• De 19-jarige ster verscheen in Londen twee uur te laat op het podium en schold een fotograaf uit. Zijn management grijpt nu in en probeert zijn divagedrag af te straffen door Biebers wagenpark in te perken. Het management hoopt hiermee de reputatieschade voor het idool te beperken, meldt de Daily Star.

    ''Het ligt voor de hand dat Justin zijn flitsende sportwagens moet inleveren, waaronder zijn chromen Fisker Karma en de witte Ferrari. Het werkt gewoon niet dat zo'n jonge jongen in auto's rondrijdt die een kwart miljoen dollar kosten'', zegt een bron uit de omgeving van de zanger.

    Bieber, die maandagavond optrad in de Portugese stad Lissabon, is niet blij met de sanctie. ''Maar hij heeft het nodig om hem met beide voeten terug op aarde te komen. Hij heeft te horen gekregen dat hij zijn sportieve auto's moet verkopen zodra hij terugkomt in Los Angeles''.


    Net zoals Britney Spears, gaat hij de verkeerde kant op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arme Justin Bieber nou verliest die 2 van de weet ik niet hoeveel auto's.


    I still think of the guitar bible.

    Ik hou m'n mond wel eventjes als het gaat om die 2 uur, joint en alle "feiten" die hier staan. (cat)

    Taiteilijan schreef:
    Jammer dat-ie zo ten onder moet gaan.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Cenobite schreef:
    (...)
    Wauw één joint... Ik snap niet dat mensen daar moeilijk over doen. Als het een dood normale jongen had geweest (dus niet wereldberoemd) had niemand het erg gevonden. Ik bedoel, ik ken geen enkele jongen die nog nooit een joint heeft gerook, ook al was het alleen maar om het een keer te proberen.


    Ik. Dat is er een.

    Maar vind je t dan normaal dat ie twee uur te laat komt opdagen voor een concert? Of die ene keer dat ie kotsend het podium opliep? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik. Dat is er een.

    Maar vind je t dan normaal dat ie twee uur te laat komt opdagen voor een concert? Of die ene keer dat ie kotsend het podium opliep? (cat)


    Opliep? Afliep bedoel je.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Opliep? Afliep bedoel je.


    hm. Was het twee keer in hetzelfde optreden? Want dan hebben we het over hetzelfde.


    quidquid excusatio prandium pro

    Cenobite schreef:
    (...)
    Wauw één joint... Ik snap niet dat mensen daar moeilijk over doen. Als het een dood normale jongen had geweest (dus niet wereldberoemd) had niemand het erg gevonden. Ik bedoel, ik ken geen enkele jongen die nog nooit een joint heeft gerook, ook al was het alleen maar om het een keer te proberen.


    Mijn vriend heeft nog nooit een joint gerookt hoor :'). Dus dat is dan al nummer twee. Maar die joint vind ik zo erg nog niet, maar dat te laat komen en boos weglopen en een fotograaf uitschelden slaat nergens op. Hij wilde beroemd worden...


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hahahaha zn auto af gepakt x'D


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hashirama schreef:
    Geef die auto's maar aan een goed doel: mij :].


    Wat dacht je van delen? Ik neem de Ferrari, mag jij de andere. (:


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind dat hij het verdiend. Hij was al onuitstaanbaar, maar de laatste tijd flikt hij dingen die echt niet kunnen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    He's so lucky, he's a star....


    Life is hard and then we die

    DarkSavior schreef:
    Ik vind dat hij het verdiend. Hij was al onuitstaanbaar, maar de laatste tijd flikt hij dingen die echt niet kunnen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Praelectio schreef:
    Dat hij twee uur te laat op het podium aankomt vind ik niet kunnen, maar dat management zijn auto's inneemt vind ik ook weer een beetje overdreven. :') Hij is negentien en mag zelf beslissen of hij zijn geld aan auto's uitgeeft of niet. Het is zijn verdiende geld.


    •*• Lululu •*•

    PUKKELxDING schreef:
    He's so lucky, he's a star....


    No growth of the heart is ever a waste