• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    {Mein Topiecs xD
    Waar beginnen we trouwens?
    En ik kan die link niet openen....}

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 17:57 ]


    Stenenlikker

    (Mijn topics)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Mijn topics en we beginnen allemaal bij de ingang van het kamp en zet de naam van je karakter boven je post. Dan weten wie het is :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    [mijn topics]


    Remember to be ridiculous.

    [Wil je alsjeblieft [RPG] in je topictitel zetten voortaan? Het is erg verwarrend als dat soort dingen er niet in staan.]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 18:00 ]


    Your make-up is terrible

    (Mijn topics)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Meredith Casey

    Ik sta weer voor het zwarte hek dat naar het kamp zou leiden. Ik was zenuwachtig als wat, omdat ik had gehoord dat er nieuwe mensen zouden komen. Misschien kreeg ik wel een kamergenoot?
    Ik gooi mijn zware tas over mijn rug en duw het hek open. Ik loop het pad op en sta al snel bij de lunch room. Er was nog niemand en ik was behoorlijk nerveus. Dat werd nu alleen maar erger. Ik wou het liefst gaan zwemmen in het meer, maar dat mocht waarschijnlijk niet. De zon schijnt en ik geniet er enorm van. Ik was superblij dat ik hier weer was. Gewoon thuis.


    "Rebellion's are build on hope"

    [vraag een mod om.de titel te veranderen:3
    Eyes, vind je het goed als Lucy en Jilliana op dezelfde kamer/het zelfde hutje slapen?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Alana Fire

    Ik stond voor het zwarte hek en zuchte dit was heelemaal niets voor mij.
    Ik zat liever onder mijn laken in mijn bed een boek te lezen maar ja.
    Ik moest perse naar hier van mijn oma.
    Ze stond erop dat ik de zelfde opleiding kreeg als mijn ouders.
    Ik voelde dat de tranen klaar stonden om te stromen ik beet op mijn lip.
    Kom op Alana nu niet aan je ouders denken sterk blijven dacht ik bij mezelf.
    Ik nam een hep lucht pakte mijn toverstok nog snel uit mijn zak en hield hem stevig vast ik bedoel je weet meer nooit en liep naar binnen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:04 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Tom Jason Andersen

    Ik ren door het donkere woud. Ik had geen zin meer in lopen en was het laatste stuk in een wolf veranderd met de tas tussen mijn tanden. Ik hoopte dat Meredith er al was. Ik snoof en stond voor het hek. Ik verander weer in een mens en grijp de tas in mijn handen. Ik ren zo snel als ik kan het pad op en zie dan tot mijn grote opluchting Meredith zitten. Ze was aan het genieten van de zon en stond er heel relaxed bij. Ik gooi de tas op de grond en zet de vingers in mijn mond. Een hard fluitje is het gevolg en Meredith draait haar gezicht naar me toe. Ze gilt blij en rent op me af. Ze vliegt in mijn armen en omhelst me.
    'Tommy!' roept ze vrolijk. En ze drukt drie kussen op mijn wang.
    'Hey Mer' zeg ik lachend.
    Ze grijpt mijn tas en slingert die over haar rug. Ze slaakt een gil en valt op de grond met tas en al.
    'Wat heb je daarin zitten?' vraagt ze lachend en ik trek haar overeind.
    'Het gebruikelijke' zeg ik.
    Ze glimlacht en trekt me mee naar de Lunch Room. Op naar een nieuw jaar stilletjes verliefd zijn en vechten.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 18:21 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    Tom Jason Andersen

    Ik ren door het donkere woud. Ik had geen zin meer in lopen en was het laatste stuk in een wolf veranderd met de tas tussen mijn tanden. Ik hoopte dat Meredith of Alana er al waren. Ik snoof en stond voor het hek. Ik verander weer in een mens en grijp de tas in mijn handen. Ik ren zo snel als ik kan het pad op en zie dan tot mijn grote opluchting Meredith zitten. Ze was aan het genieten van de zon en stond er heel relaxed bij. Ik gooi de tas op de grond en zet de vingers in mijn mond. Een hard fluitje is het gevolg en Meredith draait haar gezicht naar me toe. Ze gilt blij en rent op me af. Ze vliegt in mijn armen en omhelst me.
    'Tommy!' roept ze vrolijk. En ze drukt drie kussen op mijn wang.
    'Hey Mer' zeg ik lachend.
    Ze grijpt mijn tas en slingert die over haar rug. Ze slaakt een gil en valt op de grond met tas en al.
    'Wat heb je daarin zitten?' vraagt ze lachend en ik trek haar overeind.
    'Het gebruikelijke' zeg ik.
    Ze glimlacht en trekt me mee naar de Lunch Room. Op naar een nieuw jaar stilletjes verliefd zijn en vechten.


    Dit is wel alanas eerste jaar dus kent hij haar al?

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 18:19 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    MissMeXD schreef:
    (...)

    Dit is wel alanas eerste jaar dus kent hij haar al?


    [Volgens mij niet haha. verander ik wel even en wil je je commends tussen haakjes zetten?? ;)]


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [Volgens mij niet haha. verander ik wel even en wil je je commends tussen haakjes zetten?? ;)]


    [oki sorry]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    {@xSkinnyGirl, is goed. @noelle1111 door een mod een bericht te sturen}


    Physics is awesome