• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).


    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post


    Begin:

    Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    LizzLoveHell schreef:
    (...)

    [Welke Eleanor?
    Mij of die beste vriendin van Draco?]


    Ik vedoelde jou XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Sybil Narcissa Malfoy

    Een beetje ruw duwt Lupin me in een stoel maar Draco weet zich al los te werken voordat hij dat bij hem kan doen en gaat zelf met een kwaaie kop zitten.
    'Hij heeft er niets mee te maken.' reageer ik weer terwijl ik een handgebaar naar Draco maak.
    'Dat maken we zo wel uit.' 'Nee, ik praat niet voordat hij kan gaan.'
    'Maar,' 'Nee.' onderbreek ik Lupin. 'Ik praat niet voordat hij kan gaan, het is niet zijn schuld.' Ik wrijf geïrriteerd met mijn vingers door mijn ogen en Lupin zucht waarna hij naar Draco knikt die opstaat. Hij weet dat het anders geen zin heeft. Ik ben altijd al het probleemkind geweest samen met Draco, soms ik zelfs iets erger, maar Draco heeft de meeste trots. Nooit zo erg dat we dreigden van school gestuurd te worden, maar wel dat alle leraren me zat waren, behalve Lupin. Hij is wel aardig.
    'Waarom nu weer?' vraagt hij. 'Ze bemoeide zich met zaken waar ze niets mee te maken had.' antwoord ik kortaf. Hij zucht weer diep.
    'Sybil, dat is geen reden om mensen pijn te doen.' 'Ik moest haar ook nog terugpakken,' zeg ik.
    'Waarvoor?' 'Gaat u niks aan.' Een geamuseerd glimlachje krult mijn mondhoeken, zo ook bij Lupin.
    'Hou je alsjeblieft in volgende keer, hoeveel mensen heb je nou al de ziekenzaal op gestupefied of gerictumsempra'd?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. 'Twintig ofzo.' Hij maakt een afkeurend geluidje en geeft dan het teken dat ik moet gaan. Ik ga terug naar de Great Hall, waar Draco waarschijnlijk ook heen gegaan is.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Pansy Parkinson

    Draco en Sybil komen verrassend snel weer terug en gaan allebei met een uitgestreken gezicht aan tafel zitten. Aan de andere tafels wordt druk gelsuiterd en gewezen en ik zie Sybil op haar lip bijten om niet de hele Great Hall bij elkaar te Stupyfen. Ik kijk naar Draco naar zijn moeilijke en bijna trieste blik en slik. Plots begint de zaal om ons heen leeg te stromen voor het eerste lesuur en met een verveeld gezicht staat de Slytherin groep ook op. Ik knoop een gesprek aan met Theodore en we lopen vlak achter Draco, ik ga hem eens goed in de gaten houden. Normaal zou het me een worst wezen wat er met mensen aan de hand is, maar ik heb altijd een zwak voor Draco gehad en daarom voel ik me ergens een beetje verantwoordelijk naar hem toe.
    'Ga opzij Mublood' sis ik naar Granger die voorbij loopt.
    'Laat haar met rust' mompelt een van haar roodharige vrienden.
    'En wat ga jij daar aan doen stomkop?' zeg ik en trek een arrogant gezicht. De jongen kijkt me boos aan maar verdwijnt met Granger in de massa achter me.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Eleanor Green

    'Wat herinner je je nog?'vraagt Liam.Denk hij serieus dat ik geheugen verlies heb of zo!'Dat die Sybil op mij een spreuk afvuurde en dat Seamus voor mij wilde springen.'antwoorde ik kil.Hij zit nu te denken over van alles.Dat merk ik aan zijn blik.Uiteindelijk zegt hij:'Ik wil niet meer dat je met Sarah en Seamus omgaat.'Ik kijk hem woedend aan.'Jij beslist dat niet.Ik ga nog met hun om.En nu hoepel je op!'roep ik uit.Dan grijp ik naar mijn hoofd.Madame Pomfrey komt naar mij toe en vraagt wat er is.Ik zeg dat ik niet meer wil dat mijn broer langs komt zolang ik hier lig.Dan knikt ze,en stuurt ze Liam nijdig weg.'Meisje je mag zometeen weg.Je hebt alleen een lichte hersenschudding.'zegt ze als ze Liam heeft weg gestuurd.Ik knik dankbaar.Daarna stap ik uit het bed en loop de zaal uit.Tot dat mijn oog op Seamus valt die bewusteloos in een bed ligt,met Sarah zittend aan zijn zijde.Ik zie dat haar het echt dwars zit.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sybil Narcissa Malfoy

    Samen met de hele meute loop ik naar de les, waar ik samen met Draco en Blaise aan een tafel ga zitten.
    'Wat zei Lupin?' vraagt Draco. Ik ben even stil. 'Niets.'
    'Dat meisje ligt op de ziekenzaal.' zegt Blaise. Ik grijns breed. Net goed, precies mijn bedoeling natuurlijk. Dan komt de docent binnen en brengt ons tot stilte, maar niemand heeft daar echt zin in dus praat ongeërgerd door.
    'Gaan we straks naar Hogsmeade?' vraagt Draco. Ik grijns.
    'Wat ben je van plan?'
    'Oh, niks,' grijnst Draco. 'Gewoon, wat rondkijken.' En met rondkijken bedoelt hij natuurlijk rotzooi trappen, heerlijk.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Eleanor Green

    Het is mijn schuld dat Seamus daar ligt.Ik doe mijn tas nog even beter om mijn schouder en loop naar de les.Madame Pomfrey zei dat ik lessen mocht volgen als ik maar rustig was.Ik kijk de klas rond,en ga alleen aan een tafeltje zitten.Professor McGonagall wil net met de les beginnen als iemand op de deur klopt.'Ja?'vroeg ze schamper.Lupin verscheen in de deur opening.'Kan ik Juffrouw Green even spreken?'vroeg hij.Professor McGonagall zuchte en knikte.Ik pakte mijn tas en volgde verbaasd Lupin,naar zijn kantoor.Hij opende de deur en ik volgde hem dus naar binnen.Daarna wuifde hij met zijn hand naar een zetel waar ik op ging zitten.'Wat was dat net met mevrouw Malfoy?'vroeg hij kalm aan mij.Ik legde het hele verhaal uit-zelfs dat Liam zei dat ik Sarah en Seamus niet meer mocht zien.-'Eleanor,je moet je niet overal mee bemoeien.Maar voor je vrienden op komen is altijd goed.'zegt hij na dat ik mijn verhaal deed.Hij wuifde dat ik mocht gaan.Ik stond op en liep naar de Great Hall.Geen zin in de les nu.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Zo klaar :D]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:56 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [POST MIJN DING IN EEN KEER 3X!]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:04 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Q is gemeen :(]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:56 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [@LizzLoveHell hoe veel dubbelposts wil je hebben?:Y) Ik weet dat Q irritant doet, gebeurt mij nou ook steeds...]

    Pansy Parkinson

    Ik loop het lokaal Defence Against the Dark Arts binnen en ga helemaal achterin zitten naast Theodore en met Crabbe, Goyle, Millicent en gek genoeg komt ook Daphne bij ons zitten. Gedurende de hele les houd ik Draco en Sybil in de gaten, ik zie gewoon dat ze iets aan het bekokstoven zijn, nu nog even uitzoeken wat dat precies is. De les is saai en lijkt uren te duren, ik heb absoluut geen concentratie voor wat Snape allemaal zegt, zelfs al roept hij enkele malen mijn naam met een verbaasde toon. Normaal ben ik juist iemand die het hardste roept maar vandaag ziet alles om mij heen grijs en dat komt door niemand minder dan Draco.
    'Welke bladzijde?' mompel ik tegen Theodore hij lacht om mijn gezicht en antwoordt: '175' ik sla mijn boek open op pagina 175 en slaak een kreet. Iedereen kijkt mijn kant uit en trekt een ''wat is er'' gezicht terwijl ik Theodore onder de tafel een harde trap verkoop. 'Miss Parkinson, is er soms iets wat de klas wil weten?' Ik trek mijn gezicht strak in de plooi en zeg: 'Nee sorry profesor dan zou de minderheid in deze klas zich toch wel erg beldigd voelen' Ik zie enkele afelingsgenoten grijnzen en ik adem rustig uit als Snape zich omdraaid naar voren. Met trillende vingers zoek ik de goede bladzijde en doe als of er niks aan de hand is. Theodore, dat krijg je terug.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    {Inderdaad, laatst had ik iets van 4 dubbelposts achter elkaar. The shame D:
    Ach ja :')}

    Eliza Meredith Wanderer
    Ik zucht bij het vooruitzicht bij een heel tussenuur na de les Defence, zonder zelfs maar huiswerk te kunnen doen. Nog een zucht. Snape is gevaarlijk, maar -het is raar ik weet het- wil graag beginnen met het huiswerk. Ik kijk om me heen, en zie dat de meesten al weg zijn naar hun eerste les. Ik blijf vijf seconden staan,, maar Ik ren vervolgens naar de Gryffindor Common Room en grijp mijn boeken uit mijn tas- ik ben al te laat, en ben bang dat Snape me straks niet meer binnen laat. Geweldig begin van een schooljaar vol verwachtingen. Snel ren ik naar de kerkers. De ruimte waar ik het minst graag ben, maar nu licht er een opgewonden vuurtje op in mijn maag. Ik probeer ongemerkt door de kerkerdeur te glippen, maar al snel spot Snape me, en ik zie dat hij in zijn ogen de grootste belediging beraamt voor mij alleen. Hij praat zacht en dreigend als hij begint. "Dus, mevrouw Wanderer, wat is het dat je ons tóch nog met je aanwezigheid verblijd. Hebben we een prijs gewonnen, of deed je je achternaam eer aan en was je gewoon aan het wanderen." Zijn stem begint spottend te worden, en mijn hoofd wordt rood. "Ik vroeg me af of ik deze les nog mocht volgen. Ik was vergeten dat ik les had." Antwoord ik, niet bang of gekrenkt. Van Snape kun je dit soort dingen nu eenmaal verwachten. "Laatkomers mogen meestal mijn les niet meer binnen, wist je dat?" Begint hij, "-Klopt," ik onderbreek hem, "Maar ik heb geen horloge meer, die werken hier immers niet en ik wil graag extra huiswerk en leerstof begrijp je wel?" Zeg ik, en ik trek een onschuldige blik, alhoewel ik eigenlijk niet wacht op extra huiswerk, wat iedereen nu wel weet, al weet ik dat dat niet werkt bij Snape jegens Gryffindors. Toch zwicht hij, en gebaart naar een tafel achterin de klas, waar ik opgelucht ga zitten, al weet ik dat ik nu het doelwit zal zijn van Snapes' spot deze les. Ik klap mijn boeken, en volg de les met aandacht. Ieder verweer kan ik immers goed gebruiken, vooral als ik zie dat een tafel naast me aan Pansy, Theodore, Daphne, Crabbe, Goyle en Millicent toebehoort.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 21:34 ]


    Tijd voor koffie.

    [@Kwijt slytherin en gryffindor hebben same DADA hoor]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    {Oh, oké, ik dacht dat Ravenclaw nu met Slytherin les had. Ik kan het rooster namelijk niet meer vinden, waar staat het? ;P}


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    {Oh, oké, ik dacht dat Ravenclaw nu met Slytherin les had. Ik kan het rooster namelijk niet meer vinden, waar staat het? ;P}


    [Rollentopic pg 5]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    [Rollentopic pagina 5 (:]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney