• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik weet niet wat te doen dus flits ik ons met auto en al naar het ziekenhuis. Ik rijd dan naar de spoed en help Leslie uitstappen.
    Ik zie mijn tante al staan en bevelen roepen. Ze komen met een rolstoel voor Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Halloooo :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Surry, ik was naar de film overdag en de stad en daarna musicalles :3

    Leslie Day
    Even ben ik verward als Jake en ik ineens bij het ziekenhuis zijn. Ben ik flauwgevallen en zijn we daardoor gelijk hier of...? Dan besef ik me dat Jake ons gewoon geflitst heeft met auto en al. Ik sta leunend tegen de auto en ga dan in de rolstoel zitten als die er is. Mijn hand ligt p mijn buik en ik knijp mijn ogen dicht als ik een pijnlijke wee voel. Ik adem diep in en uit, want ik weet nog van de vorige keer dat ik nog niet mag persen. Eerst 10 cm ontsluiting, dan pas persen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amissus schreef:
    Rachelle Lemmons.

    'Ik ben helemaal geen slijmbal! Gewoon ontzettend aangeraakt door jouw schoonheid,' Hij grijnst uitdagend naar me en ik geef hem een duwtje. 'Slijmbal.' herhaal ik weer en steek speels mijn tong uit. Als ik vraag waar dit allemaal vandaan komt antwoord hij : 'Mag ik je niet eens meer kussen wanneer ik dat wil?' Ik grinnik. 'Hmm, wie weet.' zeg ik en terwijl ik het jasje van Rosalie aandoe grinnik ik. 'Eskimo.' zeg ik dan zachtjes vertederd. Ik tik met mijn vinger op haar neusje en ik grinnik door haar lachende gezichtje.
    'Was je vroeger een lachebekje?' vraag ik dan aan John. Ik was het totaal niet, ik was ondeugend en immers een demoon.
    We lopen richting de auto en hij laat mij instappen waarna hij Rosalie achterin in de maxi-cosi vastzet. Ik glimlach en zet de spiegel achterin zo dat we haar via onze spiegels nog kunnen zien. 'Op naar het strand dan.' zeg ik en glimlach. Ik pak Johns hand even vast en knijp erin. 'Wat wil je eigenlijk op het strand gaan doen lief?' vraag ik dan nieuwsgierig en ik kijk ondertussen eventjes naar Rosalie.
    Ik moest het er nog met John over hebben, maar hoe gaan we het verder regelen? Ik bedoel maar, we kunnen niet voor altijd op het internaat blijven.. en ze zullen ons vroeg of laat wegsturen. We hebben in principe geen scholing meer nodig.. ik niet althans. Ik doe dit voor de derde keer op rij.. en hoe doen we dat met geld? Het is niet zo dat mijn krachten op rijkdom werken. Ik liet een binnenmondse zucht en deed zachtjes wat muziek op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jake
    Ik loop naast Leslie als ze haar wegbrengen met de rolstoel. Waarschijnlijk naar een kamer zodat mijn tante kan kijken hoever ze al is. Of jah... dat is ongeveer het enige wat ik weet van geboortes. Ik pak Leslie's hand vast en knijp er even zachtjes, geruststellend in. Mijn tante loopt langs de andere kant van de rolstoel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    back vn de ardenne :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik had gisteren geen tijd om te reageren, sawry, aangezien ik gisteren jarig was ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Weer geeft Rachelle me een duwtje en opnieuw noemt ze me een slijmbal. Mijn grijns wordt daardoor alleen maar groter en ik knipoog naar haar. De spanning is tegenwoordig lager tussen ons, aangezien Rosalie nu geboren is. Die zorg is omgezet in liefde voor Rachelle en Rosalie. Ik hoop dat Rachelle me pest wanneer ze zegt: 'Hm, wie weet.' op mijn antwoord of ik haar niet meer gewoon mag kussen. 'Ik weet het en het mag wel,' zeg ik dan met een glimlachje. Altijd als ze dat soort dingen zegt, moet ik toch even nadenken of ze het meent of niet. Mede door het feit dat ze me misschien wel op een dag dumpt, hoewel ik dat minder snel denk zolang er geen andere jongen in zicht is. Als ze nu zou vertrekken met Rosalie, dan zou ze Ray op haar dak krijgen en ook niet terug kunnen naar haar familie. Daarbij komt ook nog dat ik helemaal niet wil dat ze vertrekt. Ik word uit mijn gedachten gehaald als Rachelle 'Eskimo' zegt. Ik zie dat ze Rosalie haar jasje heeft aangetrokken en op haar neusje tikt zachtjes. Ze lijkt zo inderdaad op een eskimo met haar capuchon op.
    'Was je vroeger een lachenbekje,' vraagt Rachelle dan en even moet ik nadenken. 'Ik heb geen idee, ik denk van wel. Hoezo?' vraag ik en kijk haar aan. Als we allemaal goed en wel in de auto zitten. zegt Rachelle: 'Op naar het strand dan.' Ik knik en en geef een zacht kneepje terug in haar hand wanneer ze mijn hand heeft gepakt en erin knijpt. Ze vraagt wat we op het strand gaan doen en ik kijk naar haar met een glimlach. 'Gewoon lekker uitwaaien, zodat Rosalie ook de zeelucht kan proeven. Even weg van het internaat.' Laten we het erop houden dat dat óók een reden is, maar niet de voornaamste reden. Het klinkt wel geloofwaardig genoeg om er niet meer achter te zoeken dan alleen dit. Af en toe blik ik tijdens de autorit naar Rosalie om mezelf er van te verzekeren dat ze veilig is. Het is heel raar, want eigelijk weten we nog steeds niet wat ze is, maar als ze een mix is van demoon en engel, dan moet ze wel onsterfelijk zijn. Op de achtergrond speelt zacht wat muziek en ik leg mijn hand op Rachelle haar bovenbeen. Niet seksueel, maar gewoon voor een beetje contact met haar. Al snel zijn we op het strand en parkeer ik de auto. Ik houd de deur voor Rachelle open en daarna haal ik Rosalie eruit.

    Leslie Day
    Ik voel me heel erg zenuwachtig, doordat ik nu in een ziekenhuis ben. Mijn ogen schieten alle kanten op en weer schiet het angstbeeld door mijn hoofd. Een dokter die naar me toekomt en zegt dat mijn kind doodgeboren is. Ik slik een keer moeizaam en richt mijn blik dan naar beneden, naar de grond. Ik moet me realiseren dat Katherine gewoon leeft en daarmee niets aan de hand was, maar alsnog voel ik me niet echt gerustgesteld.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Gaan ze Nick ook bellen? Of pas als het kind er is..?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik til haar dan op en leg haar op het bed. Ik ga naast haar zitten en mijn tante helpt haar met uitkleden zodat ze die ziekenhuis kleren aan kan trekken. Als dat gebeurt is pak ik Leslie's hand vast. 'Laten we eens kijken hoever je bent lieverd.' zegt mijn tante en sprijd Leslie haar benen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Geen idee, Lizl, wat gaan we doen? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jake kan Nick bellen straks?Voor de geboorte dus nog]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ben gehuld in ziekenhuiskleding en mijn ogen schieten heen en weer door de ruimte. Ik ben heel erg nerveus en denk aan alle dingen die mis kunnen gaan. 'Leslie, houd je rustig,' zegt Jake's tante dan. 'Ik ga nu alleen maar kijken hoeveel ontsluiting je hebt. Je hebt dit al eerder meegemaakt, dus je weet hoe het werkt.' De vorige keer is niet iets waar ik aan terug wil denken. Hoeveel pijn het deed, mijn gedachten die op tilt sloegen, Katherine die doodgeboren was, ik die bewusteloos werd gebracht. En nu komt er ook nog eens bij dat het kindje alsnog van Nate kan zijn...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Mijn tante kijkt tussen haar benen. 'Je zit op 5-6 cm. Het kan dus nog even duren.' zegt ze zachtjes tegen Leslie en ik knijp zachtjes in haar hand.
    'Alles komt goed lieverd. Ik blijf bij je.' Ik pak mijn gsm en stuur een bericht naar Nick. Leslie gaat bevallen, ze is in het hospitaal nu, kamer 122 dan kijk ik haar glimlachend aan. 'Ik heb Nick ingelicht.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'