• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Eyes schreef:
    {@xSkinnyGirl, is goed. @noelle1111 door een mod een bericht te sturen}


    [Nu voel ik me dus heel erg dom want ik heb dus geen idee hoe dat moet haha]


    "Rebellion's are build on hope"

    {Misschien ook wel handig om dat lijstje met wie weerwolf, vampier halfgod enzo in dit topic te zetten want mijn geheugen is soms net een zeef}


    Physics is awesome

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [Nu voel ik me dus heel erg dom want ik heb dus geen idee hoe dat moet haha]


    {Er zijn dus mensen die mod zijn, eigenlijk moderators maar dat is zo lang. Wist niet zeker of je dat al wist, als je het al wist sorry. Boven aan de pagina staat zo'n balkje en dan crew online, daar kan je kijken maar er zijn nu geen mod's online. Lijst met alle mods van Q aangezien er toch geen mods online zijn, een linkje naar waar alle mods bij elkaar staan. Kies een mod uit en stuur haar/hem een pb bericht}


    Physics is awesome

    Sky Jollet

    Dit was mijn eerst jaar als begeleider van Vechtschool Wicked.
    En op 1 of andere manier was ik best nerveus.
    Ik had al wel wat maar begeleider taken gehad maar nooit van een vechtschool.
    Maar ik denk wel dat het mee zou vallen. Ik stond voor het zwarte hak en ging naar binnen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Kom op mensenXD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Vraagje, waarom zegt iedereen altijd [MIJN TOPIC] ofzo? ]


    Giovanni

    {Zodat dit topic bij mijn topics komt te staan voor hen}


    Physics is awesome

    Calvin Eora.

    Ik sprak een non-verbale spreuk uit en teleporteerde al snel naar de andere kant van de poort. Ik rende naar een hut waar een paar letters glinsterde met erop 'Wizard C. Eora. ' Ik sprak weer een non-verbale spreuk uit en kwam in mijn kamer terecht. Ik sprak in mijzelf heel luid en riep '' Te gek! Dit lijkt op de kamer van thuis! '' Maar ik dacht meteen in mijzelf, ben ik hier alleen of ben ik hier met een mede-tovenaar?


    Giovanni

    [slecht of niet voor een eerste keer?]


    Giovanni

    Alana Fire

    Ik ging zo snel mogelijk naar de hut voor de tovenaars zodat ik niemand tegen kwam.
    Toen ik daar was ging ik zitten en begon snel even in mijn dagboek te schrijven.
    todat er ineens nog iemand binnen kwam en '' Te gek! Dit lijkt op de kamer van thuis! '' riep.
    Ik keek hem aan met een blik van oke.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [miss ik heb misschien een idee voor in de toekomst, mijn personage is gevonden en dan kunnen we misschien doen dat wij eigenlijk broer en zus zijn? of wil iemand anders btw een kamer delen? ]


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    [miss ik heb misschien een idee voor in de toekomst, mijn personage is gevonden en dan kunnen we misschien doen dat wij eigenlijk broer en zus zijn? of wil iemand anders btw een kamer delen? ]


    Bedoel je mij met dat broer en zus idee want als jij mij bedoelt dan GraagXD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [jep ;p]


    Giovanni

    [doe ik het btw goed voor 1e keer?]


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    [doe ik het btw goed voor 1e keer?]


    JA ZEKER!!!!.
    zeg laat je jou karakter ander reageeren op mijn stukie?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins