• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Sylvesti
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Erestor
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Matilda


    Rollentopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Houd het realistisch. Personages kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en niet vliegen of teleporteren. Het wordt heel onoverzichtelijk als je je hier niet aan houd.

    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Lydia

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Maité


    Het Hotel:



    De Kamers:

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Megan Jane Rhine
    Door de reflectie van het raam zie ik dat Brandon Anthony een por geeft, zonder reden. 'Jullie moeten eens ophouden met elkaar slaan, straks zitten jullie nog onder de blauwe plekken,' grinnik ik. Ik voel hoe de vingers van Brandon het eerste vlechtje er al uit begint te halen. 'Wacht, ik wil eerst nog zien hoe goed je kunt vlechten!' roep ik uit. Soepel draai ik me om naar Brandon en leg zijn handen op zijn schoot. Als ik erover nadenk, is dit de eerste keer dat ik zijn hand heb vastgehouden. Ik laat zijn handen los om een spiegeltje te pakken en bekijk het resultaat. 'Niet slecht voor de eerste keer, of heb je een zusje?' vraag ik. Toch begin ik de vlechtjes eruit te halen, ik wil niet voor schut staan als Brandon bij me is. De bus komt tot stilstand en stopt voor het hotel. 'Eindelijk,' zucht ik. Met Brandon en Anthony naast me loop ik naar buiten. 'Willen jullie zo mee de stad in of zwemmen?' vraag ik ze. 'Tenzij jullie met z'n tweeën willen zijn, dat begrijp ik volkomen,' zeg ik er snel achteraan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Carmela Lorenza Bella Agnelliik ken haar naam bijna uit mijn hoofdxD
    "we nemen een taxi, ik moet vanavond ook wakker blijven of zoiets" zeg ik, wat denkt zij, dat ik voor mijn plezier ga lopen dat heb ik nog nooit gedaan, maar dat is gelukkig niet aan mijn figuur te zien. "kun jij spaans" vraag ik aan Lydia. "want ze spreken hier in Brazilië allemaal spaans." dat is wel waar want daar heb ik ervaring mee van toen ik met mijn ouders in Braziliá op vakantie was. mijn vader probeerde door italiaans te spreken zich te redden maar dat ging niet goed, toen heb ik mij voorgenomen om spaans te gaan leren, maar ben niet verder gekomen dan te groeten en mezelf voor te stellen of een te vragen hoe duur iets is, want dat vind ik erg belangrijk om te weten. "ik bel wel een taxi" zeg ik en pak mijn kleine woordenboek. kan er een taxi komen bij ... = Puede encontrar un taxi en ... vul hier een plaats/hotel in.staat er. waarschijnlijk moet ik zo dus een taxi "bestellen" maar hoe heet ons hotel ook al weer. ik sta op het punt om het te vragen als ik bedenk dat ik hier in de ingang van het hotel sta, en het dus wel ergens staat. ik ga naar de balie en vraag in mijn beste engels of ik het telefoonnummer van een taxicentrale mag. als ik die heb gekregen toets ik het nummer in ga ik bellen, hoe logisch, als er opgenomen word vraag ik "puede encontrar un taxi en el hotel Union Square" waarschijnlijk begrijpt de persoon aan de andere kant van de lijn het wel. "Sí, claro, el taxi estaba allí en cinco minutos"gracias" zeg ik dan een van de belangrijkste woorden bedankt, ik probeer te begrijpen wat de persoon zegt. één voor één vertaal ik het. ja... iets... de taxi ...iets... over vijf minuten. oké de taxi is er dus over vijf minuten. "de taxi is er over vijf minuten dus zullen we alvast naar buiten gaan" vraag ik aan Lydia terwijl ik zelf al naar buiten ga

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 19:19 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Kyle Nathan Jones

    Ik schiet in de lach en knik, 'Nou in dat geval mag ze komen hoor' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ja is goed want ik heb ook honger en in zwemmen heb ik wel zin, met die warmte hier' zeg ik met een glimlach en volg zijn voorbeeld. ik had dan al wel een t-shirt aan maar nog geen zwembroek. Ik open mijn koffer waarna ik gelijk pak, gelukkig was ik zo slim geweest om die bovenop te leggen. Ik trek hem aan en kijk naar Austin waarna ik knik.. Ik pak gauw mijn portemonnee en stop die in me zak. We gingen vast wel wat lekkers eten, ik bedoel we zijn in america. Ik open de deur en loop rustig de gang op waarna ik al rustig door de gang begin te lopen opweg naar de lift, ik had niet zoveel zin om nog een keer die trap te doen en de lift was hopelijk wat rustiger nu

    Austin charlie Daniels
    ik grijns naar hem en wacht daarna rustig bij de deur tot hij ook klaar is. Daarna liep ik rustig met hem mee naar buiten en wachtten we samen op de lift. Dat was wel beter, want elke keer die zes trappen op en af was erg vermoeient. "Gaan we naar de In 'n Out Bruger? Iedereen zegt dat die echt heel goed is en ze hebben hem alleen in California." Ik grijnsde en stapte in de lift. Mijn gezondheid ging er misschien aan, eten zou ik. daarbij was ik min of meer een wandelend skelet, dus zo erg was het voor mij nou ook weer niet als ik een paar kilo zou aankomen. beneden aan liep ik het hotel uit. We waren toch samen, dus de sleutel kon in mijn broekzak blijven zitten. "dus... Waar gaan we heen, broeder?" Ja, dat woord zou hij aan moeten wennen want zeker in mijn rare buien gebruikte ik het veel.


    Bowties were never Cooler

    Lydia Campbell:

    "we nemen een taxi, ik moet vanavond ook wakker blijven of zoiets" zegt Carmela tegen me. Ze vraagt of ik ook Spaans kan. Ik heb inderdaad ene aantal lessen gedaan, maar ik weet niet of ik me dat nog kan herinneren. "ik bel wel een taxi" zegt ze en ze pakt haar woordenboekje erbij. Oh, ik weet nog wel hoe ik dat moest vragen. Voor ik het aan haar kon vertellen liep Carmela al naar de receptie, en pakte haar mobiel al om te bellen. Als ze aan een persoon vraagt of hier een taxi kan komen hoor ik door haar mobiel: "Sí, claro, el taxi estaba allí en cinco minutos". 5 minuuten wachten, prima. Weer heeft Carmela haar woordenboekje gepakt. "de taxi is er over vijf minuten dus zullen we alvast naar buiten gaan" zegt ze. Ik grinnik even, dat had ik al begrepen. 'Tuurlijk!' zeg ik tegen haar en ik loop naar buiten. Heerlijk weer hier. Wat was dat ook al weer in het spaans? 'Buen tiempo' zeg ik op dezelfde toon als je eureka hoort te zeggen. Dat ik dat nog weet, ik heb blijkbaar goed geleert...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    "buen Tiempo" hoor ik opeens naast me, blijkbaar spreekt Lydia Spaans. "dat had je ook wel eerder kunnen zeggen, dat je Spaans spreekt" bijt ik haar toe, daar ben ik erg goed in. "sorry, dat ik soms zo gemeen reageer, daar kan ik ook niets aan doen moet wel als je thuis de jongste bent" eigenlijk heb ik nog nooit iemand iets verteld over thuis omdat ik dat niet interessant genoeg vind, maar ik moet toch een manier bedenken hoe ik mijn Bitchie gedrag kan veroorloven. "jammer dat we niet naar Italië zijn gegaan, dan kon ik me ook redden" begin ik opeens. "want ik kan me alleen voorstellen in het spaans en andere nutteloze dingen" mompel ik erachteraan. in de hoop dat Lydia dat niet heeft gehoord


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lydia Campbell:

    "dat had je ook wel eerder kunnen zeggen, dat je Spaans spreekt" zegt Carmela. Ik schrik en zeg een beetje paniekerig: 'Maar jij was bezig en...' ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Gelukkig begint Carmela weer: "sorry, dat ik soms zo gemeen reageer, daar kan ik ook niets aan doen moet wel als je thuis de jongste bent" Oh gelukkig. Ik kan het redelijk begrijpen, ookal heb ik maar 1 zus en een klein broertje. Ze verteld dat we beter naar Italie konden gaan, en dat ze zichzelf aaleen maar voor kan stellen in het Spaans enzo. 'Maar ik kan weer geen Italiaans' zeg ik. 'Pregúntate a ti mismo para' zeg ik. Ik wist niet dat ik het (nog) zo vloeiend kon spreken. Ik ga op de stoeprand zitten. Ik sluit mijn ogen en luister naar alle auto's. Ik heb toch liever stilte. Lekker rustig, moet ik ook eens leren worden.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Anthony -Antz Jayy von Monroe
    mijn grijns valt niet te onderdrukken en ik moet me inhouden niet gewoon te gaan gillen van vermaak. Ik wist niet precies wat Brandon dacht, maar wist wel dat ik hem aan het denken had gezet. 'Jullie moeten eens ophouden met elkaar slaan, straks zitten jullie nog onder de blauwe plekken,' ik grinnik zachtjes. Blauwe plekken waren niets bij de dingen die Brandon en ik wel eens bij elkaar bezorgd. En daar kwamen ritjes naar het ziekenhuis bij te pas. Megan en Anthony gingen veder over de vlechtjes en ik schoot in de lach toen Megan vroeg of we een zusje hadden waarbij hij kon oefenen. Meteen kreeg ik weer een elleboog van Brandon die met een strak gezicht zijn hoofd schudden. Hij hield er niet van om over Mabel te praten. 'Hij heeft gewoon gouden vingers.' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en keek Megan grijnzend aan.
    Toen de bus stopten, wist ik niet hoe snel ik buiten moest staan en Brandon stond binnen een oogwenk naast me. hij borg zijn Pennyboard weer op, tussen zijn rug en rugtas en stapten op zijn longboard. 'Willen jullie zo mee de stad in of zwemmen?' nog voor een van ons andwoord kon geven op Megan haar vraag ging ze al in de verdediging. 'Tenzij jullie met z'n tweeën willen zijn, dat begrijp ik volkomen,' 'Waarom zou ijk alleen willen zijn met hem, het is niet dat we wat van elkaar willen hoor.' Grinnikte ik en brandon rolde met zijn ogen. 'Nee, gezellig.' Glimlacht hij. Eigenlijk wil ik roepen dat hun wel samen konden gaan, maar dan zou Brandon me afmaken.
    De kamerindeling werd verteld, en andere Brandon kreeg de sleutel. Natuurlijk, het zou ons eens toevertrouwd worden.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 16:28 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    terwijl Lydia allemaal onzin uit gaat kranen dat ze geen italiaans kan, wat iedereen altijd als excuus bruikt, zie ik een taxi aankomen. "de taxi is er" schreeuw ik naar Lydia. "buenas tardes" zeg ik tegen de taxichaffeur. "lydia, kom je, ik heb je Spaans even nodig" roep ik naar lydia. "met mijn Italiaans kom ik hier niet zo ver" ik ga zitten en pak mijn mobiel, gelukkig houdt mijn broer zich nog steeds stil. "kun je even tegen deze aardige" dat aardige met nadruk gezegd "taxichauffeur zeggen dat we naar het centrum van San Francisco willen"


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    terwijl Lydia allemaal onzin uit gaat kranen dat ze geen italiaans kan, wat iedereen altijd als excuus bruikt, zie ik een taxi aankomen. "de taxi is er" schreeuw ik naar Lydia. "buenas tardes" zeg ik tegen de taxichaffeur. "lydia, kom je, ik heb je Spaans even nodig" roep ik naar lydia. "met mijn Italiaans kom ik hier niet zo ver" ik ga zitten en pak mijn mobiel, gelukkig houdt mijn broer zich nog steeds stil. "kun je even tegen deze aardige" dat aardige met nadruk gezegd "taxichauffeur zeggen dat we naar de straat met de meeste restaurantjes willen"

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 16:36 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Union Square is het centrum. Het ligt aan een van de grootste winkelstraten]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Union Square is het centrum. Het ligt aan een van de grootste winkelstraten]


    o sorry, verander het wel even een beetje


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [No problemo]


    Bowties were never Cooler

    Kyle Nathan Jones

    'Ja is goed, dat moeten we is proberen als iedereen zegt dat het goed is' zeg ik met een grijns, in zulk soort eten heb ik wel zin. ik stap achter Austin aan de lift in en wacht rustig tot we beneden zijn. De lift was echt veel beter dan die trappen. Ik loop rustig het hotel uit en kijk een beetje om me heen, ik heb eigenlijk geen idde waar die in 'n out burger zit maar we zullen hem vast wel vinden. Ik grinnik even al hij broeder zegt, 'Nou naar die in 'n Out burger maar, als jij tenminste weet waar die zit want ik heb geen idee' zeg ik terwijl ik rustig veder loop en een om me heen kijk of ik het ergens al zie. Ik had best honger nu dus ik hoop wel dat we het snel vinden en daarna lekker gaan zwemmen of zo want ik heb het best heet nu.

    { Haha, no problemo, ik snap m. LOL. Spaans.... }

    Lydia Campbell:
    Voor ik het wist was de taxi er al. "lydia, kom je, ik heb je Spaans even nodig" zegt ze want met haar Italiaans komt ze niet zo ver. "kun je even tegen deze aardige taxichauffeur zeggen dat we naar de straat met de meeste restaurantjes willen" vraagt ze aan me. 'Puede llevarnos a una calle con muchos restaurantes? ¿Por favor?' zeg ik tegen de chauffeur met mijn liefste gezicht en ik knipper 2x met mijn ogen. De chauffeur lacht en rijd ons er naartoe. 'Zo goed?' vraag ik aan Carmela en ik zak in de stoel. Als we er zijn vraag ik: '¿Cuánto cuesta?' aan de chauffeur. Hij verteld me dat het niks kost. '¡Gracias!' zeg ik daarna en zwaar even naar de meneer als hij wegrijd. Ik kijk op en zie een enorme straat met tientallen plaatsen om te eten. Met grote ogen kijk ik ernaar en zeg opeens: 'Genoeg keuze, wat wil je eten?'

    [ Is het erg dat ze er al zijn?? ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3