• Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.

    Weerwolfen : Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Julliëtte Amalia Scott. Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&

    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen





    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt

    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.


    Hutgenoten
    'Meredith Casey en Cas Wayland.
    Alana Fire en Calvin Eora
    Jilliana Edison en Lucy Charlotte.
    Tom Andersen en Ylva.
    Melian Tywyll en Nick Catell.

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 8:12 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Julliëtte Amalia Scott II Dochter van Aphrodite.
    Toen ik zag hoe Nicholas grijnsde om mijn opmerking, kon ik mezelf echt wel slaan. Stomme. Doos. Maar gelukkig maakte zijn reactie alles weer goed. 'Ik zie er naar mijn medeweten heel erg normaal uit. In tegenstelling tot jou.' Ik voelde hoe mijn wangen licht branden en keek onder mijn wimpers naar de jongen. Dit gesprek begon redelijk ongemakkelijk te worden, hoewel ik me goed amuseerde. 'Wel, dank je wel,' reageerde ik toen toch. Hij gaf me een compliment, en aangezien ik die nogal vleiend vond, moest ik hem maar bedanken. 'Ik vind jou ook wel leuk.' Ik wierp hem mijn mooiste glimlach toe, voordat ik mijn keel schraapte en even om me heen keek. Ik zou opnieuw het onderwerp moeten veranderen, anders ging dit gesprek echt stuk lopen.
    'Zeg, heb je als vampier ook speciale krachten? Buiten dat je enorm sterk en snel bent?' vroeg ik toen, enorm nieuwsgierig.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nick "Nicholas" Castell
    Het gesprek kon officieel niet nog ongemakkelijker worden. We hadden heel dringend een nieuw thema nodig. 'Zeg, heb je als vampier ook speciale krachten? Buiten dat je enorm sterk en snel bent? Buiten dat je enorm sterk en snel bent?' vroeg Juliette opeens.
    Ik glimlachte, precies het soort onderwerp dat we nodig hadden. 'Ik ben onsterfelijk, ik ben iets intelligenter als gemiddeld en we schijnen een heel goed geheugen te hebben maar dat had ik als mens ook al dus ik merk geen verschil. Heb jij nog speciale gaven?'


    Remember to be ridiculous.

    Julliëtte Amalia Scott II Dochter van Aphrodite.
    'Wauw, zo cool!' Ik keek Nicholas met grote ogen aan. 'Dat lijkt me zo vet! Alleen kan ik geen vampier worden, doordat de helft van mijn DNA afkomstig is van een godin,' grinnikte ik. Ik knikte toen hij me vroeg of ik nog wat speciaals kon. 'Yep. Bij halfgoden is je speciale kracht afgeleid van waar je ouder god van is, wat in mijn geval liefde, schoonheid, sexualiteit en vruchtbaarheid is. Ik ben een sirene, wat betekend dat ik mensen en andere wezens kan laten doen wat ik wil. Het werkt het beste bij mannelijke wezens, hoewel vrouwen bijna net zo goed werkt. Daarbij ben ik iets wat aantrekkelijker dan de gemiddelde mens en trek ik wat meer blikken.' Ik keek even om me heen en zag verschillende jongens naar me kijken. Een flauwe grijns verscheen rond mijn lippen. 'Wel, je ziet het,' legde ik uit. 'Zal ik anders eens wat laten zien?' Ik stond al op voordat hij antwoord kon geven en liep naar een jongen toe, die met zijn toverstaf aan het spelen was. Het was dus overduidelijk een tovenaar. 'Pardon, zou ik wat mogen vragen?' De jongen keek op en zijn pupillen verkleinden zodra ik mijn gave in werking zette. 'Zou je mijn bord weg willen zetten en daarna met me mee willen komen?' Ik wierp een stralende glimlach naar de jongen en draaide opnieuw een pluk van mijn blonde haar rond mijn vinger. De jongen knikte en stond vlug op, waarna hij mijn bord opruimde en opnieuw naar me toe liep. Grijnzend liep ik naar Nicholas toe en greep opnieuw zijn hand, waarna ik hem meetrok naar mijn boomhut. De jongen volgde ons als een mug op weg naar het licht.
    'Wel,' zei ik toen tegen de jongen. Mijn stem had altijd een sexy, hees ondertoontje als ik mijn gave gebruikte. 'Zou jij mijn hut een ander uiterlijk willen geven?' Vlug legde ik uit hoe ik het wilde en de jongen knikte, voor hij opnieuw zijn toverstaf erbij pakte.
    Niet veel later veranderde mijn boomhut plotseling en keek de jongen me weer vragend aan. Ik glimlachte vrolijk en drukte een kus op zijn wang, waarna hij wakker leek te worden. Wat bangig keek hij mij en Nicholas aan en rende toen snel weg. Grijnzend keek ik terug naar Nick en toen naar mijn boomhut. 'Tada,' grijnsde ik. 'Wil je even mee binnenkomen?'

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 23:38 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rhea

    "He, wat?" Riep ik terug. Ik had het niet goed verstaan wat de jongen zei, en ik liep nlin de richting waar het geluid vandaan kwam. "Wat zei je?" Vroeg ik toen

    (ik weet het, geen 3 regels...)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    SORRYSORRYSORRY!!!!!! Ik ben net verhuisd (een week of anderhalf) en kon niet meer op internet omdat alles heel hecties ging en me vader zo vriendelijk was om de pc af te sluiten:@ Ik zit nu op school, en me moeder heeft het internet al wel aan gevraagd, maar dat gaat via bel & spaar die in duitseland zit (dat moet naas Spanje en ze gaan regelen dat we niet én hun moeten betalen en movistar) Er zijn nu al een paar dagen voorbij voordat er is gebeld, maar er is nog (aaaaaaaaah) steers geen inteernet. Wil er iemand asseblief Ylva spelen???? Thanxi!! (Maakt niet uit wat je doet hoor, zodra ik weer internet heb die ik weer mee;)

    Luvyaall!! -xXx- nachtkat


    Nogmaals: SORRY"!!!!!:X


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Calvin Eora.

    Denkend aan Mederith liep ik naar het zwembad. Ik wist dat ik nooit een meisje zou krijgen. Ik probeerde zo aardig mogelijk voor haar te zijn maar alles wat ik deed was fout.

    [MAAK LATER VERDER AF ZIT OP SCHOOL]


    Giovanni

    {Hé. dit leeft weer!
    En het persoontje op wie ik zat te wachten heeft ook weer gereageerd :)
    Hopelijk vanmiddag, of anders morgen stukje van mij}


    Stenenlikker

    David Reesan - Weerwolf

    "He, wat?" riep het meisje terwijl ze mijn richting op liep. Waarschijnlijk op het geluid van mijn stem afgaand, omdat het al redelijk donker was. En ik had het vermoeden dat ze niet helemaal door had, dat ik ergens een paar meter hoger dan haar was.
    "Wat zei je?" vroeg ze al gauw daarna. Ik zuchtte licht geërgerd. Soms konden mensen best wel doof zijn. Oké, heel waarschijnlijk had ze me niet goed gehoord, omdat ik ergens hoog stond en ze geen flauw idee had gehad van welke kant het geluid kon komen.
    'Voor de duidelijkheid: ik sta boven je,' zei ik eerst, zodat ze beter wist waar ik was. 'En ik zei dat ik zou niet weten waar je kamer is, maar ik je wel zou willen helpen zoeken.' Wat hing ik trouwens toch de charmeur uit. Eerst Ylva en dan nu dit meisje aanbieden te helpen om haar kamer te zoeken. Ik hoopte dat het niet erger zou worden.

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 20:00 ]


    Stenenlikker