• One Direction is nog steeds een beroemde boyband na een aantal jaren. We zitten nu al in 2013, maar de jongens zijn nog steeds vreselijk populair. Na die jaren hebben de jongens al velen awards gewonnen, prijzen in de wacht gesleept en twee albums ontwikkeld. Er zijn al vele vriendinnetjes in beeld geweest, tattoo-invasies op de cover en paparazzi die de jongens altijd weer weet te stalken.
    Toch hebben de jongens een geheim, een geheim dat niemand ooit te weten mag komen. Fans maken er nu al vele grappen over en sommigen nemen het serieus, maar als de jongens eerlijk moeten zijn hebben de shippers gelijk. De bromances zijn niet verzonnen, ze zijn echt. Bang om fans te verliezen zwijgen de jongens erover en gaan ze hun gang enkel achter de schermen, enkel als er niemand is. Zelfs management mag het niet te weten komen. Vreemdgaan tussen de jongens, ruzies en verschrikkelijk veel lust en liefde spelen een grote rol. Wie zal er bezwijken en als eerste uitkomen voor zijn seksuele geaardheid? Of dwingen de jongens elkaar om te zwijgen als het graf? Goedschiks, of kwaadschiks.


    Rollen:
    - Liam James Payne. || quin98
    - Harry Edward Styles. || Praelectio
    - Louis William Tomlinson. || Magicales
    - Zayn Javadd Malik. || Mufinn
    - Niall James Horan. || HurtedHeart

    Extra: (Paparazzi, management, 'vriendinnetjes' etc.)
    - Luciana Dé La Rosá. || Lavigna
    - Romée Lucy de la Abenière. || Rossi
    - Melanie Kiara Mancini || Depay
    - Delana Caroline Simons. || MissStoran
    - Louise Melody Lockwood. || nessje


    Regels:
    - Géén one-liners, minimaal vijf regels zijn verplicht.
    - 16+ is toegestaan. (Seks, geweld, drugs etc.)
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Maximaal één rol pp, aangezien er maar weinig rollen beschikbaar zijn. Mits je mijn toestemming hebt, natuurlijk.
    - Ervaring bij RPG is vereist, vooral met een redelijke grammatica en spelling(!).
    - Verdere standaardregels. (Naamsveranderingen, off-topic etc.)
    - De jongens zijn gay, maar relaties voor de fans met meisjes zijn mogelijk. Onthoudt wel dat de jongens dus niet verliefd zijn op hun vriendin.


    Rollentopic.


    *Samen met het personage van Rossi worden eventuele aanpassingen aan nummers gegeven of nieuwe nummers besproken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Luciana Dé La Rosá

    Ik mompelde wat en ging wat beter zitten. Eigenlijk wilde ik liever in een bed slapen, of desnoods op een bank dan in een auto. ''Zijn we er?'' mompelde ik toen ik voelde dat we een oprit opreden, maar nog steeds hield ik mijn ogen dicht. Mijn voorhoofd maakte contact met de koude raam en mijn hoofd ging de andere kant op. Misschien moest ik toch even opstaan en naar binnen lopen, maar straks kon ik niet slapen en werd ik chagrijnig. Nee, dank je. Ik had genoeg van de koude raam en rolde de andere kant op, naar Harry. ''Waar denk je aan?'' murmelde ik. Met tegenzin opende ik mijn ogen en keek Harry aan. Ik kon zien dat Harry iets dwars zat, maar misschien had ik het dit keer ook wel fout. Wie weet. Zuchtend ging ik recht zitten en keek met zware oogleden naar het huis dat voor ons lag.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Ik wist dat deze vraag ging komen, maar hoe metaal ik er ook op voorbereid was, het viel me toch zwaar. 'Heb je gehuild?' Ik schudden lachend mijn hoofd. ik vertelde de smoes van geirriteerde ogen en gaf het meisje daarna een knuffel. Ik mocht dan misschien niet kunnen acteren. ik kon liegen als de besten. Vooral als het over mijn gevoel ging. Ik wil verder gaan als ik plots word beetgenomen en weg word getrokken. Ik kijk op en glimlach als ik Niall zie. Snel zwaai ik naar de fans en ga naast Niall op de achterbank zitten. Die irriatante glimlach valt als een baksteen van mijn gezicht en meteen kruip ik tegen hem aan en zucht ik. Ik vertel de chauffeur dat we naar mijn huis willen leg mijn hoofd op Niall zijn schouder. rustig speel ik met de zoom van zijn shirt, maar pakte uiteindelijk mijn mobiel. Ik moest het goed maken met Harry. Maar zodra ik zijn nummer al op het scherm had staan, haalde ik het ook weer weg. Hij was vast druk bezig met Lucy.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.

    Lucy vroeg of we er al waren en ik knikte langzaam, mijn hoofd draaide haar richting op. "Ja."
    Mijn ogen richtten zich weer op de voorruit en ik trok de sleutels uit het sleutelgat, voordat ik ze weer op Lucy haar schoot legde. Mijn handen trilden lichtjes van de stress en vermoeidheid en ik draaide mijn hoofd weer terug naar het donkerharige meisje toe.
    Ze leek wel door me heen te kunnen kijken toen ik piekerde, waarom lukte het iedereen altijd om me zo goed te kunnen doorzien? Ik beet zachtjes op mijn onderlip en had eventjes de neiging om te gaan huilen, maar ik vertikte het om nu in te storten. Mijn handen reikten naar het portier en ik opende hem, mijn hoofd lichtjes schuddend.
    "Niets. Kom, jij gaat naar bed." mompelde ik om er maar vanaf te zijn, voordat ik uitstapte en het portier sloot. Ik liep naar Lucy's kant en opende het portier ook aan haar kant, wachtend totdat ze zou uitstappen. "Lukt het? Of moet ik je dragen?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Heeft harry nou een vriendinof zijn het geruchten met die Shaniece Nesbitt?]
    Niall James Horan
    Zayn gaat tegen me aanliggen zijn hoofd op mijn schouder en de handen die met mijn shirt spelen. Ik sla mijn arm om hem heen. Ik geef hem geen kusje door de chauffeur. We mochten er niet gay uitzien. Hij kijkt even op zijn telefoon en Harry's naam komt tevoorschijn, maar hij drukt het weg. Ik zou willen weten wat er in de hoofden van de jongens om gingen. 'We zijn er.' Zegt Jean-Paul de Chauffeur. Ik knik en zi dat dit de achteringang. Ik kijk vragend naar de man. 'Voor zou het volgens jullie manager vol staan met meisjes dus dit voor de zekerheid.' zegt hij en ik knik. Ik sta op en help Zayn de auto uit. 'Bedankt voor de rit Jean-Paul.' Zeg ik vriendelijk tegen de wat oudere man die zijn petje vastpakt en knikt. Ik doe de sleutel in het gat en open de deur om Zayn en mezelf binnen te laten. Ik glimlach, maarik weet niet zeker of dat zijn humeur verbeterd. Ik vroeg me af waar Liam en Louis waren. Harry was sammen met Lucy dat wist ik. Ik zal dan oook proberen het morgen beter tussen Hazz en Zayn te laten verlopen. Ik sluit de deur na Zayn en stop de sleutels in mijn zak. 'Wat wil je doen, of kan ik doen om je op te vrolijken?' Vraag ik Zayn terwijl ik mijn vinger onder zijn kin doe zodat hij me aankijkt.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 19:16 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [wacht. Ik snap het even niet. Wonen de jongens bij elkaar dan? ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mufinn schreef:
    [wacht. Ik snap het even niet. Wonen de jongens bij elkaar dan? ]


    (Harry woont in ieder geval alleen. En wie is Shaniece? x'D
    Lucy is Harry's vriendin, maar Harry doet het enkel voor de show. Lucy weet daar niks van.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Nee in RL dus OOC heeft Harry een misje gnaamt Shaniece gevonden. hij heeft haar uit het publiek geplukt want ze lijkt op megan fox ofzoiets. O en als de jongens apart wonen pas ik hem aan dat ze bij Nialls huis zijn ofzo.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [dan zijn ze bij Zayn, want ik heb Zayn laten zeggen dat de chauffeur hun daar heen moest brengen. Maar Niall heeft gewoon de sleutels dan. ;x]

    Zayn Malik
    Langzaam haalde ik mijn schouders op en pakten Niall zijn heupen beet, om hem naar me toe te trekken. 'Gewoon even niets.' Mompelde ik en wreef mijn neus tegen die van hem en zuchten. Ik was doodmoe en nog steeds best boos. Maar ik ja Niall nu, dus het zou wel goed komen. Ik ging me nu even nergens meer druk om maken. Mijn lippen planten ik op die van Niall. Ik vond het heerlijk om weer even mezelf te zijn. Al zou ik Niall nog wel even duidelijk maken dat mijn instorting op het toilet tussen ons bleef. Niemand anders hoefde te weten dat ik had gehuild en emoties had getoond. En al hellemaal Harry niet. 'Ik hou van je.' Nog een keer drukten ik mijn lippen op die van Niall en ik gaapten. Misschien was het wel gewoon tijd om het bed op te zoeken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( ik heb mijn hand gebrokken vandaag en dat is me goede hand zeg maar dus lukt nu sowieso niet te reageren misschien probeer ik later vanav. of morgen ,als je wilt kan je lou weg laten gaan)

    Niall James Horan
    Hij pakt mijn heupen vast en kust me. Ik glimlach zacht tegen zijn lippen aan en kus hem zachtjes terug. 'Ik hou van je.' Zegt hij waarna hij nog is zijn lippen op de mijne zette. 'Ik ook van jou.' murmelde ik door onze kus heen. De kus word echter onderbroken door de gaap van Zayn. Ik grinnik en ondanks dat ik wat kleiner ben til ik hem op als en net getrouwd echtpaar. Ik loop naar Zayns slaapkamer die ik blind kan vinden. Ik neurie voor de grap het huwelijksliedje. 'Tadatada. Tadatada. Datadatdadatada.' Ik grinnik even en leg Zayn op bed neer.' Ik ga naast hem liggen en leg mijn hoofd bij zijn hoofd boven zijn schouder. 'Anders gaan we gewoon lekker slapen.' Zeg ik terwijl ik een kus in zayns nek druk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [oke miss. akward maar toevallig wilt een van de jongens een vriendin?? Zeg het me en ik ben er en maak er een aanXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    quin98 schreef:
    ( ik heb mijn hand gebrokken vandaag en dat is me goede hand zeg maar dus lukt nu sowieso niet te reageren misschien probeer ik later vanav. of morgen ,als je wilt kan je lou weg laten gaan)


    (Ahw, sterkte en beterschap. ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    quin98 schreef:
    ( ik heb mijn hand gebrokken vandaag en dat is me goede hand zeg maar dus lukt nu sowieso niet te reageren misschien probeer ik later vanav. of morgen ,als je wilt kan je lou weg laten gaan)


    ( Zoals Cath als zegt; Sterkte en beterschap)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Luciana Dé La Rosá

    Ik knikte zacht en pakte mijn sleutels op om ze in mijn eigen tas te gooien. ''Ik kan wel zelf lopen, dat denk ik.'' zuchtte ik. Ik leunde tegen mijn auto aan en keek Harry aan. ''Maar dan ga jij ook slapen, je ziet er té vermoeid uit. Iemand van een kilometer afstand kan het zelfs zien.'' zei ik en haalde mijn schouders op. Of hij het nou wilde of niet, als hij maar ging slapen, anders ging ik niet slapen. Ik kruiste mijn armen en glimlachte waterig naar Harry. Ik wist niet precies of mijn stemmingswisseling nou van pas kwam, of nou heel ongelegen. Grijnzend keek ik hem even aan en haalde mijn schouders op. ''Het is jou keuze.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    quin98 schreef:
    ( ik heb mijn hand gebrokken vandaag en dat is me goede hand zeg maar dus lukt nu sowieso niet te reageren misschien probeer ik later vanav. of morgen ,als je wilt kan je lou weg laten gaan)


    [Beterschap en succes met dingen.. Zoals schrijven en typen^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.