• De 19-jarige ster verscheen in Londen twee uur te laat op het podium en schold een fotograaf uit. Zijn management grijpt nu in en probeert zijn divagedrag af te straffen door Biebers wagenpark in te perken. Het management hoopt hiermee de reputatieschade voor het idool te beperken, meldt de Daily Star.

    ''Het ligt voor de hand dat Justin zijn flitsende sportwagens moet inleveren, waaronder zijn chromen Fisker Karma en de witte Ferrari. Het werkt gewoon niet dat zo'n jonge jongen in auto's rondrijdt die een kwart miljoen dollar kosten'', zegt een bron uit de omgeving van de zanger.

    Bieber, die maandagavond optrad in de Portugese stad Lissabon, is niet blij met de sanctie. ''Maar hij heeft het nodig om hem met beide voeten terug op aarde te komen. Hij heeft te horen gekregen dat hij zijn sportieve auto's moet verkopen zodra hij terugkomt in Los Angeles''.


    Net zoals Britney Spears, gaat hij de verkeerde kant op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oh Bieber, gastje, please..


    Dat jong wilde roem en rijkdom, dan krijg je de paparazzi er gratis bij. Snotjoch begrijpt blijkbaar niet dat de pers hem in de spotlights houdt.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 19:02 ]


    ars moriendi

    Hashirama schreef:
    Geef die auto's maar aan een goed doel: mij :].

    +
    Mavis schreef:
    Oh gosh. Wat een fucking aansteller. Volgens mij had hij wel tig auto's dus wat maakt het uit dat hij er een paar in moet leveren? Écht serieus, volgens mij is het sterrendom naar zijn kop gestegen. Anders zou hij wel normaal hebben gedaan tegen die fotograaf. Voor mijn part maakt hij straks zo'n grote blunder dat hij geen superster meer kan zijn. Dat zou me echt geen fuck schelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.