• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik glimlach en maak haar voeten los en laat de kamer veranderen in een gewone kamer zodat ze in bed ligt nu. Er komt een dokter naar binnen. 'Er is bezoek voor mevrouw. Kan ik ze naar binnen sturen of hebt u nog even rust nodig? Het is uw dochter.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    In eerste instantie weet ik niet wie er op bezoek kan komen en kijk ik niet naar de dokter, maar naar het kleine mannetje in mijn armen. Hij is zo klein, maar ik weet nu al dat het een grote, sterke en knappe jongen zal worden. Als de dokter het woord "dochter" laat vallen, kijk ik op. "Is Katherine hier?" Ik denk dat Nick ook mee is dan en ik kijk naar Jake. "Van mij mogen ze best wel naar binnen komen." Ik glimlach dan naar Jake. "Is er hier toevallig een trotse vader die een kindje wil vasthouden?" vraag ik dan aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja heel toevallig wel.' glimlach ik naar haar en buig me naar haar toe om haar een kus te geven. Dan neem ik liefdevol ons kleine jongetje over van Leslie en houd hem voorzichtigvast. Bang dat ik hem per ongeluk zou laten vallen. 'Je bent zo mooi.' fluister ik zachtjes en kijk ernaar met een trotse blik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Meow

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 10:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    "Wat een toeval," zeg ik met een lachje. Zachtjes kus ik Jake even terug en dan ga ik gewoon goed op bed liggen. Ik ben best wel moe, maar ik ga eerst nog Nick en Katherine ontvangen en daarna pas slapen -lol, trouwen dus-. Jake zal echt een goede vader worden en ik kijk glimlachend naar Jake. "Hij lijkt op jou," zeg ik dan zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Vind je?' vraag ik met een glimlach. 'Hij heeft wel jouw mooie ogen en neusje.' zeg ik tegen haar met nog steeds een trotse glimlach. Maar hij is getint van huidskleur net als mij. Mijn tante is weg om Nick en Katherine te gaan halen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Nee, hij heeft meer jouw ogen...Katherine heeft mijn ogen. En hij heeft zeker weten jouw wenkbrauwen en handen," zeg ik glimlachend. Dan bijt ik zachtjes op mijn lip en kijk naar Jake. "Dan kunnen we eindelijk gaan trouwen..." Heel even aarzel ik aangezien ik nog wat wil zeggen, maar ik laat het erbij zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Nja alles is geregeld.' glimlach ik 'En nu kunnen we de datum vastzetten of wil je die veranderen?' vraag ik haar zachtjes. Ik ga op de rand van het bed zitten met de kleine jongen in mijn armen. 'Wat vind je een mooie jongensnaam?' vraag ik glimlachend aan Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik knik en kijk even naar hoe ik eruit zie, zodat ik straks niet ineens halfnaakt lig als Katherine en Nick binnenkomen. 'We kunnen de datum vastzetten,' zeg ik dan met een klein glimlachje. 'Ik had een vraagje...' begin ik dan toch maar. 'En een mooie jongensnaam....Mini Jake,' zeg ik plagend. 'Nee oké, een mooie jongensnaam.... Ik vind Brandon een mooie jongensnaam....maar nee, wat vindt jij?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Brandon is inderdaad wel mooi en wat wilde je vragen?' glimlach ik naar haar en vestig mijn blik dan terug op Brandon.
    Ik leg hem dan voorzichtig terug in haar armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik durf het niet meer te vragen en ik schuif dan een klein beetje op in het bed. 'Wil je bij me komen liggen?' vraag ik dan, alsof dat de vraag is. Ik glimlach even naar Jake en kijk dan naar Brandon zodat Jake het sowieso niet in mijn ogen kan zien dat het niet de vraag was die ik oorspronkelijk wilde stellen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ga naast haar liggen en sla een arm om haar schouders om haar voorzichtig tegen me aan te trekken. 'Was dat je vraag?' vraag ik en glimlach eventjes.
    Mijn hand streelt zachtjes over haar arm en ik druk een kus op haar kaak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt me tegen zich aan en het voelt voor mij heel natuurlijk aan om zo met hem te liggen en met Brandon in mijn armen. Hij heeft me dan alsnog door. 'Nee,' zeg ik dan heel nonchalant en blijf gewoon naar Brandon kijken terwijl ik met mijn hoofd tegen Jake aan leun.

    [Lol, Lizl, ga jij meedoen om moderator te worden? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nej xd ik kan da toch ni goed xd]

    Jake
    'Wat wilde je dan vragen lieverd?' vraag ik haar en glimlach. Het voelt zo perfect aan dat ik het niet kan laten en een fototoestel waar de timer al is ingesteld laat verschijnen zodat er een foto word gemaakt. Ik glimlach en laat het fototoestel in mijn hand dan verschijnen om de foto te bekijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik heb niet eens door dat Jake een fototoestel laat verschijnen en een foto maakt, omdat ik naar Brandon kijk. 'Het was niet belangrijk,' zeg ik dan, 'laat maar zitten.' Ik glimlach eventjes naar hem en druk weer een kus op zijn lippen. 'Heb je een foto gemaakt?' vraag ik als ik het fototoestel zie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.