• De 19-jarige ster verscheen in Londen twee uur te laat op het podium en schold een fotograaf uit. Zijn management grijpt nu in en probeert zijn divagedrag af te straffen door Biebers wagenpark in te perken. Het management hoopt hiermee de reputatieschade voor het idool te beperken, meldt de Daily Star.

    ''Het ligt voor de hand dat Justin zijn flitsende sportwagens moet inleveren, waaronder zijn chromen Fisker Karma en de witte Ferrari. Het werkt gewoon niet dat zo'n jonge jongen in auto's rondrijdt die een kwart miljoen dollar kosten'', zegt een bron uit de omgeving van de zanger.

    Bieber, die maandagavond optrad in de Portugese stad Lissabon, is niet blij met de sanctie. ''Maar hij heeft het nodig om hem met beide voeten terug op aarde te komen. Hij heeft te horen gekregen dat hij zijn sportieve auto's moet verkopen zodra hij terugkomt in Los Angeles''.


    Net zoals Britney Spears, gaat hij de verkeerde kant op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Licet schreef:



    Geniaal!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Haha lol.


    -

    Propitiation schreef:
    (...)

    Mijn vriend heeft nog nooit een joint gerookt hoor :'). Dus dat is dan al nummer twee. Maar die joint vind ik zo erg nog niet, maar dat te laat komen en boos weglopen en een fotograaf uitschelden slaat nergens op. Hij wilde beroemd worden...
    Ik zou elke fotograaf uitschelden die over MIJN familie begon. Nee, maar volgensmij was het 1 uur hoor?? Roddelbladen overdrijven ook echt alles.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik snap ook wel dat je een keer jezelf ertegen gaat verzetten, maar hij wilde beroemd worden, dan accepteer je dus ook de gevolgen.
    Dat van die auto's vind ik wel sneu... Maar het te laat komen kan echt niet.


    Food.

    DamnBieber schreef:
    (...)Ik zou elke fotograaf uitschelden die over MIJN familie begon. Nee, maar volgensmij was het 1 uur hoor?? Roddelbladen overdrijven ook echt alles.


    Net als fans bedoel je?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Verwaand jochie :x


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Licet schreef:
    (...)

    Net als fans bedoel je?
    Mijn nichtje is een fan en toevallig delen we een acount..... Dus ik snap je arugument niet echt(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DarkSavior schreef:
    Ik vind dat hij het verdiend. Hij was al onuitstaanbaar, maar de laatste tijd flikt hij dingen die echt niet kunnen.


    +Je ziet in dit topic wel hoe beschermend sommige Beliebers wel niet zijn en alles gewoon pikken.


    Tijd voor koffie.

    Ziamlatte schreef:
    Wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten. (: Met andere woorden; ik vind dat hij het wel verdiend heeft en dat hij gewoon voor de gevolgen moet opdraaien.


    Ex astris, sciencia

    O boe-hoe, hij moet een paar auto's verkopen. Wat een zwaar leven toch, als je alles hebt wat je materiële hartje begeert.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oh gosh. Wat een fucking aansteller. Volgens mij had hij wel tig auto's dus wat maakt het uit dat hij er een paar in moet leveren? Écht serieus, volgens mij is het sterrendom naar zijn kop gestegen. Anders zou hij wel normaal hebben gedaan tegen die fotograaf. Voor mijn part maakt hij straks zo'n grote blunder dat hij geen superster meer kan zijn. Dat zou me echt geen fuck schelen.


    26 - 02 - '16

    Jammer voor hem, maar dan had hij zich zo maar niet moeten gedragen. Al ben ik fan - of ja, dat was ik -, hij moet zich maar wat inhouden.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    DamnBieber schreef:
    (...)Ik zou elke fotograaf uitschelden die over MIJN familie begon. Nee, maar volgensmij was het 1 uur hoor?? Roddelbladen overdrijven ook echt alles.


    Alsof één uur te laat zijn wel door de beugel kan. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Gaat de laatste tijd wel goed met hem als ik de media moet geloven


    Physics is awesome

    Wauw, sommigen in dit topic reageren overdreven. Jullie doen net alsof het een slecht mens is die alles verkeerd doet. Ja, het gaat mij te ver wat hij nu aan het doen is maar je kan ook overdrijven, weet je.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."