• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (dankje (H))

    Zayn Malik
    Ik kirde zachtjes en hield Niall stevig vast toen hij me optilden en naar boven droeg. Ik verstopten mijn gezicht in zijn nek. Automatisch begon ik te lachen toen Niall het trouwlietje neuriede en ik kuste zijn nek. En dot keer was mijn lach echt. Ik zuchten goedkeurend toen Niall me op bed legde. 'Eerst even kroelen.' Ik hield van kroelen en knuffelen. Maar vooral van aandacht. Maar eerst moesten mijn kleding uit. Ik ging recht zitten en trok mijn shirt over mijn hoofd en schopten mijn schoenen en broek uit.

    [sorry dat hij zo krt is. Maar mij mobiel is bijna leeg en ga nu naar huis.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Curlies schreef:
    Luciana Dé La Rosá

    Ik knikte zacht en pakte mijn sleutels op om ze in mijn eigen tas te gooien. ''Ik kan wel zelf lopen, dat denk ik.'' zuchtte ik. Ik leunde tegen mijn auto aan en keek Harry aan. ''Maar dan ga jij ook slapen, je ziet er té vermoeid uit. Iemand van een kilometer afstand kan het zelfs zien.'' zei ik en haalde mijn schouders op. Of hij het nou wilde of niet, als hij maar ging slapen, anders ging ik niet slapen. Ik kruiste mijn armen en glimlachte waterig naar Harry. Ik wist niet precies of mijn stemmingswisseling nou van pas kwam, of nou heel ongelegen. Grijnzend keek ik hem even aan en haalde mijn schouders op. ''Het is jou keuze.''


    Harry Styles.

    Ik knikte en al snel liet ik een zucht weerklinken. Ik was ook vermoeid en doodop, maar ik kon nou eenmaal niet gaan slapen midden op de dag. Melanie hoefde maar te bellen of ik moest alweer bij management op de stoep staan. Een journalist hoefde maar aan te kloppen en ik moest alweer vragen beantwoorden. Slapen kon nou eenmaal niet, het zat niet in het schema.
    "Maar..." begon ik aarzelend, terwijl ik alvast naar de deur liep en deze opende. "Ik kan niet gaan slapen."
    Ik draaide me in de richting van Lucy en wierp haar een hopeloze blik toe, die gebroken en vermoeid stond. Wat was ik blij dat ik een visagist had, anders zag je mijn wallen nog vanaf drie meter. Ik wist echter dat ik deze discussie niet van Lucy ging winnen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Maakt niet uit ;)]
    Niall James Horan
    Hij lachte en dat deed me goed. Hij kust mijn nek even wat ik wel fijn vond. 'Eerst even kroelen.' Zegt hij dan. Ik hield van kroelen en knuffelen. Ik volgde Zayns voorbeeld en liep even naar zijn kast om een jogging broek voor ons beide te pakken. De nachten waren namelijk niet altijd warm. Ik deed mijn broek uit en deed de joggingbroek uit en trek mijn shirt uit. Ik kijk naar Zayns buik die er zoals gewoonlijk perfect uit zag. De sixpack kon je duidelijk zien net als zijn armspieren. Ik wist dat ik niet dik was maar ik zou nooit zo een buik als Zayn krijgen. Mijn buik was normaal. Niet gespierd zoals veel meisjes en jongens wouden. Ik ga in bed liggen en trek Zayn erbij omdat hij nog staat en trek hem in mijn armen terwijl ik van zijn warmte geniet. Een gelukzalige Hmmm komt door mijn keelgat maar word gedempt door mijn gesloten lippen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Waar kan ik Melanie ergens in laten vallen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Waar kan ik Melanie ergens in laten vallen?]


    (Ze zou naar Liam of Louis kunnen gaan. Of ze kan bij Harry langsgaan omdat hij gewoon is weggelopen van de fans. ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Luciana Dé La Rosá

    Harry had nou ook zijn plichten voor het management, maar niets was belangrijker dan zijn gezondheid. ''Haz, je moet gewoon slapen. Als iemand van het management komt, regel ik het wel. Het kan me niets meer schelen als ik de problemen krijg, als jij ze maar niet krijgt.'' zei ik resoluut en liep alvast naar binnen. ''Je ziet er vermoeider uit dan normaal, geef het zelf toe - je hebt gewoon slaap nodig. Desnoods ga ik niet slapen.'' zei ik eigenwijs en zuchtte even. ''Kom op, ik smeek het je.'' Ik pruilde mijn lippen en keek Harry tegelijkertijd doodserieus aan. Ik vond gewoon dat hij recht had op wat slaap en daar had ik misschien ook nog gelijk bij. Misschien had ik ook wat slaap nodig, maar dat haalde ik later wel weer in.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Zal ik haar naar Harry sturen en hem op zijn kop geven omdat hij verplicht is om de fans normaal te behandelen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Zal ik haar naar Harry sturen en hem op zijn kop geven omdat hij verplicht is om de fans normaal te behandelen?]


    (Doe maar. Dan wacht ik eventjes.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Melanie Kiara Mancini
    Ik stond op een afstandje toe te kijken hoe de fans om Harry heen zwermden, schreeuwend voor een handtekening en een foto. Gekkenwerk al zei ik het zelf, maar goed, de jongens hadden met het management afgesproken om alle fans wat aandacht te geven, en ze tevreden te houden. Allemaal in verband met de verhalen die negatief in de media zouden kunnen komen. Ik bekeek de fans en zag hoe Harry ineens wegliep, weg van de drukte en het geschreeuw, en dus compleet tegen de regels van het management in ging. En als stagaire was het voor mij niet de eerste keer dat ik het slechte nieuws mocht vertellen, en hem dus op zijn kop mocht gaan geven. Hoe lullig ik het ook vond, want ik snapte best dat het voor hem niet altijd fijn was om die schreeuwende meiden om zich heen te hebben. Op mijn zwarte hakken rende ik op een rustig looppasje achter Harry aan, iets wat ik nog steeds niet goed kon, rennen op hakken, maar goed, ik moest Harry spreken. Toen ik eenmaal bij hem was tikte ik hem op zijn schouder en keek hem doodserieus aan. 'Terug naar buiten jij, je weet de afspraken met het management.' zei ik resoluut.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [het is gewoon middag. ;x]

    Zayn Malik
    Ik wijs de joggingbroek af. Ik sliep nooit lekker met kleding aan. Ik wist dat wat we nu deden echt onmogelijk was. Midden op de dag gaan slapen, maar ik kon gewoon even niet anders. Ik kroop tegen Niall en gaapten. Mijn benen verstrengelde zich automatisch met die van hem, mijn arm rond zijn middel en mijn hoofd in zijn nek. Ja, zo lag ik het liefst. Nu maar hopen dat we heel lang zo konden blijven liggen. Ik kuste zachtjes Niall zijn sluitelbeen en sloot mijn ogen. De eerste die ons nu zou storen zou ik wat aandoen. Ik was nu al helemaal klaar met vandaag en had dit echt even nodig. Toch lag ik niet zo lekker als normaal. ik kneep mijn ogen dicht en zuchten, waarna ik toch weer uit bed kroop en mijn mobiel uit mijn broek viste die op de grond lag. Ik hou van je <3 Dit was echt tegen mijn principes in. Dit was net zo iets als excuses maken. Maar dat zou ik niet doen. Het was alleen maar een blijk van jaloezie geweest. Toch stuurde ik het naar Harry en kroop ik weer terug. 'Jij bent niet boos op me he?' Vroeg ik voor de zekerheid. Je wist het hier maar nooit. Straks ging Niall ook nog gillen dat ik hem gebruikten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik ga gewoon verder bij het huis en maak er wel wat van. Want het klopt niet helemaal. ^^)

    Harry Styles.

    Ik luisterde naar Lucy en stond op het punt om me over te geven en gewoon naar mijn bed te gaan om daar onder de wol te kruipen, maar mijn spieren spanden zich aan bij het horen van een paar hakken. Lucy was het niet, want zij was niet aan het lopen. Romeé kwam amper bij mij thuis en de jongens droegen -hopelijk- geen hakken, dus het kon maar één iemand zijn. Melanie. Vooral toen ik het bekende tikje op mijn schouder voelde wist ik gewoon dat dit niet te missen was.
    Ik wierp Lucy een veelbetekende blik toe. "Wat had ik je gezegd?" vroeg ik zachtjes, voordat ik me omdraaide en inderdaad Melanie zag staan op haar zwarte hakken. Ze stond er weliswaar om bekend in mijn ogen.
    "Ik ga niet terug naar die studio. Ik ben nu thuis." zei ik, terwijl ik er zeker van was dat je kon horen dat ik geen tegenspraak wilde horen. "Daarbij ben ik niet de enige die er niet was."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Waar kan ik Romée heen laten gaan/sturen?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Luciana Dé La Rosá

    Ik fronste even mijn wenkbrauwen en een afkeurend geluidje weerklonk toen ik Melanie zag. Die stagiaire die alles te serieus nam, volgens mij tenminste. Ik zuchtte even en keek Melanie aan. Harry moest gewoon rust hebben en niet braafjes de regels opvolgen van het management. Ze wilden zeker ook niet dat iemand zomaar flauw zou vallen op het podium? Dacht het niet. Ik snoof even en keek Harry aan. ''Harry, ga maar slapen.'' mompelde ik. Ik ging wel de problemen op me nemen, wat het ook ging kosten. Ik kruiste mijn armen en keek Melanie minachtend aan.

    [Ik moet slapen.. Doei!]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rossi schreef:
    [Waar kan ik Romée heen laten gaan/sturen?]


    [misschien kan ze de jongens oproepen voor een idee van een nieuw liedje?]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 22:40 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''