• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    Kamer indeling

    Bij wie je in het team zit!!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 18:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Luke Smith
    Ik keek om naar de jongen die achter me verscheen. Ik knikte even en glimlachte verlegen. Ik schudde even kort en stevig zijn hand, wat in tegenstelling stond tot mijn verlegen houding, maar paste bij mijn rechte schouders. "Eensgelijks." zei ik zacht. Mijn stem was niet heel hard en ik was bang dat mensen mijn accent niet zouden verstaan. Het was niet zo zwaar, maar nog steeds. Ik liet mijn skateboard weer op de grond vallen en sprong erop. Ik hield niet zo van lopen. Zelfs op school liep ik niet. Met de trappen was dat in het begin een probleem, maar ik kende genoeg trucjes om die problemen te omzeilen. Ik keek naar ons jurylid. Mijn koffertje stond nog steeds achter me op de grond, dus die kon ik zo meetrekken. Liam had gezegd dat hij onze kamer zou laten zien. Ik was benieuwt. Ik had nooit een kamer voor mij alleen gehad, ook al waren de kamers nooit groot genoeg geweest voor 2 kinderen. Misschien toen we baby's waren, maar voor de rest niet. Ik had mijn hele leven in een redelijk klein huis in Cardiff gewoond en als ik in London moest blijven zat ik altijd samen met ofwel een van mijn ouders ofwel een van mijn vrienden samen op een kamer. Ook was ik echt geen grote kamers gewent. Ik vond dit huis al gigantisch. Hoe groot zouden de kamers niet zijn? Ik tilde mijn pet even van mijn hoofd en fixte mijn pluizige haar voor ik mijn pet weer opzette.


    Bowties were never Cooler

    Gaby
    Nadat Harry mijn naam had verbonden klom hij op een tafel en riep waar iedereen in het team zat. Ik vroeg me af hoe het in mijn team zou zijn, zou Elizabeth goed kunnen zingen? Natuurlijk wel, anders was ze hier niet! Rustig liep ik op Niall en de jongen waar hij net mee had gezoend af. Zowel niall als die jongen leken er hopeloos aan toe te zijn. 'Hoi, ik ben Gaby', zei ik. 'Jullie moeten jullie er niet te veel van aantrekken, denk ik. Ze zullen wel weer bijtrekken'. Natuurlijk lulde ik maar wat, wist ik veel of dat zou gebeuren ik kende de jongens niet! Ik kreeg een paar blosjes op mijn wangen, die kreeg ik naar mijn zin veel te snel. 'Ik weet niet hoe je heet, hoewel ik Niall volgens mij Toby heb horen zeggen, maar als je nu gaat staat het vast dat je niet meer terug kan komen. Blijf gewoon hier, maar uit de buurt van Harry. Het huis is groot genoeg', zei ik. Het was sneu voor die jongens dat Harry zo reageerde.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 15:44 ]


    Dont say why me, say try me

    Ik kan nerhens op reagere


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [je bent zelf wegegaan ;)]


    Dont say why me, say try me

    Liam Payne
    Lars bleek er dus wel gewoon te zijn, alleen had Harry over hun heen gekeken. ‘Kom maar mee dan jongens’, zei ik en begeleide hun naar hun kamer. Ik trok een deur open en liet hun de kamer zien. ‘Ik ga nu zelf even mijn kamer op zoeken en daarna wil ik de rest van de jongens even spreken. Doe wat je wilt ga het huis verkennen, zwemmen, van mijn part ga je kaarten! Maar raak niet verdwaald alsjeblieft. In deze kamer staan 2 bedden, aangezien we het ons kunnen voor stellen dat je het liefst je eigen bed hebt. En verder een paar kasten en er is daar een badkamer . Verder nog wat dingen die je een kamer heb, bovendien ik geloof niet dat jullie blind zijn’, zei ik. ‘Laters, als je me zoekt ben ik of in mijn kamer, Harry weet wel waar die is, of benenden waar jullie net waren’, zei ik. Nu eerst uitzoeken wat er met Niall aan de hand was en dan eindelijk weer naar Danielle.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 14:29 ]


    Dont say why me, say try me

    ( waar moest ik op reageren?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hij is er nog hij staat bij niall want hij wilt eogenlijk niet weg. Miss. Kan iemand dwingen dat hij blijft ofzo)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luke Smith
    Ik skate achter Liam aan. De trap op was zoals altijd tricky, maar de treden waren groot dus het ging makkelijk. Ik keek de kamer in die Liam zei die van ons was. Mijn mond viel open. We moesten hem dan wel delen, hij was echt gigantisch. Zo groot was onze zitkamer volgens mij, als onze zitkamer dit al haalde. Ik keek nog even naar Liam die weg liep. Ik had zijn verhaal wel gehoord, maar ik was nog te erg van de baan door de grote luxe kamer. Ik stapte van mijn skateboard om de kamer met dikke vloerbedekking in te stappen. Ik draaide me om en keek even naar Lars. "Mag ik het bed bij het raam?" Ik hield ervan in het raamkozijn te zitten en naar buiten te staren, of te gamen in het raamkozijn. Ik keek even door het raam en zag een zwembad liggen. Mijn ogen werden nog groter. Hoe groot en luxe kon een huis zijn?!


    Bowties were never Cooler

    Magicales schreef:
    ( waar moest ik op reageren?)


    Sylvesti schreef:

    Mickey Smith
    Ik liep opgetogen naar Louis toe. Ik was zenuwachtig maar ook erg benieuwd. Ik hield van zingen, maar deed dit misschien nog wel meer voor mijn broer. Om hem te steunen en te laten zien hoe verschillend wij waren. Ik was al dat gezeur van 'Jullie zijn precies hetzelfde!' helemaal zat. En Luke misschien nog wel meer, maar hij zei er tegen die mensen nooit iets over. Voor hem was het misschien nog wel erger. Hij was de oudste, maar hij werd altijd vergeleken met mij en niet andersom. Zeker op school. We haalden eigenlijk altijd bijna dezelfde cijfers, maar ik was altijd aanwezig, deed mee en maakte geluid. Hij was stil, spijbelde veel en luisterde niet. Toch overleefde hij het wel. Ik keek naar Louis en glimlachte breed naar hem. Leuke knul. "Hey, ik ben Mickey, maar dat wist je vast al. Mijn tweelingbroer Luke is hier ook. Maar ik wil niks hetzelfde zingen als hij." Ik beet even op mijn lip. "Ow sorry, dat is brutaal. Hoe gaat het? Waar gaan we heen? Wat gaan we doen?" volgens mij waren mijn pillen uitgewerkt, want ik stond hier nu echt te stuiteren als een hyperactieve kleuter op speed.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 15:28 ]


    Bowties were never Cooler

    Coockies schreef:
    Eleanor Calder

    Ik zucht opgelucht als de taxi stopt voor de studio's. Ik stap uit en pak mijn bagage. Met een vriendelijke glimlach reken ik af. Eindelijk vrij van de Universiteit in Manchester en kan ik mijn tijd in London doorbrengen. Ik loop het gebouw in en vraag naar de jongens. Ze herkent me en ik word doorgewezen. Ik glimlach vriendelijk en loop met al mijn bagage de goede kant op. Misschien had ik toch beter eerst naar het huis kunnen gaan om mijn spullen te dumpen. Ik klop twee keer aan, voordat ik naar binnen loop. Gelijk zie ik alle vertrouwde gezichten. Mijn gezicht gaat over in een frons. Er is duidelijk een gespannen sfeer. Louis ziet er boos en alles behalve kalm uit. Ik zet mijn spullen neer en sluit de deur achter me. Ik loop naar Louis toe en druk een kusje op zijn lippen. Ik had hem al een tijdje niet gezien. Dan kijk ik naar Liam em glimlach. 'He Liam,' zeg ik en geef hem een knuffel. Dan richt ik me op de andere jongens, terwijl ik ze een voor een bekijk.
    'Wat is er aan de hand?' Ik zet mijn hand in mijn zij en sla de ander om Louis zijn middel. Ik kijk naar hem op.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [oohja vergetenndat toby er idd nog was, wacht maar ik pas gaby wel even aan]


    Dont say why me, say try me

    (Ik had mijn poswt aaqngepast Seaver en BigFatLiar)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Thanks)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Helium schreef:
    Evelynn Cloe Hastings.
    Ik trek mijn wenkbrauw op, en kijk vervolgens van Harry naar Kyra. Oh god. Hier had ik nou echt zin in. Op zich had ik op dit moment niks tegen Kyra, maar Harry kon voor mijn part op dit moment in de vrieskist gegooid worden. Eigenlijk wilde ik nu gaan zingen, gewoon omdat ik daar vrolijk van werd. En dat had ik eigenlijk best wel nodig. Ik ging weer op de tafel zitten en begon Little Talks te neurien. Als Kyra het met me eens was, en Meneer Alle-Aandacht-Is-Van-Mij ook, dan zou ik dat liedje heel graag doen bij een duet. 'Okay. En nu?' vroeg ik. Ik was niet echt iemand van het stilzitten.

    [Ik dacht, ik zeg het even: Het is Helium, niet Hellium.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    @toby aangepast
    @damnbieber zal even kijken....


    Dont say why me, say try me