• Een groep leerlingen gaat samen met een leraar op reis naar San Francisco. Ze verblijven daar in een hotel in het centrum. Er wordt natuurlijk geshopt, gegeten en dingen achter de leraar's rug om gedaan, maar ook gewandeld en een trip naar Alcatraz staat ook op de planning. Wat zal er met de groep gebeuren? Zullen bestaande relaties blijven bestaan? Zullen nieuwe zich vormen? Zullen er grote ruzies uitbreken? Het is aan jullie!


    Jongens:
    - Austin Charlie Daniels - Sylvesti
    - Kyle Nathan Jones - quin98
    - Anthony -Antz Jayy von Monroe - Mufinn
    - Brandon -Bam Kilian von Monroe - Mufinn
    - Brandon Jason Jefferson - Depay

    Meisjes:
    - Danielle 'Daan' Carly Jase - MindBreaker
    - Savannah Chiara Rose DiLaurentis - Malino
    - Megan Jane Rhine - Erestor
    - Lydia Campbell - xMerlex
    - Carmela Lorenza Bella Agnelli - Lucerna
    - Robin Smith - NewYorkTower
    - Maité Rhaine - Matilda


    Rollentopic
    Kletstopic


    Regels:
    - Minimaal 5 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Als het stelletje van te voren bestaat, meld het even.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Houd het realistisch. Personages kunnen maar op 1 plek tegelijk zijn en niet vliegen of teleporteren. Het wordt heel onoverzichtelijk als je je hier niet aan houd.

    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    Veel plezier!

    Kamerindeling:
    Kamer 701:
    Brandon
    Brandon
    Anthony

    Kamer 707:
    Austin
    Kyle

    Kamer 401:
    Carmela
    Robin
    Lydia

    Kamer 607:
    Danielle
    Megan

    Kamer 407:
    Savannah
    Maité


    Het Hotel:



    De Kamers:

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 14:29 ]


    Bowties were never Cooler

    Lydia Campbell:

    Als de bus stopt roetsj ik naar buiten. Ik pak mijn koffer en sleep hem richting de leraar. Ik luister niet echt, ik weet wel genoeg. Eten en in bed liggen...of...zo iets... 'Kamer 707. Carmela Robin en Lydia.' Hoor ik opeens. Yesss, ik heb kamergenoten. Oke Lydia, niet flippen! Chill.... Ik loop rustig het hotel in. Ik kan ook niet veel sneller, want mijn koffer is veel te zwaar. Ik heb geluk dat er wieltjes op zitten. Als ik op de kamer zit pak ik gekleurde papieren uit mijn tas. Ik pak mijn mooiste pen. Kampvuur zette ik op de papieren. Daar onder Zette ik 'kwart over 7' en 'volg de pijlen.' Dan zijn ze op tijd voor de zonsondergang. Hmm, als ze weten dat ik dit gemaakt heb komen ze zeker niet. 'Aanwezigheid is verplicht.' zet ik er bij. Ja, dit is goed. Nu heb ik ongeveer 8 posters. Ik maak ook nog een paar pijlen. De pijlen, posters, en kaartjes zet ik in mijn tas. Vanavond zal ik de posters ophangen, de pijlen neerleggen, en een mooi plaatsje zoeken voor het kampvuur met zonsondergang en kaartjes.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Brandon Jason Jefferson
    'Ik-Euh, ik vroeg me af of je misschien even met mij de stad in wou. Om even de buurt te verkennen, weet je wel?' vraagt ze een beetje ongemakkelijk. Het was een compleet andere Maité als die ik net in de bus ontmoet had. De Maité in de bus was zelfverzekerd en had haar woordje wel klaar, maar deze Maité was anders. Onzeker en kwetsbaar. Ze stotterde zelfs een beetje toen ze haar vraag stelde. Ik zie hoe haar wangen licht rood kleuren en bijt even op mijn lip om niet te gaan lachen. Ja sorry, het was gewoon schattig. 'Het zou leuk zijn.' zegt ze er nog achteraan. Ik denk er even over na. Hoe zou ze dit zien? Als een date of als twee vrienden die samen de stad gingen verkennen en gewoon wat gingen drinken. Ach, het kon geen kwaad om mee te gaan. En als ik dan toch zes uur met haar door ging brengen op haar kamer, was het misschien wel slim om elkaar eerst beter te leren kennen.
    'Uhm ja, lijkt me leuk.' zei ik glimlachend. 'We hebben zo ook vrij tot zes uur toch? Misschien kunnen we dan al ergens wat gaan drinken? Want ik sterf van de dorst.' stelde ik voor.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin Charlie Daniels
    Ik was ergens halverwege de trappen toen ik Kyle naast me zag verschijnen. "Hey!" Ik klim rustig verder. Ik vond het wel gezellig dat ik met hem zat. "Ook zo'n zin in deze week?" vroeg ik terwijl ik rustig verder klom. Na zes trappen kwamen we op onze verdieping uit. Ik liep rustig met Kyle over de gallerij. Beneden lag een hofje met een zwembad. Daar ging ik vanavond misschien nog wel gebruik van maken. Ik keek naar de kamers en liep weer rustig verder. 701, 702, 703, 704, 705, 706, 707, that's it. Ik haalde de sleutel uit mijn broekzak en draaide de deur open. Ik stapte naar binnen en zag onze kamer. Het was echt mooi en de bedden waren breed genoeg dat ik straks bij Danielle kon kruipen of zij bij mij. Ik ging op het bed bij het raam zitten en zette mijn tas en koffer neer. "Vind je het erg als ik vanavond naar Danielle ga of zij hier komt?" vroeg ik aan Kyle.


    Bowties were never Cooler

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    langzaam loop ik uit het busje "Carmela, Robin en Lydia, kamer 401" ik kijk even op, onze leraren zijn zó oninteressant. dan kijk ik wie het zijn. ik hoop dat ze allemaal singel zijn want dan kunnen we met z'n drieën naar knappe jongens kijken. opeens bedenk ik me dat ik dat nog niet eens heb gedaan deze reis. "waar zijn Robin en Lydia, waar zijn jullie?" roep ik vrolijk zonder het me echt aan te trekken dat er mensen naar me gaan kijken. na mijn "nachtrust" in het vliegtuig ben ik weer helemaal wakker en net zo vrolijk als altijd. ik zie Robin en Lydia nergens dus ga ik naar de leraar toe. ik bedenk me opeens dat ik wel even fatsoenlijk moet zijn. "heeft u Lydia en Robin gezien" vraag ik hem. "ja, Lydia is al naar de kamer en Robin weet ik niet" "bedankt" zeg ik dan en pak mijn koffers. ik snap nu waarom mijn moeder vond dat ik veel de veel mee had, na deze hele reis vind ik mijn koffer ook zwaar worden. ik loop naar binnen en kijk op de bordjes om kamer 401 te vinden. eindelijk ben ik er. "hooi!" roep ik en klop keihard op de deur. alleen de deur staat op een kier, dus die valt naar binnen open, en daardoor val ik ook bijna. "nou, tenminste een geweldige entree" mompel ik.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 15:35 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [ Huh, ik had een reactie gestuurd maar hij staat der niet. Ik maak wel ff een nieuwe.. :) ]

    Lydia Campbell:

    Ik pak mijn schetsboek en een potlood. ''hooi!'' hoor ik iemand roepen. Snel stop ik mijn schetsboek onder mijn kussen. Carmela struikeld bijna als ze de kamer inkomt. "nou, tenminste een geweldige entree" mompelt ze. Ik ben blij dat ik met Carmela op de kamer slaap. Ik weet niet of ze me mag, maar ze doet in ieder geval aardig. 'Nou, klunziger dan mij kan je niet zijn!' zeg ik lachend tegen haar. Als ik wil staan, struikel ik. 'Godver...!' zeg ik en ik sta weer op. 'En daar is het bewijs ook direct.' ik zucht een keer. Ik steek mijn armen uit en zeg: 'Geef deze kluns een knuffel'. Ik ben eerlijkgezegd trots op mezelf. Ik ben niet al te druk, en mijn gedrag is re-de-lijk normaal. 'Zullen we shoppen of praten of wat wil je?' Ik begrijp het ook wel als ze niets wil. Ik ratel aan een stuk door...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    "ho, even rustig" zeg ik tegen Lydia, ik weet dat ze altijd druk is, dat ben ik normaal ook. ik geef haar een knuffel terwijl mijn koffer op de grond valt. "shoppen lijkt me wel leuk, maar heb jij je koffers al uitgepakt, want ik moet eerst mijn koffer maar even uitpakken. dat lijkt me best handig anders moet ik dat vanavond nog doen" Lydia praat echt veel, maar ik kan haar makkelijk overtreffen, ik ben heel wat gewend, met mijn moeder kan ik zelfs een hele dag praten, en met mijn zus nog beter, met mijn broer ook wel, maar dat is dan alleen als ik met hem aan het gamen ben. dat verwacht niemand van mij, want ik zie er meestal best hele meisjesachtig uit, dat is mijn eigen keuze, maar gamen met mijn broer is altijd heel gezellig. ik heb wat games meegenomen voor als we ons vervelen. gelukkig weet mijn broer dat nog niet want dan had ik allang een drijgsms gekregen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lydia Campbell:

    "shoppen lijkt me wel leuk, maar heb jij je koffers al uitgepakt, want ik moet eerst mijn koffer maar even uitpakken. dat lijkt me best handig anders moet ik dat vanavond nog doen" zegt ze. 'Ja, doe jij maar. Ik heb een koffer voor de schone kleding, een een kast voor de vieze.' Het is een wonder dat ik orde heb. Alle andere keren ging alles in mijn koffer en werden mijn jurkjes wel 6 keer aangedaan. Carmela pakt haar koffer uit en ik pak mijn naaispullen. Dat mag ze wel zien, maar mijn schetsen zijn veel te slecht... Ik pak de spullen uit mijn koffer en ga verder met een jurk. Ik was hier al heel lang mee bezig. Hij is bijna af, ik hoef alleen maar 2 cm bij de achterkant te naaien. Na 1 cm heb ik geen zin meer. ik pak mijn anderejurk. Dat zijn wel mijn enige jurken die ik zelf gemaakt heb. Ja, nog 1 andere maar die vond ik te lelijk. Ik heb hem verscheurt en in de container gestopt. Dit zou het resultaat worden, maar dat ging mis. De jurk die ik als 2e gepakt had heb ik nu af. Ik houd hem omhoog. Jaah, wel mooi. zeg ik tegen mezelf. Maar ik denk niet dat iemand zoiets zou dragen. BEHALVE IK! denk ik om mezelf op te vrolijken. 'Ik ga me even omkleden!' zeg ik tegen Carmela.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    "ja, kleed je maar even om, dan kleed ik me ook zo even om" ik kijk om me heen, en loop naar de eerste de beste kast toe. daar doe ik alle kleding in en ik leg mijn koffer onder mijn bed. even kijk ik om me heen. het is echt een mooie kamer. dan loop ik naar de badkamer en doe mijn legging onder mijn short weg en doe het vest uit, nu heb ik dus gewoon een short en een hemdje aan, dat is wel zo makkelijk in een warm land zoals Brazilië. ik heb ook jurken mee, maar dan duurt het zolang tot ik omgekleed ben, want ik moet er natuurlijk ook een bijpassend kapsel bij, en andere schoenen enz. en nu kan ik gewoon mijn scheve staart bij mijn kleding houden zonder dat het lelijk gaat staan. ik loop de badkamer weer uit en kijk waar Lydia is. dan pak in mijn tas en portemonnee en ga op het bed liggen. even kijk ik op mijn mobiel, nog steeds geen drijgsms gelukkig. meestal hebben wij niet zoveel ruzie maar soms is hij gewoon een beetje chagie. maar ik zie nu wel dat het al 12 uur is. "als we toch aan het winkelen zijn, zullen we dan in de stad gaan eten"

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 17:13 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Brandon Jason Jefferson
    'Ik-Euh, ik vroeg me af of je misschien even met mij de stad in wou. Om even de buurt te verkennen, weet je wel?' vraagt ze een beetje ongemakkelijk. Het was een compleet andere Maité als die ik net in de bus ontmoet had. De Maité in de bus was zelfverzekerd en had haar woordje wel klaar, maar deze Maité was anders. Onzeker en kwetsbaar. Ze stotterde zelfs een beetje toen ze haar vraag stelde. Ik zie hoe haar wangen licht rood kleuren en bijt even op mijn lip om niet te gaan lachen. Ja sorry, het was gewoon schattig. 'Het zou leuk zijn.' zegt ze er nog achteraan. Ik denk er even over na. Hoe zou ze dit zien? Als een date of als twee vrienden die samen de stad gingen verkennen en gewoon wat gingen drinken. Ach, het kon geen kwaad om mee te gaan. En als ik dan toch zes uur met haar door ging brengen op haar kamer, was het misschien wel slim om elkaar eerst beter te leren kennen.
    'Uhm ja, lijkt me leuk.' zei ik glimlachend. 'We hebben zo ook vrij tot zes uur toch? Misschien kunnen we dan al ergens wat gaan drinken? Want ik sterf van de dorst.' stelde ik voor.

    Maité
    Ik zie hoe Brandon op zijn lip bijt. 'Uhm ja, lijkt me leuk. We hebben vrij tot zes uur toch? Misschien kunnen we dan al ergens wat gaan drinken? Want ik sterf van de dorst,' zegt Brandon. Ik kan een giechel niet onderdrukken. Nu hij meegaat valt een beetje spanning van mijn schouders. 'Oké, het is gewoon het feit dat ik niet met een totaal vreemde een van mijn nachten hier moet doorbrengen,' fluister ik, zodat hij het net kan horen. 'Tot straks,' zeg ik voordat ik de trap opstap. Mijn zak hijs ik op mijn schouder, lang leve draagzakken in plaats van echte koffers. Welke kamer had ik ook alweer? 407, schiet me opeens te binnen. Op een rustig tempo slenter ik door het gangetje. Pas als ik de deur gevonden heb, merk ik dat ik de sleutel van mijn kamer niet meeheb. Omdat ik niet van Savannah - waar in hemelsnaam is ze eigenlijk?- verwacht dat zij naar boven zou komen met sleutels, ga ik weer naar beneden. Daar aangekomen, mijn tas heb ik boven laten staan, kan ik het niet laten om toch even buiten te gaan kijken. Als ik een blik geworpen heb op het prachtige zwembad en het tuintje, ga ik weer naar boven. Met trillende vingers, vier verdiepingen naar boven is best wat, lukt het me uiteindelijk toch de deur open te krijgen. De kamer is prachtig, echt fantastisch. Ik bekijk de badkamer, test beide bedden en kies dan degene uit die het beste ligt. Dan begin ik met het uitpakken van mijn koffer. Allé, draagzak.
    [Hoe laat is het nu in de RPG?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28


    Bowties were never Cooler

    Kyle Nathan Jones

    Austin vraagt of ik ook zo'n zin heb in deze week en enthousiast knik ik, 'Ja tuurlijk dit wordt gewoon geweldig' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Vlak daarna komen we op onze verdieping uit en ik ben nu eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig naar hoe onze kamer er dan uitziet. Austin draait de deur van de kamer open en ik stap achter hem aan naar binnen. Bij het zien van de kamer grijns ik, hier kan ik wel even een tijdje doorbrengen. Deze kamer zag er goed uit. Ik leg mijn koffer neer en kijk Austin aan, die vraag had ik al wel verwacht, na ja of eigenlijk zou gebeuren. Ik schud mijn hoofd, 'Nee hoor ik vindt het prima als ik maar niet de hele tijd tegen jullie gezoen moet aankijken' zeg ik lachend en kijk daarna even de kamer door. Wat zou ik doen tot we gaan eten? we hebben nog wel even de tijd voor we zouden eten, het is nu denk ik rond 12 uur, dus dat is nog lang zat om wat leuks te doen

    Lydia Campbell:

    Ik heb je jurk aan. Hij is wel oké. Ik zie dat Carmela haar tas en haar portemonnee. Ik pak ook mijn portemonnee, en vraag: 'Kunnen we gaan, of moet je nog ff omkleden?' Ik vertel haar straks wel over het kampvuur. Heb ik iets gemist? Daar kom ik zo wel achter. 'Hé Carmela, we kunnen straks in de stad ook wel wat eten.' Dan kan ik haar wel vertellen over het kampvuur. Ik kan in de stad ook wel stofjes zoeken om een nieuwe jurk te maken. Kleren heb ik wel, jurken al helemaal. Ik hoop om ook wat van de mooie natuur van San francisco te zien.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Carmela Lorenza Bella Agnelli
    "als je goed had geluisterd had ik dat zonet ook naar jou geroepen" zeg ik tegen Lydia, maar dan kom ik erachter dat dat echt een verschrikkelijke nederlandse zijn is. eigenlijk is dat niet heel raar want ik spreek met mijn vader italiaans thuis ook al spreekt hij wel nederlands, en mijn broer, zus en moeder spreken ook alle drie italiaans dus het is niet heel raar dat dat niet veel gesproken word terwijl ik toch echt half italiaans ben."en let niet op mijn nederlands, zoals je wel hoort is dat heel slecht, daar kan ik echt helemaal niets aan doen maar toch sorry daarvoor, maar ik vind het dus een goed idee om daar iets te gaan eten, maar we gaan niet naar de natuur kijken, winkels zijn genoeg, en hier in San Francisco is toch geen natuur in de binnenstad, sorry maar ik heb nu even geen zin om iets van de natuur te zien. maar we gaan niet te lang hoor we hebben nog de hele week, want ik wil vandaag nog wel even gaan zwemmen dus ik trek mijn bikini hieronder alvast aan" nadat ik dit heb gezegd ga ik naar de badkamer met mijn bikini en trek die aan ondertussen ga ik zingen. even denk ik na en ga dan San francisco van Cascada zingen. zingend kom ik weer in de kamer

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 17:42 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Austin Charlie Daniels
    Ik grinnekte. "We zullen onze kleren aanhouden en op de gang gaan staan als het even duurt, goed?" Ik stond op. "Zullen we gaan eten? Ik heb trek en daarna kunnen we in het zwembad ronghangen ofzo." Ik had het warm, want natuurlijk was ik een idioot die nu in een lange broek en een trui liep met 20 graden. Ik trok mijn trui over mijn hoofd en ritste mijn kleine koffertje open waar ik een t-shirt uit viste. Snel trok ik het aan. Ik trok ook direct mijn zwembroek uit de koffer en wisselde mijn lange broek in ervoor. "Zullen we gaan?" Ik trok mijn rugzak op mijn rug. Ik stopte de sleutel er ook in. Echt no way dat ik iets gezonds ging eten hier in America. Daar was het het land niet voor. Burgers en pizza. Klaar.


    Bowties were never Cooler

    Lydia Campbell:

    'Oh, dat had ik niet gehoort, en oke dan gaan we niet naar de natuur.' Opeens begint ze San francisco van Cascada te zingen. 'Ik houd van dat liedje!' zeg ik en ik zing mee. Ik dans naar de deur en open hem voor Carmela. Ik huppel in de gang, en spring de trap af. Ik neem de sleutel mee naar de balie en lever hem daar even in. Daarna draai ik een paar pirouettes. 'Moeten we een taxi bellen, of wil je lopen?' Ik begin een plukje van mijn haar te vlechten, ik ben en blijf een friemelaar. Net als troublemaker-olly murs. Fuck, nu heb ik dat liedje weer in mijn hoofd. Ach wel leuke liedjes.


    Gotta get, gotta get out of my head <3