• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew
    'Dat zei ik nit! Je heeft gewoon op. Alsof wij geen ruzie bijleggen waard zijn.' zeg ik iets geïrriteerd. 'En sorry maar als jij stom mag doen, dan mag ik dat ook want jij wilde toch van een brug springen? En waag jezelf te vermoorden Michelle Fox, dan volg ik je.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Je hebt gezegd dat ik erin kan stikken, dat ik geen respect heb voor anderen en dat ik het maar lekker uit moest zoeken. Jij bent meerdere malen ook weggelopen. Ook zei je dat liefde niet makkelijk is, alsof ik dat verdomme niet weet!' Er lopen weer tranen over mijn wangen. 'Ik ben heus niet dat oppervlakkige meisje dat denkt dat liefde gewoon even iets leuks is en niemand respecteert... Zo was ik in ieder geval niet. Van de liefde heb ik inderdaad iets leuks gemaakt wat telkens gewoon tijdelijk is.' Drew kent mijn verleden echt niet. 'En wat? Het zou je niets uitmaken als ik zelfmoord pleeg. Je moet je keuze's niet van anderen af laten hangen. En ik heb een reden om die dingen te doen, jij doet het alleen om mij bezorgd te maken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Nee ik doe het omdat ik zoveel om je geef dat ik niet eens weet wat ik met mijn leven moet zonder jouw wat nu ontzetten lang lijkt de duren.' zeg ik en zucht waarna ik met mijn hand door mijn haar ga. Ik heb nu gewoon zo'n zin om haar te kussen, hard zodat ze begrijpt wat ik bedoel maar ik denk dat dat niet in dank zal worden genomen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Katherine
    Heel even krijg ik een soort klap als papa ineens emoties laat merken. Verdrietig... Papa lijkt verdrietig. 'Waarom ben je verdrietig, papa?' vraag ik als hij al weer bij de oven aan het kijken is. Ik weet goed wat ik gevoeld heb, ondanks dat hij het nu al weer heeft afgeschermd.


    Nick
    'Waarom ben je verdrietig, papa?' vraagt ze, tuurlijk, ze had gevoeld wat ik voelde. 'Ik denk omdat ze niet meer terug komt' antwoord ik dan eerlijk, 'ze is weer mens' voeg ik er dan aan toe.



    Don't be like the rest of them, darling

    oeh i like the hook picture :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    'Hiervoor leefde je anders ook prima zonder mij en ik heb je gewaarschuwd. Weet je nog toen we op het dak waren bij die vriend van je? Toen je wist dat ik een demon was heb ik je gezegd dat ik niet lief kan hebben, dat ik je pijn zal doen en dat is gebeurd.' Ik kijk Drew aan en veeg een paar tranen weg. 'En het is gebeurd. Liefde doet alleen maar pijn.'

    Katherine
    Ik kijk papa aan en knik dan. 'Waarom komt ze niet meer terug?' vraag ik aan hem en ga dan verder met de pizza's. 'En hoe kan het dat ze dan ineens weer mens is?'

    Gave tekeningen!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    'Liefde doet niet alleen pijn, het heeft mooie momenten die alle pijn waard maken.' fluister ik zachtjes. 'En ik leefde prima aangezien ik niet wist wat ik miste maar nu ik het weet... kan ik niet meer zonder je.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Waarom komt ze niet meer terug?' vraagt ze terwijl ze verder gaat met de pizza's 'Omdat ze niets liever wil dan mens zijn, en ze nooit gelukkig zou zijn als ze jaren lang demon zou blijven. En ik ben niet vanplan mens te worden' Zeg ik. 'Er is één manier om van demon terug mens te worden, als je in iedergeval niet zo geboren bent, dat is met een speciaal soort kruiden.'

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 20:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    'Uiteindelijk wel,' breng ik ertegen in en ik slik een keer. Mijn zicht is een beetje wazig en ik zucht een keer. 'Ik kan je gewoon niet begrijpen, want ik bén een verschrikkelijk mens. Een demon, zo ben ik geboren en het is precies zoals ik hoor te zijn en ben. Daar is niets aan te veranderen. Ik dacht dat het kon, ik ben verliefd geweest. Echt verliefd, op Max. Hij was een mens en ik heb hem niet kunnen vertellen dat ik een demon ben. Demonenjagers hebben hem namelijk vermoord, omdat ze van mij wisten dat ik een demon was en ze ook dachten dat hij een demon was. Ik wilde geen demon van hem maken, waardoor hij heel gemakkelijk te doden was, en dat omdat ik hem zijn leven gunde. Sindsdien heb ik nooit meer aan gevoelens gedacht en alleen lol gemaakt. Zonder echte liefde. Totdat jij kwam en nu gebeurt het weer en doe ik degene van wie ik houd pijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik schud mijn hoofd en loop dichter naar haar toe. 'Nee dat kan ik niet.' zeg ik zachtjes. Ik pak haar hand en leg die op de plaats waar mijn hart zit. 'Dit zou niet meer kloppen zoals het nu doet. Het zou me verteren, vanbinnen in waardoor er 3 optie's zijn... Of ik pleeg zelfmoord, of ik word gek, of word gevoelloos.' zeg ik zachtjes. Het is gewoon zo, emoties spelen en te grote rol bij mij, het is net alsof ze uitvergroot zijn. Ik aarzel even en kijk naar haar lippen. Ik overbrug het laatste beetje en druk even teder mijn lippen op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Drew komt dichterbij en ik heb automatisch de neiging om wat naar achteren te deinsen, als een bang dier. Hij pakt mijn hand en ik kijk van mijn hand, naar zijn ogen, naar de plaats waar mijn hand nu ligt. Nog steeds kan ik het niet bevatten, wat Drew zegt en ik denk dat het mede komt door het feit dat ik het niet wíl accepteren. Dat ik zijn woorden niet wíl geloven om pijn in de toekomst te voorkomen. Drew verrast me dan heel erg door me te kussen en even ben ik te verward om iets te doen. Dan trek ik hem dicht tegen me aan en kus hem bijna wanhopig terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    'Maar ze was toch een demon voor jou geworden?' vraag ik, niet wetend wat mijn tante allemaal heeft aangericht. 'Eigenlijk is het een best apart iets... demonen en engelen. Hoe we vleugels kunnen hebben en betere zintuigen...' Dat soort dingen vraag ik me vaak af. De pizza's zijn dan klaar en ik kijk papa aan. 'Wat moeten we nu doen met de pizza's?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik trek haar voorzichtig iets dichter met mijn handen op haar heupen. Ik voel haar wanhoop maar houd mijn kus liefdevol. Het is nog niet te laat, geloof ik.
    Ik haal na een tijdje mijn lippen van de hare en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Doordat ik de liefde voel van Drew word ik alleen maar meer verward. Ik dacht echt dat het over was tussen Drew en mij. Als Drew de kus dan stopt, kijk ik hem heel even stilletjes aan en dan begin ik weer te huilen. Ik druk mijn hoofd tegen Drew's borstkas aan en snik zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew
    Ik trek haar dichter tegen me aan en laat haar uithuilen terwijl er ook een paar tranen over mijn wangen lopen. Een paar leerlingen passeren en kijken ons bezorgd aan waardoor ik de deur achter ons behendig open maak en voorzichtig met haar daar naar binnen ga zodat we wat afgeschermd zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'