• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Jack
    - Finn

    Bungalow 2:
    - Haley
    - Zoë
    - Carli


    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:09 ]


    Bowties were never Cooler

    Haley Nelson
    "Ej, Hales, zullen wij samen wat filmpjes doen?" Ik schrok op van Zoë, die opeens wakker geschoten leek te zijn en keek haar breed glimlachend aan. Die bijnaam had ik nog niet gehoord, maar hij klonk zo slecht nog niet.
    “Sounds good,” zei ik lachend. “I really need to upload, it has been a while…”
    Zoë gaf Finn een kusje en Jack dronk met opgetrokken wenkbrauwen zijn koffie verder uit, om daarna als een nette jongen zijn bestek op zijn bord te leggen.
    Toen Finn zei dat ze beter al konden gaan, glimlachte Jack – wat er naar mijn mening gemeend uit zag – richting Finn. Zijn glimlach zag er ietwat krampachtig uit, maar was daarom niet minder gemeend.
    Liefjes boog ik me naar hem toe en plantte ik zachtjes een kusje op zijn wang “Have fun,” zei ik, wat voor beiden bedoeld was. Jack glimlachte – minder krampachtig – in mijn richting en drukte een kusje op mijn wang. “Sure. You too."
    Ik glimlachte en wreef zachtjes met mijn vingers over de plek die nog ietwat bleef natintelen. Ik kon precies de plaats aanwijzen waar zijn lippen mijn hand hadden geraakt. "I will."
    Jack begroette Dan en Zoë en stond toen op om zich al nonchalant naar buiten te begeven. “Hey,” begon ik tegen Zoë. “What do you think of a snowvideo? And one inside as well, because it’s freezing cold.”


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Finnegan Harries 'Finn'
    Jack knikte nadat ik ook mijn excuses had aangeboden en begon daarna aan zijn kopje te frunniken. Ik wilde net zeggen dat we misschien beter konden vertrekken toen Zoë’s bekende stem in mijn oren klonk, ‘Ej Haley, zullen wij samen wat filmpjes doen?’ Voor ik het wist, voelde ik opeens haar linkerarm rond mijn nek en hoe ze een nat kusje drukte net onder mijn oor, de plaats waar ik een zwak voor had. Een rilling ging meteen door mijn ruggengraat waardoor ik onmiddellijk mijn hoofd naar achteren boog. Een glimlach sierde op mijn gezicht en met mijn hand bracht ik Zoë’s gezicht recht voor de mijne om vervolgens een zacht kusje op haar neus te drukken. ‘Sounds good. I really need to upload, it has been a while ..’ hoorde ik Haley lachend antwoorden waardoor ik Zoë weer losliet en Jack’s blik zag. Hij trok zijn wenkbrauwen op en dronk daarna zijn laatste restje koffie op. Ik fronste mijn wenkbrauwen maar besloot om er verder geen aandacht aan te besteden en toen Jack geforceerd glimlachte – het was echt wel duidelijk dat het geforceerd was – stond ik tegelijkertijd op. Ik strekte mijn rug, dronk nog snel mijn koffie op om daarna snel een vluchtig kusje op Zoë’s haar te drukken en te horen hoe Haley zei dat we plezier moesten hebben. ‘Thanks. You too.’ glimlachte ik zachtjes, wat waarschijnlijk niet echt overtuigd overkwam en liep daarna net zoals Jack met mijn handen in mijn zakken ook naar de dubbele deuren van de grote zaal. Ik liep als eerste de grote zaal uit, ademde diep de koude lucht van buiten in om vervolgens met mijn hoofd naar beneden naar onze bungalow te stappen.


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Wat is er gebeurt?]


    Bowties were never Cooler

    (Niet veel. Jackson en Fijn zijn weg om Dans show te doen. Haley en Zoë hebben besloten samen filmpjes te maken, maar ze zijn nog in de grote zaal bij Dan. Dan kan ook meedoen in hun filmpjes? Als afleiding?)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Sure. Of hij komt binnen als zoe het aan hailey vertelt]


    Bowties were never Cooler

    ["Ej, Hales, zullen wij samen wat filmpjes doen?" Ik schrok op van Zoë, die opeens wakker geschoten leek te zijn en keek haar breed glimlachend aan. Already happened :'D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Okay. Ik zal hem wel wat laten doen]


    Bowties were never Cooler

    [Niet dat. Dat van dat Dan de avond ervoor. Dat hij nu in slaap is gevallen in zijn stoel ofzo...]


    Bowties were never Cooler

    [Oooh. Ja, ik snap het. Hij mag het ook altijd zelf aan Haley vertellen, volgens mij zou ze hem wel steunen. Ik heb zo'n medelijden met hem :x]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Maar hij weet niets meer]


    Bowties were never Cooler

    [O ja, da's waar. :'D Voor mij is het goed, als Zoë het verteld ^^]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Dan kan toch ook gewoon flashbacks ofzoiets krijgen? :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Zou jij het aan het vriendinnetje van je crush vertellen dat hij je crush is?]


    Bowties were never Cooler

    [Aahha lol oké, my bad. Ik was serieus vergeten dat Zoë daar ook nog bijzat haha :'D]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 20:12 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Daniel Howell
    Langzaam begonnen mijn gedachten weg te zakken. Ik had echt geen idee meer wat er om me heen gebeurde. Ik was in een vreemde soort staat van half wakker blijven, half slapen terecht gekomen. Mijn mond hing een stukje open. Ik lag met mijn voorhoofd op de rand van de tafel, mijn armen hingen gekruist over mijn schoot naar beneden en mijn benen staken gewoon recht vooruit. Ik zag eruit als een slapende Deense Dog puppy. Mijn gedachten vlogen ondertussen van hot naar her. Carli kwam vaak langs, waardoor ik elke keer een guts vlinders door mijn buik kreeg, maar ook Finn, wat ik vrij raar vond, al was hij wel een van mijn beste vrienden. Carli kwam elke keer dichterbij maar werd elke keer weer weggejaagd door Finn toen ik haar in mijn armen wilde sluiten. "Go away, Finn." zei ik zowel hardop als in mijn droom. Toch bleef hij maar weer komen. "Go away, Finn. You have a girl. Give me a chance to get my own." riep ik weer. Dit was echt geen leuke droom mee, maar omdat ik niet echt sliep kon ik ook niet wakker worden.


    Bowties were never Cooler