• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Calvin Eora.

    Uh hallo.. ik ben geen tovenaar hoor! Tovenaars bestaan niet doe toch niet zo gek! Ik realiseerde me al snel dat zij ook een tovenaar was omdat alleen tovenaars hier kunnen komen. Sorry, ik ben nog niet echt zo helemaal gewend aan andere tovenaars en heksen, niet dat je een heks bent hoor! Ik dacht in mijzelf, je hebt het weer flink verpest. Ik ben Calvin, Calvin Eora. Ik stak hier dus voor het meisje een hand.


    Giovanni

    Alana Fire

    Ik keek de jongen verbaasd aan maar toch schudde ik zijn hand.
    'Alana, Alana Fire. Zei ik zacht ik was het namelijk niet gewend om met iemand te praten en al zekker geen jongen.
    'nou eum ik ga mijn koffer maar uit laden ik liep naar een wilkeurige deur en zag een somberre kamer.
    Ik pakte mijn toverstok en met een simpele speuk zach mijn kamer er zo uit als Mijn kamer thuis. Glimlachend deed ik de deur dicht en begon mijn koffer uit te laden.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:27 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Vind je het goed als we de relatie van broer en zus later veranderen in vriend en vriendin? :D]


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    [Vind je het goed als we de relatie van broer en zus later veranderen in vriend en vriendin? :D]

    [ik weet het niet hat al iets met een ander afgesproken we zullen nog wel zien.]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:31 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Calvin Eora.

    Ik was nogal zenuwachtig, dat ben ik meestal als ik bij meiden in de buurt ben, maar deze keer, deze keer voelde het anders, het voelde bekend. Naja, ik dacht er verder niet aan. Ik was al in mijn kamer bezig met een brief schrijven aan de vrouw die mij heeft opgevoed, Mevrouw Eora. 'Lieve Madam, het is hier prachtig, ze hebben precies de kamer ingericht zoals bij u thuis, hopelijk gaat het goed...

    Mijn kamer:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:34 ]


    Giovanni

    MissMeXD schreef:
    (...)
    [ik weet het niet hat al iets met een ander afgesproken we zullen nog wel zien.]


    [vind broer en zus ook goed hoor dan ;p]


    Giovanni

    Jilliana Edison ~ Vampier

    " Succes" fluisterd mijn oma, als ze me afzet bij een zwart hek. Daarachter ligt,een groot gebouw, en wat hutjes in bomen. Ik geef mijn oma nog een kus, en loop dan vastberaden naar het hek. De spijlen staan ver uitelkaar, en ik pas er precies door. "Hallo mensen!" Schreeuw ik. "miaaaauw" beantwoord Chantrea, mijn kat, die in haar kooitje zit. "aw, schat, wil je er uit? Eerst moeten we de slaapkamers zoeken." Zeg ik. Ik trek mijn koffers achter me aan terwijl ik zoek. "weet iemand waar de,slaapkamers zjjn?" Vraag ik.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Calvin Eora.

    Ik stopte met de brief en sprong uit de boomhut omdat ik stemmen hoorde. Ik zag een meisje en een kat waar ze tegen aan het praten was. Ik vroeg aan haar, Zozo, nog een redder van levens? Wat ben jij? Wacht wacht, laat me raden een heks of weerwolf? Nee nee! Ik weet het! Een vampier ik zie het aan je tanden! Hopelijk bijt je een van ons niet en kun je je inhouden?


    Giovanni

    [die,tovenaars he, het is niet echt leuk voor,de niet-tovenaars dat zij vanalles kunnen toveren....
    Oja, voor,relaties, Jilliana is beschikbaar, zeker met een meisje+meisje relatie :3)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [ik ben een jongen trollface ;c maar misschien kunnen wij een relatie spelen? en maybe kunnen jullie vampieren doen dat jullie niet die vampieren van twilight look-a-likes zijn maar meer van die vampieren van vroeger die verhalen die in een vleermuis kan veranderen?]


    Giovanni

    [ze heeft júíst geen abnormale hoektanden *facepalm*
    Bij m'n rol staat de beschrijving]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Meredith Casey

    'Weet iemand waar de slaapkamers zijn?' Vraagt plots een meisje dat naast ons staat. Vast een nieuw meisje en ze was een vampier.
    'Loop maar mee' zeg ik vrolijk en ik begeleid haar naar de hutten in de bomen. We lopen de trap op en zien dan de neven huisjes.
    'Ergens staat je naam op,' zeg ik. 'Je kan alleen zijn of met een kamergenoot.'
    'Bedankt' zegt ze en ze loopt net haar kat langs de huisjes.
    Ik ging gelijk mijn huisje zoeken. Ik kwam aan bij huisje 1 en zag mijn naam en die van iemand anders. Ene: Cas Wayland.
    Geweldig mijn kamergenoot was een jonen. Ik vond het helemaal niet erg. Ik was al wat gewend met Tom. Ik open de deur en gooi mijn tas gelijk naar binnen. Ik zie de knusse woonkamer en de deuren die naar onze slaapkamers leidde. Ik opende de linker en glipte naar binnen. Het was niks veranderd. Mijn bed was nog steeds een wit hemelbed en de houten kledingkast stond ook nog steeds op zijn plek.
    Ik loop terug naar de lunch room en zie dat Tom al weg is. Dan bleef ik maar hier en ging ik aan iedere jongen vragen die langs kwam of hij Cas was.


    "Rebellion's are build on hope"

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 19:48 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [hey mensen jullie doen het geweldig. Maar als jullie iets willen bespreken willen jullie dat dan dien op het rollentopic en het ook even met mij overleggen?? Xx myy]


    "Rebellion's are build on hope"

    xSkinnyGirl schreef:
    [ze heeft júíst geen abnormale hoektanden *facepalm*
    Bij m'n rol staat de beschrijving]


    [sorry hoor maar kan dat wat ik net zei]


    Giovanni