• Want Heath Ledger is vandaag jarig.


    RIP.


    The odds are néver in our favor.

    Jammer dat die man dood is. Ik vond hem een goede acteur.

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 19:43 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hij is nu al 6 jaar dood. Ik zie het nut niet om een dood persoon zijn verjaardag te vieren of nogmaals bij hem stil te staan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Happy birthday Heath, you sexy motherfucker.





    Daarnaast ook nog een hartstikke goede acteur. Still miss ya :[


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    xPOMPOMS schreef:
    Rest in Peace, Heath.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Happy birthday and rip :)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    DarkSavior schreef:
    Hij is nu al 6 jaar dood. Ik zie het nut niet om een dood persoon zijn verjaardag te vieren of nogmaals bij hem stil te staan.

    Ik zou er ook niet het nut van zien als het zomaar een dood persoon was, maar voor mij heeft deze man echt een grote betekenis. Hij is trouwens vijf jaar geleden overleden.

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 19:34 ]


    The odds are néver in our favor.

    DarkSavior schreef:
    Hij is nu al 6 jaar dood. Ik zie het nut niet om een dood persoon zijn verjaardag te vieren of nogmaals bij hem stil te staan.


    2013-2008=6? Volgens mij is ie 5 jaar dood. Niet op de zaken vooruit lopen. Wat betreft de rest ben ik het overigens met je eens

    Pantheon schreef:
    Ik weet zeker dat ik die naam ergens van ken, maar ik kan er zo snel niet op komen..



    Die man. Blijkbaar gaan mensen nog steeds over hem door.


    quidquid excusatio prandium pro

    Op zijn hoogtepunt vind ik dan:




    We need a bigger boat.