• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Meredith Casey

    Woedend ruk ik me los uit de man zijn greep en storm ik terug naar de hutten. Ik zie de jongen weer staan en raap al mijn moed bij elkaar. Ik stap op hem af.
    'Hey,' zeg ik. 'Sorry van daarnet. Mijn naam is Meredtih Casey en ik ben de dochter van Zeus. Je weet wel die gast met die bliksemflitjes.'
    Ik lach een beetje om mezelf.
    'En hoe heet jij?'


    "Rebellion's are build on hope"

    Jilliana Edison ~ Vampier

    Ik dumpte mijn spullen oo mijn kamer, en liep weer naar buiten. Een jongen die Calvin heette gaf me een amulet. "dankjewel" fluisterde ik. Ik hoorde Arani hard sissen in mijn kamer, en liep weer naar binnen. "Arani, dat heet nou een hemelbed." Ze,was er bang voor, de schijterd


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Calvin Eora.

    Ik zwaaide eventjes van dicht bij wat eigenlijk al best dom was. Ik ben Calvin, Calvin Eora. Aangenaam kennis te maken, nou vertel eens, wat zijn jouw hobby's? Die van mij zijn Keale, een soort vechtsport voor tovenaars, ja ik ben tovenaar. Ik praat zeker te veel over mijzelf? Ik kreeg een rood hoofd zo rood als een tomaat, ik dacht al in mijzelf, ik ben niet goed met meiden waarom doe ik dit toch steeds fout.

    dit is een tomaat


    Giovanni

    [Hooooo! Niet zo sneeeeel!
    Ik ben het nu al helemaal kwijt wie waar is en wie met wie sprak...
    Is mijn personage nou door iemand erbij betrokken?]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:18 ]


    Stenenlikker

    Tom James Andersen

    Alana rent weg. Ik kijk naar mijn schoenen. Wat een sukkel was ik ook. Nou ja straks was Mer er weer om me op te vrolijke. Ik sliep alleen op mijn kamer. Althans dat hoopte ik. Er stond toch nog een andere naam. Ene Melian ofzo. Ik duw de deur open en vak gelijk op de bank die in de kamer staat. Degene die me hier vanaf zou kunnen trekken moest behoorlijk sterk zijn of het noest Meredith zijn.


    "Rebellion's are build on hope"

    [Ik ga van de computer, dit is genoeg voor vandaag, doegg, misschien straks nog via ipad.]


    Giovanni

    Ewijn schreef:
    [Hooooo! Niet zo sneeeeel!
    Ik ben het nu al helemaal kwijt wie waar is en wie met wie sprak...
    Is mijn personage nou door iemand erbij betrokken?]


    [meredith heeft heel bot tegen je gedaan. En spreek maar gewoon wat mensen aan want je bent nu niet in een gesprek :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Paranormaal schreef:
    [Ik ga van de computer, dit is genoeg voor vandaag, doegg, misschien straks nog via ipad.]


    [is goed ik reageer wel nog even op je post van je karakter]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik voelde me schuldig die jongen zal me nu vast haaten maar ja zo is het leven.
    Bijna niemand mag me omdat ik afstondelijk verlegen en asociaal ben net als mijn oma ik zucht en ging op de grond ligen en deed mijn ogen dicht.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Woow, WTF, ik wist niet dat hij al geopend was:X


    Ylva || Weerwolvin

    Op mijn hardst rende ik door het bos heen. Waarschijnlijk was ik al te laat. Niet dat ik er veel aan kon doen; ik was aan het eten bij de slager toen die man dreigend uit zijn winkel kwam, en me achtervolgde met een geweer waardoor ik een heel stuk moest omlopen om uit zijn zicht te komen en het dorp moest vermeiden. In de verte zag ik al de zwarte hekken op me afkomen. Voorzichtig kwam ik dichterbij, zo schuw als ik was. Op het terrein waren wat mensen. Langzaam keek ik met wolfsogen om me heen.

    Okey, weet er iemand wie er nu allemaal op het plein zijn? En met wie ik kan praten?? thank you all:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [meredith heeft heel bot tegen je gedaan. En spreek maar gewoon wat mensen aan want je bent nu niet in een gesprek :)]


    Hu, wat why? En zou je alsjeblieft niet mijn personage willen besturen zonder dat ik dat doorheb (eigenlijk liever helemaal niet) Kan namelijk erg irritant zijn.


    Stenenlikker

    {Is het goed als ik straks reageer? Moet nog wat doen, helaas}


    Physics is awesome

    nachtkat schreef:
    Woow, WTF, ik wist niet dat hij al geopend was:X


    Ylva || Weerwolvin

    Op mijn hardst rende ik door het bos heen. Waarschijnlijk was ik al te laat. Niet dat ik er veel aan kon doen; ik was aan het eten bij de slager toen die man dreigend uit zijn winkel kwam, en me achtervolgde met een geweer waardoor ik een heel stuk moest omlopen om uit zijn zicht te komen en het dorp moest vermeiden. In de verte zag ik al de zwarte hekken op me afkomen. Voorzichtig kwam ik dichterbij, zo schuw als ik was. Op het terrein waren wat mensen. Langzaam keek ik met wolfsogen om me heen.

    Okey, weet er iemand wie er nu allemaal op het plein zijn? En met wie ik kan praten?? thank you all:)


    mijn karakter licht op de grondXD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    MissMeXD schreef:
    (...)

    mijn karakter licht op de grondXD


    Hahaha, hoe dat zo:P Ik kom naar je toe:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Meredith Casey

    Ach wat schattig. Hij kleurde helemaal rood en hij raakte verstrikt in zijn woorden.
    'Mijn hobby's zijn zwemmen en boogschieten en oh ja ik hou ook van acteren' zeg ik.
    Hij glimlacht en ik wijs naar de hutten.
    'Heb je al je hut gevonden?' Vraag ik en hij knikt.
    'Het is hier mooi' zegt hij. En ik hoopte dat hij niet de omgeving bedoelde.
    Dan zie ik een wolf bij het hek staan. Ik tik Calvin aan.
    'Sommige zijn hier iets te schuw' fluister ik en ik loop op de weerwolf af.
    'Hoi' zeg ik vriendelijk en ik steek mijn hand op als begroeting.
    'Ik ben Meredith en wie mag jij zijn?'


    "Rebellion's are build on hope"