• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles.

    "Prima. ga maar naar dat geweldige vriendinnetje van je toe. Maar weet dat je spijt zult krijgen." siste Zayn voordat hij me een zetje gaf, waardoor ik naar achteren wankelde en de tranen in mijn ogen sprongen. Alsof het mijn fout was dat ik moest doen alsof het allemaal zo leuk en aardig was in mijn leventje met een bloedmooi meisje naast mijn zijde. Want dat was Lucy ook, alleen voelde ik me niet aangetrokken tot haar.
    Ik slikte en draaide mijn hoofd lichtelijk bedroefd richting Niall. "Je hebt gelijk, Ni." mompelde ik stilletjes, voordat ik mijn schouders ophaalde en me eventjes niet meer kon bekommeren om die koekjes. Al kocht ik Niall dadelijk een jaarvoorraad met koekjes, het zou me niks interesseren. Ik wilde nou eenmaal geen ruzie met Zayn of iemand anders.
    "Ik koop je op de terugweg wel wat."


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Waar kan Lucy inspringen?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (Waar kan Lucy inspringen?)


    (Als ze wil, kan ze Harry alvast komen ophalen bij de studio?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Lucy komt eraan^^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Luciana Dé La Rosá

    Ik pakte mijn autosleutels en propte nog snel een cracker in mijn mond. Glimlachend wandelde ik naar mijn eigen auto en startte de auto. Ik zou Harry ophalen van de studio en daarna ging hij bij me thuis blijven. Eenmaal aangekomen bij de studio zag ik Zayn buiten met de fans en ik glimlachte even naar hem. Ik liep in een snelle pas naar binnen en zocht naar Harry zelf. Ik vond hem binnen met glinsterende ogen die leken op.. Verdriet? Zuchtend trok ik hem omhoog en keek hem aan. "Wat is er? Of wat is er gebeurd?" Mompelde ik.

    (Zo goed?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Prima.)

    Harry Styles.

    Ik keek op toen ik de stem van Lucy hoorde. "Wat is er? Of wat is er gebeurd?"
    "Zayn en ik hadden, of hebben ruzie." antwoordde ik nogal oppervlakkig, terwijl ik met mijn hoofd naar Niall seinde dat ik weg moest gaan. Normaliter reed ik met de jongens mee, maar sinds Lucy me aanbood om me te komen halen liet ik het maar zo. Ze was eigenlijk echt een lief meisje met een prachtig uiterlijk, ze zou zo makkelijk een geweldige vriendin van me kunnen zijn, maar enkel vriendschappelijk. En toch deed ik net alsof ik smoorverliefd op haar was. "Maar, ik ben blij dat je er bent."
    Ik probeerde een glimlach te forceren en drukte mijn lippen zachtjes op haar mondhoek als begroeting.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Luciana Dé La Rosá

    Ik glimlachte even en legde mijn hand op zijn schouder. "Het komt wel allemaal goed." Zuchtte ik. Harry drukte een kus op mijn mondhoek, voor mij een goede start. "Je ziet er wat vermoeid uit, misschien moet je slapen." Stelde ik voor en keek hem bezorgd aan. Hij zag eruit alsof hij elk moment ik kon storten, maar het werk wat de jongens deden was ook gewoon vermoeiend. Ik kon vannacht niet slapen door hoofdpijn, dus als ik thuis was zou ik weer in slaap vallen. Als ik niet goed sliep werd ik chagrijnig en dat wilde ik op dit moment zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.

    "Het komt wel allemaal goed." probeerde Lucy me gerust te stellen, waardoor ik eventjes triest met mijn hoofd schudde. Ik ging er verder niet op in, ze zou me toch niet kunnen begrijpen. Ik kon haar moeilijk voorleggen dat Zayn kwaad op me was omdat ik vannacht niet bij hem zou slapen. Lucy zou me voor gek verklaren.
    "Je ziet er wat vermoeid uit, misschien moet je slapen."
    Haar stem zorgde ervoor dat ik weer opkeek en ik knikte zwakjes. "Dat zou wel aantrekkelijk zijn, ja. Helaas zal ik eerst de fans nog moeten verblijden." zei ik zachtjes, terwijl ik haar hand opzocht en hem tevreden vastnam. "En jij gaat mee."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rossi schreef:
    [Mijn topics.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Zayn Malik
    Ik voelde me bedreigd, alleen tussen al die fans. Natuurlijk. Ik had de bodycarts die nog geen meter van me afstonden, maar dat telde niet. Ik hoorde me geweldig te moeten voelen tussen al deze mensen die van me hielden. Maar in plaats daarvan voelde ik me als een stuk ellende. En dit werd niet beter toen ik Lucy zag lopen. Mijn handen knepen de stift vast die tussen mijn hand zat geklemd en het gegil werd alleen maar groter omdat iedereen hier Harry's vriendin wilde zijn en stik jaloers op Lucy waren. Inclusief ik. Ja, ik was echt jaloers en niet zo'n beetje ook. En wat deed je als je jaloers was. Inderdaad, stomme dingen. 'Momentje. Ik ga even de rest halen.' Zei ik snel tegen de bewakers. Ik trok een sprintje terug naar het gebouw en trok in een ruk de deur open. 'Jong.' Ik viel stil toen ik Harry zag staan. Mijn ogen flitsten door de situatie en mijn blik verstrakten toen ik zijn hand in die van Lucy vond. 'Ow hoi Lucy. Leuk dat je er ook bent.' Mijn glimlach was zo overdreven vrolijk wat je er bang van werd. Tenminste, als je me niet goed kenden leek et gewoon gemeend. Maar als je dicht bij stond wist je dat de sarcasme vanaf droop. Maarja. Misschien was dat wel de bedoeling. 'Maar goed. Als jullie uitgekleft zijn. Kunnen jullie jezelf dan even nuttig maken en ook de fans tevredenstellen.' Ik draaide me om en stapten de deur uit, maar bedacht me. Ik trok snel de deur weer open en zonder Harry of Lucy nog een blik waardig te gunnen keek ik naar Niall. 'Nialler. Ga je straks met me mee?' Vroeg ik poeslief. Ik wist niet waarom ik het deed. Of jawel, maar ik wilde het niet toegeven. En misschien was het ook wel gewoon omdat Niall ook goed was.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 2:36 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Luciana Dé La Rosá

    Zuchtend keek ik naar Harry en knikte. "Is goed." Glimlachte ik en keek naar Zayn die binnenkwam vallen. Ook naar hem glimlachte ik even en knikte ik. Ik gaf een kneepje in Harry's hand en glimlachte waterig. "Kunnen we het snel doen? Ik ben nogal moe." Mompelde ik. Ik wilde me niet mengen tussen Harry en Zayn, het leek alsof ze een ergere ruzie was dan normaal. De fans waren altijd rumoerig, maar altijd leuk om mee te praten. Alhoewel ik nu extra blij moest zijn omdat ik nu bijna op het punt stond chagrijnig te worden. Ik wilde slapen.. Hier en nu. Misschien moest ik toch een pijnstiller nemen, dan eigenwijs zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.

    Zayn kwam opeens weer binnenvallen met een glimlach waarvan ik zeker wist dat hij nep was, veel te nep om geloofwaardig over te komen. Hij benaderde Lucy ook op een vrij vijandige manier, maar toch zo subtiel dat ze het waarschijnlijk zelf niet door had.
    "Maar goed. Als jullie uitgekleft zijn. Kunnen jullie jezelf dan even nuttig maken en ook de fans tevreden stellen."
    Mijn mondhoeken zakten weer een stukje omlaag en ik wist ook dat ik die niet meer omhoog zou weten te krijgen. Mijn kaken bleven stijf op elkaar geplakt na Zayns woorden en mijn blik schoot weer richting Lucy, die een kneepje in mijn hand gaf. Ik knikte na haar woorden en probeerde mijn waterige ogen een beetje te verbergen door mijn blik op de grond te laten hangen, maar dit zou er ook niet bepaald blij uitzien. Toen Zayn opeens weer terugkwam en daarna ook nog eens bij Niall begon te bedelen had ik er genoeg van. Ik vond het prima als Zayn met een ander wegging of sliep of weet ik veel wat hij allemaal deed in dat huis van hem, maar nu was hij me gewoon aan het stangen. En het lukte hem ook nog perfect.
    "Ik vind het mooi geweest. Als jij er niet tegen kunt dat ik je niet achtervolg als een schoothondje is dat jouw probleem, niet het mijne. Ik ben geen speelgoed." zei ik op een kalme toon, maar je hoorde duidelijk dat het me stak. Het deed ook echt pijn. "We nemen wel de achteruitgang. Ik heb geen zin in het gekrijs van die fans." Normaal gesproken sprak ik nooit zo over onze fans, ik verdedigde ze normaal gesproken zelfs. Maar nu konden ze erin stikken.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 10:57 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    Harry keek me beteuterd aan en dat kon ik niet aanzien. Ik wou hem troosten want het ging me allang al niet meer om de koekjes, maar Lucy kwam al. Ik kon het wel met haar vinden vond ik. Ik bedoel ze was aardig dat zeker en ze was een goede dekmantel al pikte ze Harry in maar dat moet je gewoon accepteren. Dat deed Zayn dus overduidelijk niet. 'Nialler. Ga je straks met me mee?' Vraagt Zayn. Ik trek Bijna ontzichtbaar mijn wenkbrauw op. Was ik nu werkelijk tweede keus, maar goed. 'Leuk je gezien te hebben Lucy en tot volgende keer.' Zeg ik vriendelijk tegen haar. Ik tover een glimlach op mijn gezicht en hij was echt. Ik was vriendelijk ingesteld en niet jaloers in tegenstelling tot Zayn. Ik draai me om en loop naar Zayn. Zodra ik de deur opendoe word het gegil nog harder dan het al was aangezien er nu niet een, maar twee van ons buiten staan. Ik kijk naar de fans die een kleine glimlach op mijn lippen geven. Dan draai ik me om naar Zayn. 'Kom we bijten er even doorheen en dan zijn we zo thuis.'Zeg ik vriendelijk maar niette hard zodat de fans het niet horen. Ik had mijn bak met koekjes nog en sommige fans kijken er smekend aan. Nee ze kregen geen koekje. Ik pak een stift uit mijn broekzak en signeer sommige foto's als ik achterom naar Zayn kijk of hij ook komt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Malik
    Had ik dit moet zien aankomen? Had ik moeten weten dat Harry zich gebruikt voelden? Ik wilde niet dat hij tegen me schreeuwden. Het leek wel of mijn masker afviel en ik voor heel de wereld in mijn blote kont stond. Ik wilde Harry niet gebruiken. Dat mocht hij niet denken. Ik wilde niemand gebruiken. Ook Niall niet, maar het ging zo vanzelf. Was dat een excuus? Mijn lichaam trilden en mijn ogen keken Harry iets te triest aan. Ik was niet meer perfect. Harry had zich ook vereerd kunnen voelen. Dat ik jaloers was. Ik kon het ook ontkennen. Dat het me niets kon schelen dat hij met Lucy meeging en ik echt Niall wilde vanvond. Dat wilde ik ook wel. Niall was ook perfect. Uiteindelijk liet ik Harry zijn blik los en boog ik mijn hoofd. 'Sorry.' Het was zo stil dat ik niet eens wist of ik wel echt gehoord werd. Ik voelde me zo klein en bekeken op dit moment. Maar het moest een keer komen. Ik was moe, uitgeput en trok het niet meer. 'Ik kom zo Niall.' Zei ik net zo stil en met een snelle pas liep ik Lang Harry en Lucy met mijn blik strak op de grond gericht. Zodra ik om de hoek was begon ik te rennen en uiteindelijk sloot ik mezelf op in de wc om in tranen uit te barsten. Ik was echt een verschrikkelijke zak en dat was me even duidelijk gemaakt ook.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 11:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''