• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 18:14 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Danielle Peazer

    Ik kijk hem aan. 'Wat doe je?! Houd het beslag ik de kom gek,' grinnik ik. Ik kijk toe hoe hij verder gaat. Ik pak de vieze mixer en gooi die in de wasbak. Met een lachje kijk ik toe hoe niall zijn vingers schoonlikt. Voor ik het doorheb, heb ik een chocolade veeg op mijn wang. Ik lach even en houd mijn handen onder de kraan. Ik gooi een handje water over hem heen. 'Niall,' zeg ik serieus en pak zijn schouders beet. 'Concentratie op de taart. Concentreer....' Ik lac even en laat hem weet los. 'Goed en nu? In de bakvorm doen?' Ik pak de juiste spullen en kijk naar de oven die is opgewarmd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nialler Horan. [vanaf morgen tot en met zondag ben ik niet tot amper online


    "Wat doe je?! Houd het beslag in de kom gek' grinnikt ze. Ze lacht en gooit water over me heen "Niall" zegt ze doodserieus en pakt mijn schouders beet. "Concentratie op de taart. Concentreer" lacht ze "goed en nu? In de bakvorm doen?" ze pakt de spullen en grijnzend gooi ik een flesje water over haar leeg waarna ik in lachen uitbarst. "Daan toch dan met je niet een flesje over jezelf leeg kappen" ik grinnik even. "nee we eten hem nu op" lachend schud ik mijn hoofd. Sneaky pak ik zo'n zak met slagroom voor de versiering en maak een mooi torentje ervan op haar hoofd en begin weer te lachen. Snel pak ik mijn mobiel en maak er een foto van "Dus daarom vind Li je om op te vreten' grijnzend knipoog ik. "taart bakken is leuk"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Coockies schreef:
    Eleanor Calder

    Ik kijk naar Luke en bijt oo mijn lip. Ik had hem nog niet verteld dat ik van plan was naar huis te gaan.... Ik volg hem met mijn ogen en mij mond zakt open.
    'Wow,' mompel ik ongelovig. 'Wat? Prut?' Ik kijk hem aan en schud verbijsterd mij hoofd. 'Ik durf dat zelfs niet te dromen dat ik dat kan in mijn stoutste dromen,' lach ik. 'Wees is trots op jezelf,' grijns ik. 'Ik geef een 9,' zeg ik en grinnik. Ikhen wr toch geen verstand van. Hij zal vast niet liisteren. Wat volkomen logisch was. Ik lach even en steek een duim op. 'Luke?' Ik kijk hem aarzelend aan. 'Ik ga naar huis. Morgen of vanavomd. Denk ik.' Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op.


    Luke Smith
    Ik keek haar aan en glimlachte een beetje. "Dat is heel lief van je, maar er zaten fouten in en dat mag dus echt niet. Het moet foutloos gaan." Ik rol naar haar toe als ze mijn naam twijfelend zegt. "Wat is er?" vroeg ik bezorgd. Mijn mond viel open toen ze zei dat ze weg wilde gaan. Ik legde mijn handen op haar schouders en ging gehurkt voor haar zitten. "Eleanor. Ik weet dat het niet lekker is gegaan met Louis, maar zijn er geen andere redenen waarom je hier bent? En daarbij je bent hier nu toch. Waarom geniet je er niet gewoon van alsof het een vakantie is? Haal een ijsje, ga lekker zwemmen, zonnen, weet ik veel." Ik haalde nu mijn schouders op. Ze ging haar vakantie toch neit laten verpesten door 1 jongen, nou eigenlijk twee, maar goed.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik beet op mijn lip terwijl mijn blik nog steeds was afgewend. Verschillende zwakke plekken waren al naar boven gekomen. Normaal kwamen deze bijna nooit boven en moesten mensen er heel veel moeite voor doen, Ergens maakte het me niet uit, maar het was nieuw, Langzaam ging mijn blik weer de kant van Mickey uit waardoor ik zag dat een grijns van oor tot oor op zijn gezicht verscheen. Automatisch kwam er bij mij ook een glimlach op mijn gezicht. Maar zo snel ik mijn blik op hem had gericht, zo snel sloeg ik mijn ogen ook weer neer toen hij zijn ogen even over me heen liet glijden. Ik wist echt niet wat deze jongen sinds het begin met me had gedaan, maar vond alles behalve erg. Snel beantwoordde hij de kus hij de kus, die volgens mij voor ons allebei te snel over was. De vrolijke twinkeling was weer in mijn ogen teruggekeerd, net als de glimlach op mijn gezicht toen ik Mickey aankeek. Langzaam knikte ik voor ik zacht grinnikte, Deze keer was ik degene die mijn blik over hem heen liet glijden, nadat hij onder de douche was gestapt. Niet veel later volgde ik zijn voorbeeld en liet mijn boxer zakken om ook de onder de warme stralen van de douche terecht te komen.

    ( Snel eind, maar moet naar school)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mickey Smith
    Ik glimlachte een beetje toen ik zijn blik over me heen voelde glijden. Ongemakkelijk werd ik er niet echt bij. Zacht begon ik onder de douche te zingen toen hij er ook onder stapte. Ik legde mijn handen zacht op zijn borst en sloot mijn ogen. Ondertussen werden mijn haren nat, waardoor de bos pluizig bruin haar nu in natte strengen langs mijn hoofd en voor mijn ogen hing. Ik zuchtte gelukzalig en opende mijn ogen weer om recht in die van Louis te kijken, al hingen er wat plukjes haar voor. " Ik hou van je" momeplde ik zacht. Ik trok hem wat dichterbij, zodat ook hij wat beter onder de stralen van de douche kwam staan. Toen pakte ik mijn toilettas op en haalde er shampoo en badschuim uit. Mijn stoppels afscheren deed ik altijd als laatste, want als er sop in de wondjes kwam deed dat nog meer pijn dan after-shave. Ik deed wat shampoo op mijn handen en bracht die in plaats van naar mijn eigen hoofd, naar het zijne om zijn haar eens goed in te soppen. Over zaten belletjes. Gelukkig maar dat het anti-prik shampoo was. Ik vertrouwde mezelf ook niet met andere, en daarbij, zwitsal rook heel erg lekker.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    De glimlach was niet meer van mijn gezicht weg te denken. Zeker niet met Mickey in de buurt, Ik luisterde naar zijn stem toen hij zacht begon te zingen, Mijn handen plaatste ik op de zijne waarna ik een klein kusje op zijn neus drukte.Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain. riepen mensen altijd, want dan zou het wel goed komen en moet zeggen dat ze gelijk hadden. Mijn zonneschijn had ik teruggevonden op een onverwachts, maar zeker ook perfect moment. De plukjes haar haalde ik voor zijn ogen vandaan en bleef ongestoord terugkijken. 'Ik hou ook van jou.' zei ik zacht . Mijn duim streelde langs zijn kaaklijn en blies, toen ik niet veel later beter onder de stralen van de douche stond, de haren voor mijn ogen vandaan. Deze waren, had ik net in de spiegel gezien, een stuk helderder dan de afgelopen tijd en de twinkeling was terug, wat betekende dat ik gelukkig was. Mijn gegrinnik vulde de badkamer toen ik overal belletjes zag toen hij mijn haar goed insopte. Niet veel later volgde ik zijn voorbeeld waarna ik niet kon laten om toch een kusje op zijn lippen te plaatsen. 'Degene die hier verslavend is ben jij.' kwam ik nog terug op zijn woorden van eerder en drukte mijn lippen daarna mijn lippen iets langer op de zijne,


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [What did I miss?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mickey Smith
    Ik voelde zijn handen in mijn haar en grijnsde een beetje terwijl ik mijn ogen weer sloot. Toen ik zijn lippen op de mijnen voelde kuste ik hem weer zachtjes terug. Ook deze kus was weer veels te snel afgelopen. Ik glimlachte bij zijn woorden. "Leuk om te weten dat we dan bijden speed gebruikers zijn. Dat verklaard trouwens een hoop..." Ik kan niet verder ratelen want op dat moment krijg ik wat shampoo in mijn mond. Ik spuug het uit in de douchbak. "ieuw. Voor iets wat zo lekker ruikt, smaakt het wel verschrikkelijk. Jij daarintegen..." Ik maak mijn zin niet eens af en druk mijn lippen weer zacht op de zijnen. Mijn handen liet ik zacht op zijn borst rusten terwijl de shampoo door het water uit mijn haren werd gespoeld. In de spiegel zag ik er opzich goed uit, maar wel mager. Spieren had ik wel, maar alsnog leek ik op een soort plank of tandenstoker zelfs. Ik was ten minste geen dikke Americaan. Mijn handen liet ik voorzichtig afglijden naar Louis' buikje, waar ik wel echte spieren voelde. Mijn vriendje, ja zo durfde ik hem in mijn hoofd in ieder geval te noemen, was ten minste wel goed afgetraint, wat voor een bleke plank ik dan ook was.


    Bowties were never Cooler

    Danielle Peazer

    Ik kijk hem verontwaardigd en met grote ogen aan. 'Noo! Niet jij ook al! Eergister heeft Toby me al nat gegooid! Wat is dat toch?! Ik trap vlug mijn schoenen uit en leg mijn mobiel weg. Ik trek een zielig gezicht als hij iets op mijn hoofd doet. Als hij een foto neemt, doe ik snel een duckface en schiet dan in de lach. 'Oké Niall....' Ik kijk hem doodserieus aan.
    'One way or another. I'm gonna find ya, I'm gonna getcha, getcha, getcha.' Ik grijns als ik het liedje van hemzelf zing. 'So I will run if I was you,' lach ik en pak de kom vol beslag. Ik moet toch minder eten, dus tja... Beter over Niall zijn blonde haartjes. 'Ik bewaar wel een klein beetje voor Li,' grijns ik duivels. Ik sprint naar Niall toe en gooi de hele chocolade beslag over Niall heen. Vlug maak ik een foto en steek mijn tong uit. 'One way or another!' Ik spring luid dansend en zingend door de kamer en zet ondertussen de muziek uit. Ik werd altijd vrolijk als ik het nummer hoorde van de jongens.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lavigna schreef:
    [What did I miss?]


    [Uhm....

    Well:

    Toby is weg. Niall heeft liefdesverdriet. Danielle is hem aan het opvrolijke en nu zitten ze in een taart gevecht. Soort van.

    Louis is klef bezig met Mickey, lees laatste reactie Mickey maar.

    Eleanor heeft gebroken hart, omdat Louis is vreemdgegaan met Mickey en nu smoorverliefd op hem is. Ook is ze soort van gebroken, omdat Harry haar heeft opgesloten. Nu is ze bij Luke, die een schets van een tattoo op haar pols heeft getekend, omdat El hem zei dat hij een tattoo wilde. Eleanor heeft hem net verteld dat ze van plan is weg te gaan, maar Luke is haar aan het overtuigen niet weg te gaan.

    Verder.... Reageert er volgens mij niet echt iemand. Alleen Harry en Kyra af en toe. Maar wat die precies aan het doen zijn. I don't know (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall horan
    Verontwaardigend met grote ogen kijkt ze me aan 'Noo! Niet jij ook al! Eergister heeft Toby me al nat gegooid! Wat is dat toch?! ik grinnik even. Ik zie dat ze een dukface doet op de foto en pakt de kom. "ik bewaar wel een klein beetje voor Li" grijnst ze en sprint naar me toe. Voor ik het weet heb ik een bak choco beslag over me en ik pak een vinger vol en lik het af "omg zo lekker" Ik maak een piece teken voor op de foto. "One Way Or Another"luid zingend en dansend zet ze de muziek uit en grjinzend sprint ik naar haar en geefh aar een knuffel. "het is zonde van de taart maar dit is ook lekker" grijnzend begin ik zoveel mogelijk beslag te vinden en eet het glimlachend en genietend op "dit is zo lekker, kom we gaan naar Liam, jij kapt de bak op hem en ik geef hem een hug" duivels grijns ik naar haar en doe een overdreven knipoog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Calder

    Ik kijk hem aan en glimlach even. Ik haal mijn schouders op. 'Ik vond het een negen waard.' Ik kijk toe hoe hij naar me toe komt en gehurkt voor me zitten met zijn handen op mijn schouders. Ik kijk langs hem heen en hoor zijn woorden. 'Hoe kan ik genieten als ik jouw broer de hele tijd lekker klef zie doen met mijn ex? Hoe kan ik genieten als ik mijn beste vriend telkens aan moet kijken met de herinnering dat hij een arrogante zak is geworden die me heeft opgesloten.' Ik kijk Luke aan. 'De enige die ik op dit moment echt mag, ben jij. En Niall en Daan dan, maar die hebben het te druk met andere dingen.' Ik kijk hem aan en zucht. Ik kijk naar de tekening op mijn pols en zucht diep. 'En ik heb betere dingen te doen... Bijvoorbeeld school. Of mijn tijd in London verspillen.' Ik zucht diep en duw Luke omver. 'Oké ik blijf. Maar....' Ik kijk hem aan. 'Alleen voor jouw en je moet me leren skateboarden en me afleiden als Mickey en Louis weer eens bezig zijn en Harry in elkaar slaan...' Ik grinnik zacht. 'Dat laatste hoeft niet, doe ik zelf wel. En ik ga met Louis praten, maar ik mag niet afzien. Dus jij moet me eraan houden. Goed?' Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. 'En Luke, doe dat trucje nog is?' Ik grijns even en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danielle Peazer

    Ik lach zachtjes en zucht. 'Die gaat op twitter,' lach ik en kijk hem aan. Ineens krijg ik een knuffel. Protesterend maak ik me los en kijk nu naar mijn natte, vieze kleding. Ik zucht diep en schud tragisch mijn hoofd. Dan lach ik eventjes en knik dan. 'Ja is goed.' Ik pak de kom en lach even. 'Arme Liam' zeg ik zielig en grinnik eventjes. 'Waar is hij eigenlijk? Ik kijk naar de vieze vloer en zucht. 'Ik zie nu al tegen het opruimen op,' zucht ik. 'Niall als we zo gaan lopen, maken we een heel spoor? Zal ik hem halen en dan overval jij hem,' vraag ik, nu ook met een duivels gezicht. 'Maar dan moeten we wel een goed plan hebben. O... Heb ik nog steeds die slagroom op mijn hoofd,' vraag ik met walging en veeg over mijn hoofd. Ik gil als ik het voel en kijk Niall aán. 'Dit is echt ranzig,' mopper ik en was mijn handen. 'Ik ga zo dus echt wel douche.' Ik lach even en kijk Niall aan. 'Dus jij staat hier om het hoekje, ja?' Ik duw hem richting een hoek, waar hij net uit het zicht staat. 'En niet de muur aanraken! Ik heb geen zin om te verven of volgend jaar een boze Simon op mijn dak te krijgen,' grinnik ik en bijt op mijn lip. 'En als Liam en ik dan aanlopen, hij rechts, ik links. Dan overval jij hem met een knuffel, ik pak de bak van het anarecht en zet het op zijn hoofd. Of wil jij die eer hebben,' vraag ik met een lachje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan.

    "Die gaat op twitter" lacht ze en ik grijns. "Ja is goed"ze pakt de kom "arme Liam waar is hij eigenlijk?" Ik haal mijn schouders op. "Ik zie nu al tegen het opruimen op Niall we moeten wel een goed plan en O.. heb ik nog steeds die slagroom op mijn hoofd?" walgend kijkt ze me aan waardoor ik lachend knik. Ze gild en moppelrd dat het ranzig is. "ik ga zo dus echt wel douche. Dus jij staat hier om het hoekje ja?" ik knik en volg haar naar het plekje"en niet de muur aanraken, ik heb geen zin om te verven of volgend jaar een boze Simon op mijn dak te krijgen" grinnikend bijt ze ophaar lip "en als liam en ik dan lopen hij recht en ik links dan overval jij hem met knuffel en ik de bak of wil jij de eer>" ik schud mijn hoofd en er vliegt wat rond "jij"



    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Danielle Peazer

    Ik glimlach even en kijk hem aan. 'Niet je hoofd schudden,' waarschuw ik hem als ik de spetters rond zie vliegen. Ik check de muur en veeg met schone vingers de chocolade ervan af. 'Kleuter,' grijns ik en steek mijn tong uit. Ik zet de bak op het aanrecht en schenk Niall een knipoog. 'Liam,' schreeuw ik. 'Wish me luck,' grijns ik en bijt op mijn lip. Ik loop de trap op, door de gangen. 'Liam,' roep ik weer. 'Waar ben je,' vraag ik met een lachje. Ik blijf in de gang staan wachten en doe dan maar een willekeurige deur open. Ik zucht. 'Ik heb je hulp nodig,' roep ik weer. Ik blijf maar midden in de gang staan voor antwoord. ik sla mijn armen over elkaar en kijk om me heen. Knarstandend kijk ik om me heen. Wachtend op een reactie of een glimp van Liam. Ik had hem eigenlijk veel te weinig gezien afgelopen dagen...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne