• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 18:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [eetsmakelijk ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall Horan.

    . 'Niet je hoofd schudden,' waarschuwt ze me "kleuter' grijnzend steekt ze haar tong uit en ik schud weer mijn hoofd. "wih me good luck" ik schud grijnzend weer mijn hoofd en hoor haar schreeuwen om Liam. Hij kreeg straks denk een hartaanval van ons maar ik was vrolijk en blij en Daan vond het leuk. Grijnzend zet ik snel de foto van Daan op twitter. Making fun with friends, bye bye cake en grinnik zacht. De mijne kwam vast en zeker op twitter maar dat maakte niet uit. Afwachtend steek ik mijn hoofd om het hoekje"waar blijft hij" fluister ik afwachtend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson
    Vrolijk was ik bezig met zijn haar en toen ik eenmaal klaar was met het inzepen, stond het alle kanten op. Dit was alleen voor korte duur door het water. Mijn ene hand verplaats zich weer naar zijn wang en sloeg mijn andere arm om zijn middel, om hem iets dichter naar me toe te trekken. De glimlach op zijn gezicht bleef voor mijn niet onopgemerkt. 'Dat is zeker leuk om te weten en weer iets geleerd. Maar het verklaard ook een hoop.' Ik grinnikte zacht als er shampoo in zijn mond komt. 'Arme jij, maar het is ook niet om op te eten..' prevelde ik tegen zijn lippen en kuste hem zachtjes terug. Mijn andere hand gleed langzaam naar beneden en sloeg uiteindelijk ook om zijn middel heen. Ik kon niet anders zeggen dan dat deze jongen perfect was, ondanks ik hem nog niet heel lang kende. Het voelde gewoon te goed om het te negeren. Zo zie je maar dat dit leven ook genoeg voordelen met zich meedroeg. Ik voelde zijn handen voorzichtig afglijden naar mijn buik en glimlachte kort. Ik wist dat me nog een aantal dingen te doen stonden, maar deed dat met alle liefde. Voor deze jongen zou ik alles doen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Was mijn personage goedgekeurd? Reageer zo met Daan (: Wacht denk ik eerst op reactie van Liam (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ben weer online jongens als het goed is moet ik met liam reageren toch? waarmee had ze 'hulp nodig?'


    Dont say why me, say try me

    ll Hij is goedgekeurd ll

    Doe maar alsof je aankomt en naar Harry aan het zoeken bent en uiteindenlijk vind je em ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Okeej ^^

    En stiekem nergens mee, kom maar gewoon naar Danielle toe (: Hahaha. Lees Niall zijn laatste reactie mar (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne
    Ik lag te slapen toen wakker werd van wat geschreeuw. Ik wou me net weer omdraaien toen ik doorkreeg dat het mijn naam was. Danielle riep me. Zuchten stapte ik uit mijn bed. Ik was de laatste tijd erg moe, alsof alle energie uit me was gezogen. Misschien was ik gewoon een beetje ziek. Met een zwaar hoof, haar wat alle kanten op sprong en mijn pyama aan liep ik mijn kamer uit richting Dannielle. Met mijn handen vreef ik over mijn ogen om mijn blik iets helderder te krijgen. Mischien moest ik juist wat actiever zijn en zou dat helpen. Mijn goede voornemen, ik zou zometen gaan douchen en dan zou ik weer fatsoenlijk met de rest omgaan inplaats van de hele dag in mijn kamer, ofwel bed door te brengen.


    Dont say why me, say try me

    Rosalie 'Rose' Amy Michels

    Zenuwen spoelen door mijn lichaam, terwijl ik de auto uit stap. Ik bedank de taxichauffeur vriendelijk en reken af. Ik bijt op mijn lip en haal diep adem. Even gaan mijn gedachtes weer naar mijn vader. Ik kan me nog zo goed herinneren dat ik hem vertelde dat ik door was. Hij was blij. Hoewel hij niet uitbundig op en neer stond te springen of een taart voor me bakte, zag ik het aan zijn ogen. Ze straalde, voor het eerst in een lange tijd. Ik zou willen dat ik hem zo vaker zag, maar waarschijnlijk niet. Ik pak mijn koffers en sleep die achter me aan. Ik was later dan de andere kandidaten, dat wist ik ook wel. Ik had een achterstand, dat wist ik ook. Er zou niemand naar huis worden gestuurd, dus ik kon blijven. De achterstand maakt niet uit, ik kan laten zien waarvoor ik kom en wat ik wil bereiken. Aarzelend open ik de deur, niet verwchtend dat die mee zou geven en ik dus gedwongen ben aan te bellen. Ik bijt op mijn lip en veeg een blonde pluk haar achter mijn oren. Tot mijn verbazing gaat de deur wel open. Ik sleep mijn koffers achter me aan en kijk om me heen door de hal. Ik slik even en tik met mijn voet op de grond. Het huis was groot, licht en mooi. Ik glimlach kleintjes en geniet een tijdje van alles. Het was rustgevend om mijn vertrouwde huis te verlaten, maar gelijkertijd beangstigend. Uit de keuken komt een fluisterende stem en boven klinken ook allemaal geluiden. Ik weet dat mijn coach Harry is. Ik ben er niet ontevreden mee, ik had er eigenlijk niet echt een mening over. Ik kende geen van de vijf jongens persoonlijk, hun muziek had ik wel gehoord, maar het stond niet op mijn mobiel. Stiekem 1 nummer, maar dat hoefde niemand te weten. Mijn koffers achter me aanslepend loop ik door de hal een andere kamer in. 'Hallo,' roep ik. Eigenlijk wilde ik de aandacht niet, maar ik moest Harry toch vinden. 'Harry?' Ik kijk verslagen om me heen en laat mijn koffers los.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danielle Peazer

    Ik kijk verbaasd op als Liam slaperig de kamer uit komt gelopen. Gelijk weet ik niet of het wel zo'n goed plan is om hem zo te overvallen. Ik glimlach even. 'Hé.' Ik druk een kus op zijn lippen. 'Lekker geslapen? Raak me maar niet aan, ik ben kletsnat en zit onder de chocolade en slagroom.' Ik trek even vies gezicht. 'Grapje van Niall. Maar nu heb ik je hulp wel nodig. De keuken is een zooitje en ik weet niet hoe ik het schoon moet krijgen. Kan je heel even mee lopen om de ravage te zien en misschien aan te wijzen waar ik kan beginnen?' Ik kijk hem vragend aan en bijt op mijn lip. Ik probeer een lachje te onderdrukken. Ach Liam zou het vast wel waarderen. Ik kijk hem aan in zijn mooie bruine ogen en grijns even. 'Ik heb je trouwens wel gemist slaapkop,' grinnik ik en loop alvast richting de trap. Arme Liam.... Ach, Niall had het ook over zich heen gekregen en ik ook. Dus Liam zou het ook wel overleven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Liam Payne
    'Hé.' Zegt Danielle voordat ze me een kus geeft. 'Lekker geslapen? Raak me maar niet aan, ik ben kletsnat en zit onder de chocolade en slagroom'. Dat had ik ookal gemerkt dacht ik en ik knikte even toen ze vroeg of ik lekker had geslapen. 'Grapje van Niall. Maar nu heb ik je hulp wel nodig. De keuken is een zooitje en ik weet niet hoe ik het schoon moet krijgen. Kan je heel even mee lopen om de ravage te zien en misschien aan te wijzen waar ik kan beginnen?' Ik gaapte even en knikte. 'Tuurlijk hoor', zeg ik terwijl ik achter haar aan loop richting de trap. Ik vermoede dat de keuken er verschrikkelijk uit zou zien, ben ik even blij dat ik daar niet bij was.

    [moet nu weer gaan ZUCHT]


    Dont say why me, say try me

    Mickey Smith
    Ik glimlachte toen hij zijn arm om me heen sloeg. het voelde zo prettig en zo vertrouwd, ondanks dat we elkaar nog amper twee dagen kenden. Ik legde mijn handen op zijn onderrug en relaxte gewoon even. ik wist dat zodra het water uit zou gaan ik weer een bol hyperactieve ellende zou zijn, maar gelukkig was hij dat ook en leek hij het van mij helemaal niet erg te vinden. Na een tijdje haalde ik mijn lippen weer van de zijnen om mijn douchegel te pakken. "Deze is zeker niet eetbaar. Geloof me. ik heb het geprobeert." Ja, ik had nog wel eens er een handje van alles wat ik er mooi uit vond zien in mijn mond te stoppen. Deze blauwe douchegel neit uitgezondert. Ik deed wat op mijn handen en begon toen rustig en systematisch zijn borst en rug in te smeren zodast hij een groot schuimmonster werd. Ook zeepte ik zijn schouders, nek en armen in. "Minotaurus jongen." grinnekte ik vrolijk. Ik wist ook wel dat die het bovenlijf van een mens had en het onderlijf van een stier, maar goed. Bij de onderkant van zijn buik hield ik op. Daaronder mocht hij het zelf doen. Met het beetje schuim dat nog op mijn handen zat maakte ik een sik op zijn kin. "Staat je goed zo'n baard." zei ik. Ik probeerde nog serieus te kijken, maar mijn gezicht werd daardoor alleen maar vertrokken van de lach die ik probeerde in te houden en mijn middenrif begon spasmes te vertonen.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Mijn vingers maakte onbewust tekeningetjes op zijn huid. Dit voelde zo onbeschrijfelijk goed. Het vreemde was dat ik me nog nooit zo snel bij iemand op mijn gemak had gevoeld, misschien bij de andere jongens, maar zelf bij hun gedroeg ik me niet gelijk als me drukke zelf. Ik voelde zijn handen op mijn onderrug en glimlachte terwijl ik genoot van dit moment. Dit keer was ik degene die sip keek toen hij na een tijdje zijn lippen van de mijne haalde. Deze jongen had een speciale aantrekkingskracht. Van mijn sippe gezicht was niet veel meer te zien toen hij over de douchegel en over dat deze niet eetbaar was begon. Door die woorden was mijn vrolijke lach door de badkamer te horen. 'Je bent echt gek, maar wel mijn gek.' zei ik en drukte een kusje op zijn neus. Ik had er echt een nieuwe verslaving bij. 'En zal je ook geloven.' Terwijl hij van mij een groot schuimmonster aan het maken was, begon ik vrolijke maar zachte een liedje te zingen. 'Het is weer een keer iets anders.' zei ik doodserieus bij zijn woorden, alleen merkte je wel de vrolijke ondertoon. Niet lang daarna trok ik gekke bekken om de baard die hij nog had gemaakt te zien, alleen zonder succes. 'En nu graag serieus.' zei ik en prikte in zijn zij. 'Lach nu maar. Ik zie dat je niet serieus bent.' vervolgde ik. Uiteindelijk pakte ik de douchegel over en maakte een gebaar dat hij een rondje moest draaien, als hij klaar was met zijn schuimmonster.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    Eleanor Calder

    Ik kijk hem aan en glimlach even. Ik haal mijn schouders op. 'Ik vond het een negen waard.' Ik kijk toe hoe hij naar me toe komt en gehurkt voor me zitten met zijn handen op mijn schouders. Ik kijk langs hem heen en hoor zijn woorden. 'Hoe kan ik genieten als ik jouw broer de hele tijd lekker klef zie doen met mijn ex? Hoe kan ik genieten als ik mijn beste vriend telkens aan moet kijken met de herinnering dat hij een arrogante zak is geworden die me heeft opgesloten.' Ik kijk Luke aan. 'De enige die ik op dit moment echt mag, ben jij. En Niall en Daan dan, maar die hebben het te druk met andere dingen.' Ik kijk hem aan en zucht. Ik kijk naar de tekening op mijn pols en zucht diep. 'En ik heb betere dingen te doen... Bijvoorbeeld school. Of mijn tijd in London verspillen.' Ik zucht diep en duw Luke omver. 'Oké ik blijf. Maar....' Ik kijk hem aan. 'Alleen voor jouw en je moet me leren skateboarden en me afleiden als Mickey en Louis weer eens bezig zijn en Harry in elkaar slaan...' Ik grinnik zacht. 'Dat laatste hoeft niet, doe ik zelf wel. En ik ga met Louis praten, maar ik mag niet afzien. Dus jij moet me eraan houden. Goed?' Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. 'En Luke, doe dat trucje nog is?' Ik grijns even en bijt op mijn lip.


    [Als je het nog niet geziedn had (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Reageer zo met Daan. even hw (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne