• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Magicales
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Magicales en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    Het nieuws van deze week over de boyband One Direction;
    - Niall Horan kapot van overlijden vriendin
    - Harry Styles in de problemen?
    - Binnenkort een eind aan de relatie tussen Zayn en Louis?
    - De tegenwerking van Liam Payne.
    - One Direction langzaam terug naar de top of toch naar een dieptepunt?
    - Hoe is het de afgelopen jaren gelopen.

    Over deze onderwerpen zullen jullie snel genoeg van alles lezen en te weten komen. Dus blijf allemaal opletten om alles te weten te komen over de boys van One Direction.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    'Dat komen ze. Dat weet ik zeker.' Glimlachte ik. Ik nestelde me beter in het matras en liet mijn handen afglijden naar Louis zijn onderrug en mijn vingers glipten onder de stof van zijn t-shirt. Zijn huid was niet zo zacht als normaal, maar waarschijnlijk zat ik gewoon bij blauwe plekken. Dus gleden mijn handen naar Louis' kont en bleef ik hem aanstaren. Ik kon wel voor altijd naar deze jongen kijken. Maar liever deed ik dit. Mijn lippen vonden die van hem weer en paste zoals gewoonlijk perfect. Soms was het overduidelijk dat wij gewoon voor elkaar gemaakt waren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    'Zolang we maar bij elkaar zijn. Je hebt dan zeker gelijk de meeste zijn al uitgekomen door jou.' Zei ik glimlachend. Mijn lippen had ik alweer in zijn nek geplaatst en drukte daar zacht kusjes. Wetende dat hij daar niet tegen kon. Een rilling liep door mijn lichaam toen Zayn zijn vingers onder mijn t-shirt glipten. Ik stopte met kusjes geven toen zijn handen uiteindelijk naar mijn kont gleden en keek hem met een lieve glimlach aan. Elke moment, en dan met name deze, samen met deze jongen was perfect. Alles klopte dan ook als zijn lippen de mijne vonden. 'Waarom hebben we dit nooit eerder gezien?' Murmelde ik zachtjes en kuste hem terug. Dit kon je toch nooit over het hoofd zien?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Ik piepten zachtjes toen Louis kusjes in mijn nek plaatsten. daar kon ik maar slecht tegen. Ik snapte niet precies wat Louis bedoelden, maar ik dacht te weten waar hij naar toe wilden. 'Omdat we blind zijn van verliefdheid.' Grinnik ik zachtjes en knijp speels in zijn kont. Ik hield van Louis zijn kont. Mijn lippen plaatste ik overal over zijn gezicht. Giechelde begon ik what makes you beautiful, te zingen, terwijl mij. Lippen nog steeds constant Louis zijn huis raken. Ik werd altijd zo vrolijk van deze jongen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Doordat Zayn zachtjes piepte, ging ik juist door met kusje plaatsen in zijn nek. Dat hij er slecht tegen kon maakte het voor mij juist leuker. Ik grinnikte zacht en vond het wel een goede reden. 'Het is wel waar, alleen blijft het wel jammer. Ach beter laat dan nooit.' Grijnsde ik zachtjes en tikte Zayn net zo zacht op zijn neus. 'Zayn, Zayn, Zayn toch.' Lachte ik terwijl ik mijn hoofd schudde. Maar drukte toch een kusje op zijn lippen en sloot mijn ogen toen ik zijn lippen overal in mijn gezicht voelde. Zacht zong ik mijn eigen deel mee van What Makes You Beautiful was verder stil om naar zijn stem te luisteren. 'Zay, je bent gemeen' murmelde ik zacht. Maar dat nam zeker niet weg dat ik het erg vond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik
    Langzaam stopte ik met zingen en kusjes geven. Ik lachte en schudden niet begrijpend mijn hoofd. 'Waarom ben ik nu weer gemeen?' Volgens mij had ik niets raars gedaan. Mijn handen piepten in Louis zijn broek en kriebelde over de bloten huid van zijn kont. gelukkig was deze heel gebleven. Ik legde mijn hoofd in de kussens en duwde Louis nog iets beter op me. Het verbaaste me dat we neits meer van Niall hadden gehoord of van Harry. Maar ik was er blij om. Vandaag was Louis enkel van mij en zou ik de deur in iedereen zijn gezicht gooien die aanbelden. al lag die persoon op sterven. nee, oke, misschien dat niet, maar er meost wel echt iets heel ergs zijn wilde ik mijn vrije dagje met Louis opgeven. al was hij waarschijnlijk nog wel een paar daagjes thuis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    'Ik denk niet dat het goed is voor haar, niet dat ze zal weten wie het meisje is, maar toch. Ik blijf wel gewoon hier, ga jij maar alleen.' Ik slaak een zucht als Harry kwaad de badkamer uitloopt, zo ging het de verkeerde kant op. 'Kom op meid, je moet helaas het badje uit, anders kan ik niet achter je vader aan, hè...' Mompelde ik tegen het meisje, die me met grote oogjes aankeek, maar die veranderde al snel in traantjes toen ik haar uit haar badje tilde. Ik sloeg een klein handdoekje om haar heen en probeerde haar te sussen, wat aardig lukte. Met Puck in mijn armen liep ik naar de slaapkamer van Harry en mij, waar deze zich verstopt had onder de lakens. 'Kom op Haz, je weet dat ik het niet verkeerd bedoel. Het is alleen...' Ik beet op mijn lip en ging naast hem zitten op het bed. 'Ik ben gewoon een beetje bang dat je straks alleen nog maar bij die Hailey en haar bent, dat wil ik niet.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Een klein pruillipje trok ik toen Zayn stopte met zingen en kusjes geven. Maar grinnikte al snel weer als hij niet begrijpend zijn hoofd schud. 'Omdat je weet dat je al veel te leuk bent. Maar met deze combinatie je me helemaal laat smelten.' Ik drukte mijn lippen nogmaals op de zijne en grijnsde kort toen ik zijn handen over de bloten huid van mijn kont kriebelde. Ik kon geen moment meer zonder de aanraking van deze jongen. Met stralende ogen keek ik de jongen onder me aan en vroeg zich af waar hij met zijn gedachten aan. Alleen vroeg ik er deze keer niet naar, want hij zou het zelf wel vertellen of het was niet veel bijzonders. Mijn handen hadden een weg onder zijn shirt gevonden, en mijn vingers trippelde over zijn huid. 'Zayn, hoe zie je later voor je? Wat zou je nog eens willen doen?' Vroeg ik om nog terug te komen op het onderwerp van eerder. Ik was wel blij om gewoon zo samen met Zayn te zijn zonder nog iemand erbij. Wij twee en niemand meer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik tuiten mijn lippen en had de neiging om Serena gewoon te negeren en heel hard te gaan zingen om niet naar haar te hoeven luisteren. Maar ik deed het niet en bleef in het donker staren. Langzaam sloeg ik de dekens weg, omdat ik het toch wel warm kreeg, maar lag met mijn rug naar Serena toe, dus hoefde haar niet aan te kijken. 'Dat is de reden dat ik straks voogdij over haar wil. Dan ben ik niet meer afhankelijk van Rosalie.' Mompelde ik zachtjes en draaide me uiteindelijk toch naar Serena om, die met Puck in haar armen op het bed zat. Ik had er echt wel over na gedacht hoor. Misschien deed ik veel dingen ondoordacht en was ik klakkeloos in de meeste dingen, maar dit niet. Dit ging om de mensen waarom ik gaf en waarvan ik hield.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Ik volgde Harry's bewegingen toen hij zich naar me omdraaide en fronste kort mijn wenkbrauwen. 'Maar dan nog, het heeft er niets mee te maken want je zal toch met haar moeten blijven praten en dingen bespreken over Hailey.' Ik kon het eerlijk gezegd nog steeds niet verooloven om haar naam over mijn lippen te krijgen, tenslotte had zij alles kapot gemaakt, ook al was Hailey echt Harry's kind, helaas. 'Ik wil gewoon dat het zoals nu blijft, niet dat Hailey er straks tussen in komt te staan omdat ze ineens heel vaak met jou is, oke?' Puck pruttelde wat en ik wreef lief over haar buikje heen, om haar daarna een kusje te krijgen. Ik zou haar serieus iets aan doen als ze ooit nog eens kwam stoken tussen onze relatie, want zo had ik het gezien.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    mijn gedachtes smolten letterlijk weg toen Louis over later begon en ik zijn handen over mijn huid voelden. Ik kon het maar moeilijk geloven dat hij vanochtend nog in het ziekenhuis lag. een glimlach vormde op mijn lippen. Ik had hier eigenlijk nog niet echt overna gedacht. Ik stond er niets voor niets om bekend dat ik met de dag leefden. Toch wist ik het wel. 'Samen met jou.' Zei ik simpel, maar lachte even. 'Nee, ik meen het. Al wonen we straks onder een brug in een doos. Zolang ik bij jou ben is het goed.' Glimlach ik. OKe, ik had mijn prioriteiten en zou nooit in een doos onder een brug belanden, maar het ging om het idee. 'Maar liever,' begon ik dus toch maar. 'We beginnen met trouwen en dan kindertjes. We worden de beste papa's ooit. Dan worden we heel oud en worden we opa's en als laatste zitten we samen op de veranda in een schommelstoel te klagen over de jeugd van tegenwoordig.' De grijns werd onder het vetellen alleen maar groter en ik eindigde lachend. Ik drukten mijn lippen op die van Louis en zuchten gelukzalig. Ja, dat wilde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles
    ik vouwde mijn handen voor mijn gezicht en ging op mijn rug liggen. Ik zuchten en staarde naar het plafon. Wie had ooit gedacht dat mijn perfecte leventje ooit zo snel kon veranderen in een hel. Ik kwam overeind en ging in kleermaker zit zitten. 'Mijn ouders praten ooit nooit meer met mekaar, nadat ze gescheiden waren.' Gromde ik en steunde met mijn hoofd op mijn handen. Natuurlijk wist ik ook wel dat het niet zo ging en ik gewoon met Rosalie moest communiceren. 'Maar wat verwacht je nou van me? Dat ik tegen Hailey zeg. Ja sorry, je krijgt nooit een papa, want de vriendin van papa wil dat niet.' Dat kon toch niet. Daarbij zou ik dat toch niet doen. Ik snapte Serena echt wel en zou precies hetzelfde reageren als de rollen om waren gedraaid, maar wat moest ik dan?Ik kroop naar haar toen en duwde mijn neus in haar wang. en plots wist ik het. Ik wist precies wat hier het probleem was. Langzaam schoof ik weer naar achter en sloeg ik mijn ogen neer. 'Je verdient zoveel beter.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Ik slaakte een zachte zucht, ik wist ook wel dat ik me aanstelde en dat ik Harry niet van Hailey weg kon houden, maar het gaf me gewoon geen goed gevoel. 'Nou en? Jou ouders zijn misschien wel hele andere types dan jij en zij.' Het klonk niet helemaal goed, maar ik wilde nog steeds niet haar naam zeggen. Ik beet op mijn lip en staarde naar het lachende gezichtje van Puck. 'Nee, het is niet dat ik het niet wil. Ik ben alleen bang dat je meer tijd met haar zal verspenderen omdat je al vier jaar hebt moeten missen.' Dat was het enige, hij mocht best Hailey zien, ze is tenslotte zijn kind, maar gewoon onder wat voorwaarden. Ik slaakte een geluidje toen Harry zijn neus in mijn wang duwde en ik blikte terug na hem op na zijn woorden. 'Niet waar. Ik hou van jou, niet van iemand anders en hoogstwaarschijnlijk gaat dat ook nooit gebeuren.' Ik wilde alleen wat meer zekerheid, dat was alles.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Hoe kon ze nog zoveel van me houden, na alles wat er gebeurt was. Zelf ik haten mezelf. Al was het voor mij beter. 'Waarschijnlijk krijg ik haar toch maar om het wiekend ouzo.' Zucht ik. Als ik überhaupt al voogdij kreeg. Wat ik kon het wel willen en Rosalie kon er wel toestemming voor geven. We hadden nog altijd jeugdzorg en dat soort dingen. ik haalde mijn neus op en zuchten. Volgens mij had ik nog nooit zo vaak gezucht op een dag. 'En zelfs dan, heb ik nog oog voor de twee knapste meisje op de wereld.' glimlachte ik zwak. Mijn lippen planten ik als bevestiging op die van Serena.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Ik maakte een hummend geluidje en knikte uiteindelijk. 'Dat is misschien wel waar en wie weet hoe lang het gaat duren voordat je uberhaupt de voogdij over haar krijgt.' Tot die tijd was het goed zo. 'Je bent lief,' mompelde ik zachtjes toen hij zijn lippen op die van mij had gedrukt. Glimlachend drukte ik een kusje op zijn neus, voordat ik mezelf omhoog duwde. 'Maar nu eerst even Puck terug aankleden en dan mag jij op haar letten, zodat ik kan douchen.' Ik wiegde Puck rustig heen en weer in mijn armen en liep naar haar kamertje, om haar daar op het babymatje te leggen. Ik pakte een nieuwe rompertje voor haar, haalde de handdoek weg en deed eerst een nieuwe luier om, voordat ik het rompertje aantrok. Alles liet ik even zo liggen, om daarna weer terug naar Harry te lopen en Puck op zijn schoot te leggen. 'Heel veel plezier.' Een zachte grinnik verliet mijn mond, waarna ik een kusje op zijn lippen drukte, om me daarna om te draaien en richting de badkamer te lopen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson
    De glimlach was niet meer van mijn gezicht af te slaan toen Zayn was uitgepraat. Zijn woorden waren zo verschrikkelijk lief en wist dan ook nog zekerder, voor zover het nog kon, ik dit allemaal wilde samen met Zayn. Al was dat niet meer dan logisch. Ik voelde zijn lippen op die van mij, maar drukte alleen snel een kusje op zijn lippen, voor ik hem met een onschuldige blik aankeek. 'Love you like this love story.' Zei ik zachtjes terwijl ik een van mijn handen onder zijn shirt vandaan haalde en op zijn wang plaatsten. 'Nog veel meer zelfs.' 'Zo klonk het in mijn oren echt, maar het kon ook niet anders aangezien de woorden uit Zayn zijn mond kwamen. Dat zorgde ervoor dat de woorden altijd al een stuk beter klonken. 'En opnieuw hou ik gelijk alweer van je woorden. Je bent zoveel meer dan geweldig.' Zei ik met mijn allerliefste glimlach. 'Deze wensen komen zeker weten. Ik bedoel, kijk rond en terug naar wat er allemaal is gebeurd. Je kan het zo goed als perfect noemen.' Na deze woorden kreeg hij toch zijn zin en drukten mijn lippen op de zijne. Er was niets of niemand die dit nog kon verpesten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer