander te 'plagen': eerst een zachte streling en daarna een harde slag, genot schenken en dan stoppen, een hand om zijn/haar keel terwijl je hem/haar kust. Het kan op talloze manieren en is veel meer dan 'louter' pijn toedienen.

    Iemand die denkt dat SM óf sadisme alleen maar betekent 'genot halen uit fysieke pijn' is een idioot en heeft geen idee waar hij/zij het over heeft


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Jezus Blazerer, kom op zeg. Sadisme gaat een kant op, niet twee zoals jij het de hele tijd beschrijft. Als ik Nikki weer hou van een orgasme is dat eerder sadistisch dan wat jij de hele tijd omschrijft. Ik heb er plezier van, maar zij dus echt niet. Dat is gewoon gemeen.

    Je denkt echt alsof je alles weet en alles bent hé? Dat soort mensen irriteren me als de pest.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 19:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.