• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Sylvesti
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Erestor
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Matilda


    Rollentopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Houd het realistisch. Personages kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en niet vliegen of teleporteren. Het wordt heel onoverzichtelijk als je je hier niet aan houd.

    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Lydia

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Maité


    Het Hotel:



    De Kamers:

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    "zullen we in dat restaurant gaan eten" ik wijs naar een knus restaurant waar het niet al te druk is. even kijk ik om me heen, ik heb het gevoel dat de Braziliaanse mannen en jongens ons nogal zitten aan te staren. ik ben misschien een beetje gemeen, maar Lydia ziet er toch best kinderachtig uit soms. ik loop er na toe en ga aan een tafeltje zitten, waar een menukaart staat, ik kijk er op en zie een hele lijst met eten. dan loop ik weer terug naar lydia en zeg: "daar kunnen we wel eten, ze hebben daar keuze genoeg, en dan qua eten" "La gente bailando y tu bla bla bla. Que es y ataca yo, que es battallà. Le tette muchacho, yo vuelta Tacatà. Que todos le gusta, ai mama.te veo attacaa y bien sofocaa.ecriviendo cositas de este esperao. invente una cosa nueva a la house, Tacatà bro. Dale mamasita con tu tacatà, Dale mamasita tacatà, Dale mamasita con tu tacatà, Dale mamasita tacatà begin ik te zingen, er zijn weinig mensen op deze wereld, tenminste in nederland, die dit liedje helemaal kennen met tekst, maar gelukkig zijn het italiaanse dj's en heb ik daar een voordeel mee.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 17:47 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lydia Campbell:

    "zullen we in dat restaurant gaan eten" zegt Carmela. Ik knik instemmend. Ze loopt naar het tentje en bekijkt een menukaart. Als ze terugkomt zegt ze: "daar kunnen we wel eten, ze hebben daar keuze genoeg, en dan qua eten" . Opeens zit ze iets in het Italiaans te zingen. Ik begrijp maar de helft... '¿Qué me dices?' zeg ik. Ik loop maar samen met haar naar het tentje toe en ga zitten. 'Zullen we eerst wat drinken bestellen?' vraag ik aan haar. Ik weet al wat ik wil, cola. Dat hebben ze overal en het is lekker. Ik kijk verder op de menukaart. Gegrilde inktvisjes? Uh...lekker? Iets proberen vind ik niet erg maar ik ben niet zo van de vis... Kip met citroen en knoflook. Hmm, lijkt me lekker. Ik leg de menukaart op de tafel. 'Ik ben der uit!' zeg ik tegen Carmela.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 17:52 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    "dat begrijp ik echt" ik pak de menukaart opnieuw, terwijl ik ga zitten. het valt me voor het eerst op dat Italiaans echt heel erg op Spaans lijkt dus het moet me gewoon lukken om te ontcijferen wat er op staat. ik heb eigenlijk niet echt zin in warm eten. dus kijk nog wat verder. vis, met aardappelsalade en groente... nee... zoete High-tea.. nee, dat is echt heerlijk maar ik heb ook niet echt zin in zoetigheid... High-tea een persoon Sandwich, scones, en kleine hapjes (zonder tee)...dat is echt heerlijk maar ik ben bang dat dat een beetje te veel word, toch ga ik dit bestellen ik ben blij dat er geen tee bij zit, want daar heb ik nu echt geen zin in. ik denk even na over wat ik ga drinken. ice tea, ik ben niet zo van de cola, en ik mag nog geen wijn. de rest van het gezelschap wel, maar ik de jongste van 15 mag dat niet.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lydia Campbell:

    We hebben een mooi plekje in de zon. Ik sluit mijn ogen heel even en geniet van de warmte. 'Puede que bebemos?' vraag ik aan een ober die langsloopt. Hij verteld me dat hij zo komt. Als hij komt zeg ik: 'para mí una Coca-Cola y su... Wat wil je drinken?' vraag ik aan Carmela. Als hij ons drinken haalt kijk ik nog even hoe hij wegloopt. Ik vraag aan Carmela: 'Wat vind jij van hem, op een schaal van 1 tot 10?' Ik weet niet wat zij er van vind, maar ik houd ervan om naar knappe jongens te kijken. Niet beslist uit de klas, maar dat kan wel. Even voor- en nadelen noemen, LOL. Met mijn vriendinnen thuis lig ik dan meestal helemaal in een deuk. Ik mis ze nu al...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    "nou, deze ober is... nou ja, laten we zeggen een 9,7 op schaal van 1 tot 10, want er kan altijd iets beter, maar ik snap nu wel waarom ze meestal knappe mensen in de bediening zetten, trouwens vind je een van onze klas ook leuk? en dan niet leuk, leuk van verliefd zijn of zoiets maar meer zoiets als knap, of let je daar niet zo op omdat je ze kent?" ik kijk er wel altijd naar, wel handig als je iemand kent die je leuk vindt. "hou jij er ook van om naar knappe jongens te kijken?" vraag ik haar. "ik wel altijd, maar het liefst als ze ons niet verstaan, dat is zo ongemakkelijk, ik was een keer met mijn beste vriendin en haar ouders op vakantie toen ik 13 was en daar was echt een supper knappe duitser, maar we waren bang dat hij ons kon verstaan dus toen deden we net alsof ik we naar de wc moesten om over hem te gaan praten, wel sneu voor hem"


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    quin98 schreef:
    Kyle Nathan Jones

    'Ja is goed, dat moeten we is proberen als iedereen zegt dat het goed is' zeg ik met een grijns, in zulk soort eten heb ik wel zin. ik stap achter Austin aan de lift in en wacht rustig tot we beneden zijn. De lift was echt veel beter dan die trappen. Ik loop rustig het hotel uit en kijk een beetje om me heen, ik heb eigenlijk geen idde waar die in 'n out burger zit maar we zullen hem vast wel vinden. Ik grinnik even al hij broeder zegt, 'Nou naar die in 'n Out burger maar, als jij tenminste weet waar die zit want ik heb geen idee' zeg ik terwijl ik rustig veder loop en een om me heen kijk of ik het ergens al zie. Ik had best honger nu dus ik hoop wel dat we het snel vinden en daarna lekker gaan zwemmen of zo want ik heb het best heet nu.


    Austin Charlie Daniels
    Ik grijnsde en ging met mijn hand door mijn wilde haren. "Volgens mij zit er twee blokken verder er een. Het zal een paar honderd meter lopen zijn." Ik glimlachte en begon vrolijk door de stad te lopen. Ik hield echt van grote steden. Ik liep hier ook niet rond als een bange toerist, maar meer als een vrolijke inwoner. Ik huppelde bijna. De warmte maakte me vrolijk, net als de stad. De twee blokken leken minder ver in mijn ogen.En ja hoor. Daar verscheen het bord van de In 'n Out burger. Bij de deur hield ik halt en wachtte ik op Kyle. Hierna konden we gewoon een koffie halen bij de starbucks en zo het zwembad in duiken. Zelfs bij de deur rook het al heerlijk. Ik had geen idee wat ik zou nemen, maar het zou in ieder geval veel en vet zijn. Nouja, daar was America toch voor?


    Bowties were never Cooler

    Lydia Campbell:

    'Ik geef hem een 9.5.' Echt nice! 'Van onze klas niet echt, maar dat kunnen we bij het eten wel bekijken en nabespreken. Haha. Ik ben het helemaal met je eens, ook zo schattig hoe leuke jongens verward kijken als ze je niet begrijpen.' Opeens komt de ober er weer aan. Ik doe alsof ik hem niet gezien heb, en als hij me serveert zeg ik: ''¡muchas gracias!''. Ik kijk hem aan en knipper een paar keer met mijn ogen. Dan zet hij Carmela haar drinken neer. 'Weet jij al wat je wilt hebben?' zeg ik tegen Carmela. Ondertussen bestel ik al. Een beetje indruk maken met mijn Spaans kan geen kwaad. Ik bijt op mijn lip en kijk hoe hij wegloopt. 'Van dichtbij is hij nog schattiger, vind je niet?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Carmela Lorenza bella Agnelli
    "hij is inderdaad echt een schatje, maar ik zou niet te opzichtig met hem flirten, kijk maar wie daar loopt" ik wijs naar een van de leraren die met ons mee is op reis, ik zwaai even en kijk dan Lydia weer aan. "hij komt zometeen nog een keer hoor. en dat van de jongens uit de klas, vind ik een goed idee, ik neem een slokje van mijn ice tea en kijk of er nog meer knappe obers zijn. helaas is er alleen nog maar serveersters en geen knappe jonge obers meer. even denk ik na over hoeveel vriendjes ik al verslonden heb, als ik er zo over na denk zijn het er nog niet eens zoveel, één vakantievriendje toen ik in Braziliá was en voor de rest kan ik me eigenlijk niet meer herinneren, behalve het vriendje die ik op de peuterschool had, maar dat telt niet echt mee vind ik.

    (een van de leraren is even in onze restaurantenstraat, sorry daarvoor)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Maakt niet uit. Ze zijn van niemand. Zolang belangrijke berichten maar in bold staan]


    Bowties were never Cooler

    [ Niet erg, juist wel leuk :) ]

    Lydia Campbell:

    'De leraren controleren veel te veel als je het aan mij vraagt!' zeg ik tegen Carmela. De ober komt weer om ons eten te brengen. Ik kijk direct of een van de leraren kijkt, ja dus. Ik zucht een keer diep, maar dank de ober wel. Ik neem direct mijn mes en vork en begin te eten. `Mmmm´ dan kijk ik Carmela aan. 'Oh, wilde je ook een stukje?' Ik neem ook een paar slokken van mijn cola. Er is nog maar een klein laage over. Dat bewaar ik voor het einde. Als ik het eten op heb dep ik met mijn servet rond mijn mond. Ik neem de laatste slok van mijn cola. Ik wacht even tot Carmela ook klaar is met eten. 'Zullen we straks ook nagerecht nemen?' Het maak niet uit of ze in de war is met de ober of een ijsje, beide zijn goed.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    carmela Lorenza Bella Agnelli
    "die obers zijn niet te koop hoor" zeg ik lachend terwijl ik op de kaart kijk. "ze staan nergens op de kaart, maar er is wel ontzettend veel ijs te bestellen" ik kijk naar alle ijsjes, het zijn er te veel om op te noemen, "ik denk dat ik een sorbetijs neem met alle smaken, en de kleine want ik heb anders veel te veel, en ijs zit in mijn genen" het is best gezellig met Lydia als ze rare dingen zegt of doet, anders is ze soms best heel saai, maar dat hoeft zij niet te weten. de rest van de klas denkt daar ook wel zo over maar volgens mij heeft ze dat nog steeds niet door, het komt ook door haar zelfgemaakte jurken. ik weet dat niet iedereen zo verwend kan zijn als mij, maar dit is ook wel echt het tegenovergestelde van mij. "maar wat wilde je nog over de jongens in de klas bepraten" vraag ik haar terwijl ik kijk waar onze leraar is gebleven, met de hoop dat hij weg is.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [ Is het nou goed dat ze soms druk is? WAAAAT?! ]

    Lydia Campbell:

    "die obers zijn niet te koop hoor" Zegt Carmela. Ik giechel en dan zegt ze: "ze staan nergens op de kaart, maar er is wel ontzettend veel ijs te bestellen" Ik kijk op de kaart. Shit, hier krijg ik problemen mee. Ik doe mijn ogen dicht en steek mijn vinger uit en wijs ergens op de kaart. Ik open mijn ogen. 'Yes! Dame blanche! Nomnomnom!' zeg ik. Het is eigenlijk best gezellig met Carmela. Niet dat ik dacht dat dat niet zo was, maar ik heb niet zoveel contact met mensen uit de klas. Daarbij is ze wel rijk dus kan ze erg verwaant zijn. "maar wat wilde je nog over de jongens in de klas bepraten" zegt Carmela opeens. 'Tuurlijk, uhh laten we ze stuk voor stuk afgaan. Te beginnen met de mensen die bezet zijn.'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Megan Jane Rhine
    'Waarom zou ik alleen willen zijn met hem, het is niet dat we wat van elkaar willen hoor,' grinnikt Anthony. Het valt me op dat Brandon stiller is dan hij voorheen deed. Normaal is hij net zo gek als als zijn broer, op een positieve manier. 'Nee, gezellig,' glimlacht Brandon. Zijn glimlach ziet er zo lief uit, je gaat er automatisch zelf van glimlachen. 'Dan zie ik jullie zo in de lobby?' vraag ik. Bij de leraar haal ik de sleutel op en kom ik erachter dat ik bij Danielle lig. Dat zullen geen nachten lang doorpraten, ze zal toch naar Austin gaan. Ik kan natuurlijk altijd naar de broertjes von Monroe gaan, maar dan lijk ik net een stalker zonder vrienden. Met mijn roze koffer achter me aan stap ik de lift in. Voordat die sluit zwaai ik nog even vrolijk naar Brandon en Anthony. In de kamer aangekomen gooi ik de koffer op het bed en rits die gelijk open. Het jurkje die ik nu aanheb kan ik best nog wel dragen, die heb ik nog geen twee uur aan. Ik gooi mijn koffer overhoop om mijn drie bikini's te vinden. De bikini's leg ik zorgvuldig neer op de grond, aangezien er geen plek meer is op het bed door alle kleding. Ik kies de bikini uit waarvan ik denk dat Brandon die het mooist zal vinden. In de badkamer kleed ik me om, je weet nooit of Danielle binnen kan komen samen met Austin. Met mijn bikini en jurkje aan werk ik mijn make-up bij, stop een zonnebril, portemonnee, mobiel en flesje water in mijn tas en vertrek. In de lobby blijf ik geduldig wachten op Anthony en Brandon.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    {trouwens ze hoeven helemaal heen spaans te spreken, dacht steeds dan (Niet lachen) San Francisco in Brazilië lag maar dat is dus niet zo, ze kunnen nu dus weer over op het engels}

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    "oké dan beginnen we bij Austin, wat vind je van hem" begin ik vrolijk. "hij is wel altijd vrolijk" zeg ik in de hoop dat ze weer iets raars gaat doen. dat is echt gemeen van mij en dat weet ik best, maar het is gewoon leuk om dat te zien. of om mensen te zien struikelen over hun woorden. gelukkig heb ik daar zelf nooit echt last van, maar dat komt ook omdat ik er bijna altijd voor zorg dat ik het gesprek leidt. opeens hoor ik mijn mobiel. mijn broer, ik ben benieuwd wat hij van me af gaat nemen hey zusje van me, hoe is het dan in Francisco, ben je al aan het winkelen staat er, hij is er blijkbaar nog niet achter gekomen. het is hier geweldig, en heerlijk warm, weer wat anders dan in het koude kikkerland waar jij bent. en ik ben nu aan het winkelen met Lydia, je weet wel dat super rare kind


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    { No problem, ik weet nog niet waar het ligt. :$ NIET LACHEN! too late -.- }

    Lydia Campbell:

    "oké dan beginnen we bij Austin, wat vind je van hem" zegt Carmela. "hij is wel altijd vrolijk" . Ik zeg: 'Ja klopt, en hij is ook niet lelijk... nu ik nadenk, niemand van onze klas is lelijk!' Ik gniffel even en ga verder. 'Ik vind hem en Danielle wel een leuk stel, jij?' Ik kijk even om me heen. Het is echt mooi hier. 'Euh volgende jongen. De tweeling? Wat vind je daar van?' Ik heb eigenlijk geen idee. Wel wat, maar ik spreek ze nooit. Volgens mij kunnen ze heel gezellig, maar ook heel irri zijn. Zegt het veel te drukke meisje denk ik bij mezelf. Ik zie ze ook niet als tweeling, ik kan ze gekgenoeg re-de-lijk uit elkaar houden. Ze zijn ook heel anders, en zijn natuurlijk 2 verschillende mensen. Deze tweeling is toevallig close. Ik knijp mijn ogen even samen en schud met mijn hoofd. Ik kijk weer naar Carmela, en wacht op haar antwoord.


    Gotta get, gotta get out of my head <3