• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Jack
    - Finn

    Bungalow 2:
    - Haley
    - Zoë
    - Carli


    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:09 ]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    De koude sijpelt langzaam maar zeker door mijn jas. Ik haal mijn handen uit mijn broekzakken als ik de bungalow betreedt . Onmiddellijk schop ik mijn schoenen uit om daarna mijn jas te gooien op het dichtstbijzijnde tafeltje. Het duurt even vooraleer Jack met zijn schouders beschermend opgetrokken ook de bungalow binnen wandelt. De sfeer was nog altijd erg ijzig en spannend. “Finn? You want some tea, too?” hoorde ik Jack opeens vragen. Ik haald mijn schouders op, “Yes please.” Ik loop naar de woonkamer, waar ik mezelf laat ploffen op een sofa om daarna de laptop al op mijn schoot te houden. “Green tea if you don’t mind.” zeg ik net als Jack binnenkomt en vraagt wat we gaan doen. Hij probeert te glimlachen naar me, maar nog steeds lijkt het en beetje geforceerd. “I don’t know. Do you have any suggestions?” Ik kijk hem aan en onmiddellijk borrelt er een vreselijk gevoel op. Ik haatte het echt als ik ruzie had met Jack, “Bro, I’m sorry for earlier. I don’t like it when we fight.”

    [No problemo :')!]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Het is hier te stil D: ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Ik kan niets. Misschien moeten we het topic opnieuw starten maar dan met een zomervakantie?]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Ik kan niets. Misschien moeten we het topic opnieuw starten maar dan met een zomervakantie?]


    [Dat is misschien een goed idee ja. Kan je ook wat andere dingen doen etc. + meerdere mensen kunnen dan meedoen.]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Ik kan ook niets doen :/ En mij maakt het niet uit ^^]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Willen jullie je personages houden?


    Bowties were never Cooler

    Hm ja ik wel denk ik.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ofcourse wil ik blijven (:

    [Ja, maar ik ga haar wel wat aanpassen als je dat niet erg vindt.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    |Ik vind het een goed idee. En Jack blijft natuurlijk van mij. (:
    Misschien dat ik er dan Joe Sugg bijneem. I really like him. |

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 18:35 ]


    kindness is never a burden.

    [Mijn broertje, heheh]

    Lifeisajoke schreef:
    [Mijn broertje, heheh]


    |Yeah, I like them xd |


    kindness is never a burden.

    [Begint het dan allemaal opnieuw, of is het dan eerder van dat dit gedaan is en dat ze elkaar dan weer terug zien in de zomer met nog andere youtubers? (:]

    [ bericht aangepast op 17 juli 2013 - 19:00 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik maak de topic nu af.


    Bowties were never Cooler

    Laat maar komen, ik zoek afleiding van een fucking enge horror ;((