• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Alana Fire

    Ik was nog maar wat aan het lezen totdat ik niet meer zoveel zin had en meer zin had om het hier te gaan verkenen.
    Dus ik pakte mijn jas en liep naar buiten. Ik had mijn toverstok stevig in mijn hand want nouw ja ik vertrouwde het hier niet echt. Ik keek even niet waar ik liep en botste ergens tegen en viel op de grond. Ik keek omhoog en zag een groote jongen staan.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [mag ik de grote jongen spelen xD]


    Giovanni

    David Reesan - Weerwolf

    Er zou weer een nieuw jaar op Wicked beginnen. Ik zat hier al een paar jaar, sinds mijn 17de, en ik had het hier altijd al fijn gevonden. Ik had gehoord dat er een aantal nieuwe mensen zouden zijn en ik was erg benieuwd naar hen. En zouden er nog nieuwe mensen van mijn soort zijn?
    Ik liep door het bos naar het zwarte hek, dat de ingang van de vechtschool was. Ik hield al sinds ik hier voor het eerst kwam enorm van dit bos. Hier was ik vrij en niet beperkt door onzinnige mensen die bang van mij waren in mijn wolvengedaante. En ik was van plan om mij in die gedaante aan de wezens hier zo weinig mogelijk te laten zien. Bang voor angst, maar ook omdat ik liever niet te toon liep met wat ik was.
    Toen ik door het hek liep zag ik al wat mensen rondlopen, waaronder een meisje met een kat, die een beetje verdwaald om zich heen keek. Een andere jongen hing over de rand van een boomhut tegen haar te praten.


    Stenenlikker

    [ben ik die jongen? xD]


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    [mag ik de grote jongen spelen xD]


    Ik dacht eerlijk gezegd aan tom maar ja doet moet noelle 1111 ook eerst goed vinden


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    MissMeXD schreef:
    (...)

    Ik dacht eerlijk gezegd aan tom maar ja doet moet noelle 1111 ook eerst goed vinden


    [ja hoor zet ik het erin :)]


    "Rebellion's are build on hope"

    Calvin Eora.

    Ik bedacht me dat ik nogal gemene opmerkingen had gemaakt tegen het meisje met de kat dus ik besloot haar te zoeken en haar een cadeautje te geven. Ik bleef maar zoeken maar ik kwam haar maar niet tegen, alleen een jongen die heel wat ouder is dan ons.


    Giovanni

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [ja hoor zet ik het erin :)]


    [ jeej ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Calvin Eora.

    Eindelijk! Ik vond haar. Ik begon een gesprek en zei, sorry van daarnet ik heb het gevoel dat ik wat kwetsende opmerkingen maakte, dus ik heb een cadeautje voor je. Ik pakte het draken amulet uit mijn zak. Hier, alsjeblieft ik heb dit ooit gekregen van iemand maar nu is het voor jou. Ik ben trouwens Calvin.

    Zo ziet het amulet eruit:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 20:00 ]


    Giovanni

    Tom James Andersen

    Mer liep weg met het meisje en liet me achter in de lunch room. Ik greep mijn tas en ging ook maar eens naar mijn kamer. Eenmaal boven botst er plots iemand tegen me op. Ik vloek zacht en draai me met een ruk om. Een meisje met knalrood haar staat voor me.
    'Sorry' mompelt ze. Ik merk dat mijn mond een beetje openhangt. Ze was behoorlijk knap.
    'Geeft niet,' kan ik uit mijn keel krijgen. 'Mijn naam is Tom en hoe heet jij?' Vraag ik.


    "Rebellion's are build on hope"

    Meredith Casey

    Een beetje geamuseerd kijk ik naar de jongen die het meisje een ketting geeft. Wat een flirt. Ik loop op ze af.
    'Hallo' zeg ik vrolijk. 'Wie zijn jullie?'
    De jongen kijkt me recht aan en de adem stokt in mijn keel. Man hij was knap. Ik merk dat mijn hoofd rood word en ik draai me met een ruk om. Ik loop zo snel als ik kan naar het meer maar word onderweg tegen gehouden.
    'En waar denken wij naar toe te gaan?' Vraagt een oudere man met lang haar.


    "Rebellion's are build on hope"

    Jilliana Edison ~ Vampier

    Ik zocht naar mijn naam, en vond die, na enige tijd zoeken, naast die van Lucy Charlotte. Is Charlotte niet een voornaam? Nouja, wat maakt het ook uit. Ik stap naar binnen, en laat Arani uit haar kooi. Ik strijk mijn paarse haar,naar achter, en kijk om me heen. "waar o waar is mijn bed...?" Ik open random een deur, en zie,dat dat,een inloop kledingkast is. De volgende is een kleine ruimte met eten, en de 3e deur die,ik open trek is een slaapkamer.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [ik weet dat ik knap ben :D]


    Giovanni

    Calvin Eora.

    Voor ik antwoord kon geven liep het meisje al weg, ik liep snel achter haar aan maar ze is al in gesprek met een oude rare man, dus ik liep terug naar het meisje met het paarse haar. Maar opeens was ze al weg naar haar hut. Ik dacht in mijzelf, elgh weer alleen, hoe zou ik indruk moeten maken op een meisje zonder dat ze van me weg gaan.


    Giovanni

    Alana Fire

    Aaa eum ik bedoel Alana stoter ik tegen de jongen.
    Ik bekeek hem eens goed hij was best groot en ook nogal knap.
    Ik bloosde en liep er snel vandoor ik was echt niet goed met mensen.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins