• One Direction vriendinnen zussen?

    Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.



    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Infelia
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Malino
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Amy TomlinsonArriver
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Depay
    - Harry Edward Styles - DamnBieber
    - Louis William Tomlinson - xMerlex
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne Llamarmy


    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 3 á 4 regels
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Lavigna maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    Rollentopic


    Begin:
    De jongens zijn tijdelijk thuis, voor hoe lang weten ze niet.

    1 mei, over 9 dagen, hebben de jongens een concert in London.

    Vandaag, 1 mei is het concert.


    Tinychat^^
    Complicated lied
    Praattopic om het topic 'schoon' te houden

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 18:25 ]


    Bowties were never Cooler

    [reageert degene van Megan nog dan?]

    [Megan is nu nog bij Niall en Harry..]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    quin98 schreef:
    [reageert degene van Megan nog dan?]


    [Ik wacht nog op een reactie van Harry haha.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Het is een nieuwe dag he? :p 9 dagen later...]


    Bowties were never Cooler

    Llamarmy schreef:
    [Het is een nieuwe dag he? :p 9 dagen later...]


    [Oh oeps, niet gelezen. ^^]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Gewoon om er niet schot in te krijgen]


    Bowties were never Cooler

    [dan kan ze wel naar Niall komen als je wilt ^^]

    Louis Tomlinson:

    "Rustig, Lou. Ik kwam gewoon kijken of je al klaar was om te gaan. Duidelijk niet, maar goed. Wat is er?" vraagt hij. 'Waar klaarvoor?' vraag ik meteen. Waar heeft hij het over? WACHT! We moeten toch niet nu al op tour ofzo? NEE! "Louis, waar is Phee?" vraagt hij. 'Oh, die is boven' anwoord ik zo normaal mogelijk. 'Ze slaapt nog dus shh' en ik leg een vinger op mijn lip. Ik ga er van uit dat zij ook daar ligt, maar ik ben niet helemaal zeker. 'Kom binnen joh!' zeg ik en ik maak een gebaar dat hij binnen kan komen. 'Ik trek even iets fatsoenlijkers aan hoor, Ga maar... TV kijken ofzo...' en ik loop de trap op. Eenmaal boven ren ik naar mijn kamer. Ik open de deur. Ik zucht, gelukkig ze ligt hier. Stil loop ik naar mijn kast om een rode broek uit te halen, mijn streepjesshirt heb ik al aan. Ik loop naar de badkamer en trek de broek aan. Ik gooi wat water in mijn gezicht en meteen ziet mijn gezicht er frisser uit. Als laatste nog een kwak gel in mijn haar. Ik loop de badkamer uit en de slaapkamer in. Ik kijk even naar Ophelia. Automatisch krullen mijn mondhoeken omhoog. Ik loop stilletjes naar haar toe om een kus op haar kruin te geven. Ik aai even over haar haar en loop dan terug naar Liam. Ik plof naast hem op de bank. 'Maaruh, waar moest ik klaar voor zijn?' vraag ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Megan Horan
    Het is nu al negen dagen geleden sinds ik erachter ben gekomen dat Harry vreemd is gegaan. Sinds die tijd heb ik hem niet meer gesproken, hoe groot ik soms de neiging had naar hem toe te gaan om te bellen. Vandaag zou ik hem sowieso weer zien bij het concert. Iets waar ik stiekem al een tijd naar uitkijk. We moeten dit zonder twijfel uitpraten. Ik blijf van Harry houden, ondanks wat hij me heeft aangedaan. Met een zucht stap ik uit bed en verlaat de kamer om naar Niall toe te gaan. Nu hij weer gewoon thuis is kan ik binnen vijf stappen bij hem zijn. Als hij op tour is, gaat dat wat moeilijk. In mijn pyjama en haren in een simpele knot loop ik zijn kamer binnen. Ik pak zijn gitaar en sla een paar noten vlak bij zijn gezicht aan. 'Wakker worden slaapkop!' grinnik ik erachteraan. Voorzichtig zet ik de gitaar weer weg en plof ik neer op zijn bed. Ik trek de dekens over me heen, waardoor Niall zonder komt te zitten. 'Je moet zo werken.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Liam Payne
    Ik schudde mijn hoofd bij zijn vraag. Hij leek direct te stressen. "Rustig. Kleed je eerst maar eens aan." Gelukkig sliep Phee nog. Ik vond het tijdstip raar, maar goed. Er zal wel niets zijn. Ik glimlachte wat opgelucht. Ik stapte langs hem heen naar binnen. "Ik wacht wel. Hier is het lekker warm. Marie-Anne is thuis, dus ik ben alleen." Ik liep naar de bank en liet me erop zakken terwijl Lou weer naar boven racete. Ik keek even wat er op de tafel lag. Een paar tijdschriften die duidelijk van Louis waren, ook een paar waarvan ik wist dat Phee ze las, maar een viel me op. Ik viste hem tussen de meidenblaadjes en keek wat geschokt naar de cover. Ik keek opgeschrikt naar Louis toen hij naast me kwam zitten. Ik legde het tijdschrift neer en keek naar hem. "Het laatste concert vanavond. Dag van de Arbeid concert." Ik glimlachte schammel. Ik liet het tijdschrift maar even rusten. Ik had wel grotere zorgen aan mijn hoofd dan een tijdschrift. Misschien zou ik het nog wel eens aan Phee vragen. Ik schoof het tijdschrift zo nonchalant mogelijk weg en draaide me naar Louis toe. "Alles komt goed, Lou. Nu moet ik alleen de dag nog doorkomen." Ik zuchtte en haalde een hand door mijn waxige haren.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson:

    "Het laatste concert vanavond. Dag van de Arbeid concert." verteld hij en ik zucht opgelucht. 'Ik dacht een tour ofzo.' zeg ik. "Alles komt goed, Lou. Nu moet ik alleen de dag nog doorkomen." zegt hij naat hij een tijdschrift had weggeschoven. Gegenoeg vallen dat soort dingen me soms erg op. Het is een...moment. 'Wow, wacht. De dag doorkomen? Tell Louis what happened' zeg ik. Dan schiet me iets te binnen. 'Staat het soms in dat tijdschrift?' vraag ik. Ik pak snel het tijdschrift en zie de cover. Mijn ogen worden groot en ik kijk Liam aan. Nee, dat kan niet!
    (Wat had je in gedachte?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik schik waker door gitaarklanken die mijn oren vullen en ik schik wakker waarna ik verbaast kijk. Ik zie een gitaar voor me gezicht en kijk daarna naar Megan. ' Moest dat nu echt?' vraag ik terwijl ik haar slaperig aankijk. Ik zie hoe ze mijn gitaar terug legt en naast me op bed komt zitten. 'Heey! geef me deken terug' roep ik terwijl ik een keer ril van de kou. Gauw trek ik mijn deken terug over me heen en kruip er dicht in. Bij het wordt werk zucht ik zachtjes, 'Ik wil niet, ik ben moe' zeg ik en kijk Megan aan.

    [Jonge ouder tijdschrift?]

    Liam Payne
    Ik grinnikte. "Nee joh. We zijn allemaal toe aan rust." Ik keek hem aan en zag dat dit hem niet voorbij was gegaan. Vaak gingen dat soort dingen wel voorbij hem, maar nu dus niet. Ik keek naar hem. Hij wilde het weten. Natuurlijk. Maar voor ik van wal kon steken sprak hij verder en greep het tijdschrift. Ik zag zijn ogen groot worden. "Daar had ik het zeker niet over, maar goed. Waarom ligt dat in jou huis? Moeten jij en Phee me iets vertellen?" Mijn stem was koel en rustig, maar mijn vuisten waren gebald. Ik hoopte voor hem niet dat dit betekende wat ik dacht dat het betekende. Ik wilde niet mijn mogelijk enige bondgenoot zelf tot vijand moeten bombarderen. Het zou namelijk betekenen dat ze hun belofte hadden gebroken en dat was een belofte die ik niet zomaar geschonden liet worden.


    Bowties were never Cooler

    (Dan kan je heb niet zien aan de foto en dan zegt Lou Zie die datum dan!! Zo wat? Maar wat staat er dan op?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Megan Horan
    De blik van Niall laat me lachen. 'Ik had ook water in je gezicht kunnen gooien, dan is dit leuker wakker worden. Toch?' is mijn verklaring. 'Heey! Geef mijn deken terug!' roept hij voordat hij zijn deken terugtrekt. 'Ik wil niet, ik ben moe,' gaat hij verder. Ik kruip bij hem onder de dekens, ook ik heb het koud zonder. De warmte die van Niall's lichaam afkomt zorgt ervoor dat de kou al gauw verdwijnt. 'Je weet best dat je het niet zou willen missen,' zeg ik. Daarvoor vindt Niall zijn baan te leuk, dit is wat hij altijd al wilde. Er is een korte stilte waarin ik me afvraag of ik Niall moet inlichten over Harry. 'Ik denk dat ik Harry ga vergeven,' begin ik toch twijfelend. Afgelopen dagen was Harry een onderwerp waar we niet over hebben gesproken. Maar ik wil niet dat Niall plots ziet dat we weer samen zijn, zonder het van te voren te weten. Dat zou zelfs als verraad tegenover Niall voelen. Zulke beslissingen heb ik altijd al eerst tegen hem gezegd. Alleen bij de gedachte aan Harry vormde de laatste tijd al voor een brok in mijn keel. De eerste dagen zat ik constant op mijn kamer met een bak Ben & Jerry's, kijkend naar slechte romantische films. Hiervoor heb ik altijd mensen uitgelachen die zo overdreven reageerden, nu begrijp ik die reactie volkomen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”