• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Romée de la Abenière.
    Vrolijk, vandaag was een van de weinigen dagen waar hier de zon scheen. De laatste dagen was het opzich best mooi weer, maar aan het einde van de week zou dat wel weer berg af waarts gaan, maar doordat het zulk goed weer was, had ik, al zeg ik het zelf, weer wat leuke ideetjes kunnen op doen. Die ik nu eigenlijk graag even wilden delen met de jongens. Mijn hakken tikten op de stenen en een zacht windje bries door mijn haren, want een windje hoorde er nou eenmaal bij, zonder windje vond ik het altijd weer te heet. Glimlachend liep ik het gebouw binnen, waar ik mijn zonnebril in mijn haren plaatsten, Ja, met dit weer droeg ik zonnebril, omdat het kan. Meteen liet ik mezelf op een van de eerste de beste stoelen vallen, niet eens kijkend of het wel de goede plek was. Ik haalde mijn iphone uit mijn tasje, om daarna een kort maar krachtig smsje te sturen naar de jongens, hopend dat ze het zouden lezen en ik hier niet voor niets zou zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    We zaten helemaal verstrengelt en ik krijg kippenvel door de kus op mijn sleutelbeen. Helaas verlaat hij me en loopt hij naar zijn mobiel toe. Ik had daardoor prachtig uitzicht op zijn kont. Zeker geen lelijke kont. Hij komt daarna gelijk terug in bed. 'Jij bent niet boos op me he?' Vraagt hij. Ik kijk hem vragend aan. 'Tuurlijk niet. Ik ben Niall James Horan ik word bijna nooit boos of jaloers.' Zeg ik met een glimlach op mijn gezicht. Ik wikkel mijn armen rond zijn middel en leg mijn hoofd op zijn schouder waarna ik een kus geef in zijn warme nek.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Malik
    Ik wilde dat ook kunnen. Niet snel boos of jaloers zijn. Maar in plaats daarvan was ik het tegenovergestelde. Ik hoorde mijn mobiel en vloog bijna meteen overeind in de verwachting dat het Harry was die iets terug had gestuurd. Maar nee, het was Romée. Ik piepten even en duwde mijn neus in Niall zijn nek. 'We moeten naar de studio.' Piepten ik zacht. Ik wilde niet. De kans dat ik mezelf zou veraden zou te groot zijn nu. Helemaal omdat Harry waarschijnlijk Lucy mee kwam. De kans dat ik dan teveel aan Niall of een van de andere jongens zou zitten voor afleiding was te groot. Daarbij wilde ik mijn bed niet uit en al helemaal niet uit Niall zijn armen. 'Ik wil niet.' Jammerde ik en de verleiding om hier te blijven liggen was echt heel groot. Al wist ik dat we er wel heen moesten. We moesten altijd vanalles.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 8:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    "Harry, ga maar slapen." hoorde ik Lucy zeggen, waarna ik haar een onzekere blik toestuurde. Ik wilde niet dat zij ruzie zou krijgen met Melanie, vooral niet omdat dit mijn eigen probleem was. Toch besefte ik dat ze geen tegenspraak duldde en stapte ik uiteindelijk met een grimas het huis in. Ik liep langzaam naar boven en net toen ik op mijn bed wilde ploffen voelde ik mijn mobiel trillen, waardoor ik hem tevoorschijn haalde.
    Romée en Zayn hadden me een berichtje gestuurd. Als eerste keek ik naar die van Romée, die me had gestuurd dat ze van ons verwachtte dat we naar de studio zouden komen. Ik negeerde het maar eventjes en blikte al snel naar die van Zayn, waardoor er een rilling over mijn rug liep. Het was kort, maar toch betekende het berichtje veel voor me.
    'Ik ook van jou.' stuurde ik terug. Het was kort en zag er nogal koelbloedig uit, maar diep vanbinnen was ik al niet meer kwaad op hem. Hij wist me weer te bespelen en ik liep er altijd met open ogen in. Hopeloos.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan
    hij staat op als zijn mobiel gaat , maar duwt daarna zijn neus in mijn nek. 'We moeten naar de studio.' Piept hij zachtjes.'Ik wil niet.' Jammerde hij. ik zucht en sla mijn armen rond zijn lichaam. 'We moeten wel Zayn.' Zeg ik waarna ik een kus op zijn slaap druk. Ik zou ook graag zo blijven zitten. ik zou willen dat dat kon, maar we wisten beide dat we verplichtingen hadden. Verplichtingen om op te dagen als dat moest. 'Kom we gaan en dan kunnen we weer nsller weg. Zullen we anders vanavond samen slapen?' Vraag ik hem terwijl ik hem een zacht kusje op zijn zachte lippen geven. Ik kon het nauwelijks geloven dat iemand als ik in bed zou kunnen liggen met zulke perfectie zoals Zayn. Het was onwerkelijk voor mij. Wat zagen Zayn en de andere jongens in mij??


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Malik
    Ik knikte langzaam en wreef even in mijn ogen. Zuchtend en met de hoop al opgegeven pakte ik mijn mobiel weer toen deze trilden. Een klein glimlachje op mijn gezicht verscheen. De worden waren kort en kwam iets koelbloedig over. Toch wist ik dat het weer goed was. En anders zou ik daar wel even voor zorgen straks als ik hem weer zag. Ik gaf Niall snel een kusje en knikte weer. 'Is goed.' Glimlachten ik en mijn vingers gleden over zijn sluitelbeen. Hij was zo lief. Ik kuste hem nog een keer en stond uiteindelijk op om mijn Kleding weer bij elkaar te grissen. Wel dezelfde kleding als net, aangezien het anders te opvallend zou zijn. Ik zuchten en trok mijn broek over mijn kont. Dit ging toch nog een lange dag worden.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 13:47 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik moet denk nog wel even wachten op goedkeuring?? Of kan ik beginnen???]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (mag ik laatste Louis? Ga ik zo proberen tw reageren)

    Magicales schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Negen van de tien keer heb je gelijk en natuurlijk geloof ik je. Dat is altijd al het geval' zeg ik met een lieve glimlach. 'Het leven is een stuk simpeler zonder dat woord, dus zeker. En ik zeg je nu serieus dat ik gelijk heb? Wauw, die had ik niet aanzien komen.' Mijn armen die altijd nog om zijn middel heen geslagen zijn ben ik toch ook nog niet van plan om weg te halen. Dat zorgt voor een voordeel, gezien Liam nu ook niet makkelijk kan opstaan. 'Liam, leg je erbij neer dat je de liefste bent. Al is het lief geprobeerd' zeg ik en ben blij om te zien dat zijn glimlach breder werd door mijn lippen op zijn wang. 'Je moet wel leren om mijn woorden niet te stelen. Ook al is het goed me nu te geloven' zeg ik lachend. 'Dan zeg ik; geen dank en als je het heel zeker weet, geloof ik dat dan ook maar.' Deze jongen heeft echt een gave. Het maakt niet uit wat er was, maar met een woord is er weer een glimlach op mijn gezicht te vinden. Ik zet grote puppy-ogen op en een pruillipje als hij me twijfelend aankijkt. Ik wil niet naar buiten, maar rustig hier blijven liggen tot we echt weg moeten. 'We wagen het erop of de rollen worden met moeite omgedraaid' mompel ik en opnieuw verlaat een gaap mijn mond. 'Dus zeg het maar.' zeg ik zachtjes en merk dat Liam zelf ook moeite doet om wakker te blijven.


    ( volgens mij was het deze)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ty, eerst ff eten)

    Liam James Payne

    'nou ik ben blij te horen dat je me geloofd' zeg ik met een glimlach. 'Ja ik zeg dat je gelijk heb Lou en doe niet alsof het zo'n wonder is want je hebt wel is vaker gelijk en ik zeg het ook wel is' zeg ik met een glimlach en kijk even naar zijn armen, ik vindt het helemaal niet erg dat ze daar liggen. Ik grinnik even en haal mijn schouders op, 'oké dan,omdat jij het zegt'zeg ik lachend al vindt ik het zelf nog steeds niet echt zo, de fans zeggen het ook altijd maar toch. 'ik jou woorden stelen? dat zou ik toch nooit doen' zeg ik zogenaamd verontwaardig en begin daarna al snel te lachen. 'mooi dat je me geloofd ' zeg ik met een glimlach. Ik kijk even naar zijn grote puppy ogen en pruillipje, moet die dat nou echt doen? hij weet dat ik daar niet tegen kan, zo weet hij me bijna altijd wel weer over te halen. Na zijn woorden bijt ik twijfelend op mijn lip, wat zou ik doen? Ik grijns daarna even en kijk Louis aan, 'Ach joh we blijven gewoon nog even hier, dan gaan we straks wel bij het laatste moment' grijns ik en kijk Louis aan met een glimlach op mijn gezicht. 'Dus ga jij maar slapen dan'grinnik ik daarna en kijk naar hem, hij was echt heel erg moe.

    Mufinn schreef:
    Zayn Malik
    Ik knikte langzaam en wreef even in mijn ogen. Zuchtend en met de hoop al opgegeven pakte ik mijn mobiel weer toen deze trilden. Een klein glimlachje op mijn gezicht verscheen. De worden waren kort en kwam iets koelbloedig over. Toch wist ik dat het weer goed was. En anders zou ik daar wel even voor zorgen straks als ik hem weer zag. Ik gaf Niall snel een kusje en knikte weer. 'Is goed.' Glimlachten ik en mijn vingers gleden over zijn sluitelbeen. Hij was zo lief. Ik kuste hem nog een keer en stond uiteindelijk op om mijn Kleding weer bij elkaar te grissen. Wel dezelfde kleding als net, aangezien het anders te opvallend zou zijn. Ik zuchten en trok mijn broek over mijn kont. Dit ging toch nog een lange dag worden.

    Niall James Horan
    Hij gaf me een kusje en knikte. 'is goed.' zegt hij waarna er een kusje van zijn lippen op mijn sleutelbeen kwam. Hij kuste me nog is op mijn lippen en ik kuste net ze terug en stond op om zich aan te kleden. Ik sta ook op en doe de jogging broek uit. Ik spring in mijn broek en vest die ik al aanhad en doe mijn schoenen ook aan. Ik kijk naar mijn haar die door de ar zit en ga naar Zayns badkamer die vol ligt met kammen en haargel en andere haarproducten wat me laat grinniken. Ik pak dezelfde gel als die ik hem en doe mijn haar ik een beetje een goede kuif. Ik was mijn handen met zeep om de gel van mijn handen af te krijgen en keer terug naar zayn die ik van achteren knuffel. 'klaar?' vraag ik terwijl ik zacht een kusje in zijn nek druk. Zijn haar zat nog perfect zoals altijd net als zijn kleding. Zayn was altijd perfect hoe hij er ook uit zag.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis William Tomlinson

    'Maar natuurlijk geloof ik je' zeg ik zachtjes, maar met dezelfde glimlach. 'Dat is wel een wonder, want normaal slaan mijn ideeën of woorden helemaal nergens op. Maar dat is lief van je en ook wel waar.' Ik volg zijn blik en kom uit bij mijn armen, maar omdat Liam er niets over zegt, neem ik aan dat hij het niet erg vindt. Ik kijk op en grijnsde weer. 'Hmm, goed om te horen, want deze keer heb ik toch echt gelijk' zeg ik deze keer zonder lachen of iets, als teken dat ik het echte meen. Ik knik langzaam. 'Ja, je hoorde me wel. Daarbij kwamen je woorden me wel heel erg bekend voor' zeg ik en schud lachend mijn hoofd. Ondanks ik moe ben, is het Liam wel gelukt om me weer vrolijk te krijgen. 'Het kan niet anders.' De grote puppy ogen en pruillipje werken keer op keer weer en weet dan ook gewoon dat ik zo mijn zin kan krijgen. Tenminste bij Liam. Ik blijf hem met zolang aankijken tot hij de woorden zei, die ik wilde horen. Al snel verandert dit in een glimlach en knik. 'Had het niet beter kunnen zeggen en dankjewel' zeg ik zacht en druk een paar kusjes in zijn nek. Dat zorgt er ook gelijk voor dat ik iets te doen heb, en niet in slaap val. 'Nee, het is te gezellig' murmel ik zacht waarna ik verder ga met mijn bezigheid, maar wel mijn ogen sluit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MissStoran schreef:
    [Ik moet denk nog wel even wachten op goedkeuring?? Of kan ik beginnen???]


    (Goedkeuring? Wat? ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ahah ik heb in de rollendtopic een vriendin voor Zayn aangemaaktXD] Goedeavond!!(doeg)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan