• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Nah vooruit, ik ga mijn vraag gewoon eindelijk stellen. Ik twijfel hier al enkele topics over omdat ik een watje ben, maar ik raak een beetje radeloos. :'D

    Ik heb één enkele seksuele ervaring gehad met een jongen en dat was.. niet geheel volgens plan. Eigenlijk was er geen plan, zeg maar. Niet in mijn hoofd althans. if you know what I mean Als ik zenuwachtig ben zit er geen logica meer in mijn verhalen en kan ik nogal vaag zijn, sorry daarvoor, het is enkel niet iets waar ik graag over praat. :Y)

    Welnu, sindsdien ben ik nogal ongemakkelijk rondom intimiteit met jongens. Ik ben nu echter 17 en merk dat de jongens rondom mij toch wel een beetje ongeduldiger worden. Niet dat ik met iedereen het bed in wil duiken of zo, maar er zijn al meerdere jongens geweest die ik wel zag zitten en andersom ook, maar die zijn afgehaakt omdat ik te traag was. Daarmee bedoel ik dus dat zij toe waren aan méér dan ik. Het is alleen niet zo dat ik er helemaal niet aan toe ben, ik heb alleen de juiste jongen die mij de juiste 'begeleiding' kan geven nog niet gevonden. Hij moet geduld met me hebben en die jongens hadden dat blijkbaar niet zo veel.

    Heeft er iemand advies voor mij, op welke manier dan ook? Ik wil ook een leuk vriendje hebben met wie ik zo langzamerhand verder kan gaan en echt een diepe band mee kan opbouwen en ik word er een beetje ziek van dat ik steeds mijn eigen ruiten ingooi.


    everything, in time

    Vrede op aarde. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind niet dat jij de eigen je eigen ruiten ingooit, Marleen. Als die jongens weggaan omdat ze er gewoon geen geduld voor hebben moet je daar maar blij mee zijn. Wie wilt serieus nou iemand die je zo zit te pushen en het anders gewoon niet wilt? Nou, je verdient veel beter, je kan inderdaad gewoon wachten tot je iemand vind die het geduld voor je heeft en je de juiste begeleiding erbij kan geven, iemand die echt om je geeft. Wachten op die persoon kan geen kwaad en misschien kan je jezelf terwijl je wacht wel iets helpen.


    Your make-up is terrible

    Anguish schreef:
    Nah vooruit, ik ga mijn vraag gewoon eindelijk stellen. Ik twijfel hier al enkele topics over omdat ik een watje ben, maar ik raak een beetje radeloos. :'D

    Ik heb één enkele seksuele ervaring gehad met een jongen en dat was.. niet geheel volgens plan. Eigenlijk was er geen plan, zeg maar. Niet in mijn hoofd althans. if you know what I mean Als ik zenuwachtig ben zit er geen logica meer in mijn verhalen en kan ik nogal vaag zijn, sorry daarvoor, het is enkel niet iets waar ik graag over praat. :Y)

    Welnu, sindsdien ben ik nogal ongemakkelijk rondom intimiteit met jongens. Ik ben nu echter 17 en merk dat de jongens rondom mij toch wel een beetje ongeduldiger worden. Niet dat ik met iedereen het bed in wil duiken of zo, maar er zijn al meerdere jongens geweest die ik wel zag zitten en andersom ook, maar die zijn afgehaakt omdat ik te traag was. Daarmee bedoel ik dus dat zij toe waren aan méér dan ik. Het is alleen niet zo dat ik er helemaal niet aan toe ben, ik heb alleen de juiste jongen die mij de juiste 'begeleiding' kan geven nog niet gevonden. Hij moet geduld met me hebben en die jongens hadden dat blijkbaar niet zo veel.

    Heeft er iemand advies voor mij, op welke manier dan ook? Ik wil ook een leuk vriendje hebben met wie ik zo langzamerhand verder kan gaan en echt een diepe band mee kan opbouwen en ik word er een beetje ziek van dat ik steeds mijn eigen ruiten ingooi.

    Ik ben net gedumpt door mijn vriendje omdat ik nog niet met hem naar bed wilde, maar toch zie ik in dat het niet aan mij ligt. Je komt heus wel iemand tegen die je begrijpt en op je wilt wachten. De eerste keer is in mij ogen niet zomaar iets. Troost je met de gedachten dat er meer zijn die er over twijfelen


    Can't control my second personality

    Je moet je inderdaad niet laten pushen. Een jongen moet gewoon begrijpen dat je alles op zijn tijd wilt doen en als hij je daarvoor dumpt, weet je ook meteen hoe hij over je denkt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jij bent echt niet degene die het verpest hoor, die jongens moeten maar accepteren dat jij het rustig aan wil doen. ^^ De juiste jongen komt vanzelf, juist wanneer je het niet verwacht.


    -

    De eerste keer zal het sowieso niet zijn, Elly4Ever

    Nou weet je, als ik nu veilig op de bank zit kan ik wel zeggen dat ik er aan toe ben en ik heb het er met mijn laatste ex ook wel over gehad, maar op het moment zelf durf ik gewoon niet meer. Het haalt nare herinneringen op en als mijn ex me ergens anders aan raakte dan wat voor mijn gevoel een veilige zone was, raakte ik verstijfd.
    Ik heb hier wel professionele hulp voor gehad, maar ja, qua aanrakingen kan die vrouw niets voor me doen. :'D


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Heeft er iemand advies voor mij, op welke manier dan ook? Ik wil ook een leuk vriendje hebben met wie ik zo langzamerhand verder kan gaan en echt een diepe band mee kan opbouwen en ik word er een beetje ziek van dat ik steeds mijn eigen ruiten ingooi.

    Het belangrijkste is je eigen gevoel in de gaten te houden. Laat je nooit aanpraten dat het aan jou ligt. Als jij je er nog niet klaar voor voelt, dan moeten ze dat accepteren en anders zijn ze de aandacht niet waard. Dat soort types denken alleen maar aan henzelf en hebben geen enkel oog voor hoe jij je voelt of wat jij wilt.
    Kijk rustig rond, zoals er voor mij wordt gezegd zijn er meer dan genoeg mensen die wel geduld hebben en die wel denken om hoe jij je voelt, neem je tijd!

    edit:
    Anguish schreef:
    Nou weet je, als ik nu veilig op de bank zit kan ik wel zeggen dat ik er aan toe ben en ik heb het er met mijn laatste ex ook wel over gehad, maar op het moment zelf durf ik gewoon niet meer. Het haalt nare herinneringen op en als mijn ex me ergens anders aan raakte dan wat voor mijn gevoel een veilige zone was, raakte ik verstijfd.
    Ik heb hier wel professionele hulp voor gehad, maar ja, qua aanrakingen kan die vrouw niets voor me doen. :'D

    Langzaam aan is het enige dat ik je kan zeggen. Wat zou kunnen helpen is het echt stapje voor stapje, week voor week opbouwen. Op die manier vervang je de nare herinneringen met mooiere nieuwe, waarbij verder niets hoeft te gebeuren waardoor het extra rustgevend kan zijn als je een stapje verder gaat en weet dat de vorige stap niet ver erachter ligt.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 20:27 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    jezus zo snel mijn topic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb eigenlijk ook een vraag voor de meiden onder ons. Ik weet niet of die al gesteld is want ik heb niet alle topics gevolgd. Toch ben ik nieuwschierig.

    Bij mannen is het heel normaal dat ze zich aftrekken en word er ook over gesproken in mijn vriendengroep. Maar bij meiden word er eigenlijk nooit iets over gezegd. En ik vroeg een vriendin van me laatst of zei zichzelf wel eens vingerde.Die reageerde vervolgens dat ze dat vies vond en dat nooit zou doen. Nu is dus mijn vraag aan de meiden hier: bevredigen jullie jezelf of vinden jullie dat ook ''vies'' en ''raar'' of niet horen?


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Qiayau schreef:
    Ik heb eigenlijk ook een vraag voor de meiden onder ons. Ik weet niet of die al gesteld is want ik heb niet alle topics gevolgd. Toch ben ik nieuwschierig.

    Bij mannen is het heel normaal dat ze zich aftrekken en word er ook over gesproken in mijn vriendengroep. Maar bij meiden word er eigenlijk nooit iets over gezegd. En ik vroeg een vriendin van me laatst of zei zichzelf wel eens vingerde.Die reageerde vervolgens dat ze dat vies vond en dat nooit zou doen. Nu is dus mijn vraag aan de meiden hier: bevredigen jullie jezelf of vinden jullie dat ook ''vies'' en ''raar'' of niet horen?


    Natuurlijk en ik denk dat veel meer meisjes het doen dan ze eigenlijk willen toegeven. Voor mij is het gewoon hetzelfde als jongens het doen, eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Ik hou er eigenlijk niet zo van, ik vind het wat awkward. Weet ook niet goed waarom :Y) Maar af en toe is het gewoon nodig, ik heb mijn vriend namelijk niet elke dag bij me haha.


    -

    Anguish schreef:
    De eerste keer zal het sowieso niet zijn, Elly4Ever

    Nou weet je, als ik nu veilig op de bank zit kan ik wel zeggen dat ik er aan toe ben en ik heb het er met mijn laatste ex ook wel over gehad, maar op het moment zelf durf ik gewoon niet meer. Het haalt nare herinneringen op en als mijn ex me ergens anders aan raakte dan wat voor mijn gevoel een veilige zone was, raakte ik verstijfd.
    Ik heb hier wel professionele hulp voor gehad, maar ja, qua aanrakingen kan die vrouw niets voor me doen. :'D


    Oeps ik lette even niet op. Maar heb je nog contact met de gene waar het de eerste keer mis ging? Misschien helpt het als je met hem gaat praten ofzo, aangezien je door dat toch een soort van trauma hebt.


    Can't control my second personality

    Qiayau schreef:
    Ik heb eigenlijk ook een vraag voor de meiden onder ons. Ik weet niet of die al gesteld is want ik heb niet alle topics gevolgd. Toch ben ik nieuwschierig.

    Bij mannen is het heel normaal dat ze zich aftrekken en word er ook over gesproken in mijn vriendengroep. Maar bij meiden word er eigenlijk nooit iets over gezegd. En ik vroeg een vriendin van me laatst of zei zichzelf wel eens vingerde.Die reageerde vervolgens dat ze dat vies vond en dat nooit zou doen. Nu is dus mijn vraag aan de meiden hier: bevredigen jullie jezelf of vinden jullie dat ook ''vies'' en ''raar'' of niet horen?


    Veel meiden doen het wel denk ik, maar ik zelf niet. Heb het voordat ik een relatie had wel één of twee keer gedaan, maar heb er verder eigenlijk geen behoefte aan. Als m'n vriend het doet is het 10x beter en een vibrator hoef ik ook niet te hebben (vooral omdat ik nog thuis woon en mijn ouders echt een raar gezicht zouden trekken als ze zo'n ding zien hier. :') )

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 20:54 ]


    You are beautiful, you are love.

    Blazerer schreef:
    (...)
    Langzaam aan is het enige dat ik je kan zeggen. Wat zou kunnen helpen is het echt stapje voor stapje, week voor week opbouwen. Op die manier vervang je de nare herinneringen met mooiere nieuwe, waarbij verder niets hoeft te gebeuren waardoor het extra rustgevend kan zijn als je een stapje verder gaat en weet dat de vorige stap niet ver erachter ligt.


    Dat is eigenlijk wel een hele goede. Dankjewel!

    De rest ook enorm bedankt trouwens. (:

    @Elly4Ever;
    Ja, daar heb ik in het geheim nog contact mee. Best slecht eigenlijk, maar ik kan hem niet loslaten. We praten alleen nooit dáárover en ik weet niet of hij er wel zo blij mee is als ik daarop terugkom.


    everything, in time