• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Die gast zelf kan me echt niets schelen. Maar de mensen die niet eens weten wie Anne Frank is? Alsjeblieft zeg. Dat noem ik zielig.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aestas schreef:
    Die gast zelf kan me echt niets schelen. Maar de mensen die niet eens weten wie Anne Frank is? Alsjeblieft zeg. Dat noem ik zielig.

    Da's Nederlandse geschiedenis, dat is niet zo erg belangrijk voor andere landen in hun lesprogramma. Ik kan ook niet alle presidenten van de V.S. opnoemen. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doo schreef:
    (...)
    Da's Nederlandse geschiedenis, dat is niet zo erg belangrijk voor andere landen in hun lesprogramma. Ik kan ook niet alle presidenten van de V.S. opnoemen. (cat)


    Ik voor een groot gedeelte wel :X
    Tenminste de eerste paar ken ik wel en degene van 1865 - 1974.
    Is namelijk examenstof Havo. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik vind het stiekem erg grappig dat sommige Bieber fans niet inzien dat dat mannetje zo fout bezig is en dat ze hem maar blijven verdedigen. Achja, sommige zijn gewoon te goed gelovig en zitten nog op een droomwolkje. :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Doo schreef:
    (...)
    Hij laat duizenden fans (letterlijk) in de kou staan maar omdat hij iets liefs heeft gedaan voor dat meisje mag je daar niets van zeggen? Het is waar dat vaak de positieve dingen van een persoon vergeten worden, maar dat betekent niet dat de foute dingen die hij doet daardoor worden kwijtgescholden.


    Hij heeft vaak eten en drinken uitgedeeld aan de fans rond zijn hotel. En "iets liefs heeft gedaan voor dat meisje"? Pardon? Ja, ik moest ook in Arnhem een uur wachten op hem. Maar hij heeft meer goede dingen gedaan dan slechte dingen, waarvan de helft jullie het slecht vinden en het zowat onschuldig is. Nee, het was niet goed om te laat te komen. Dat betekent nog niet dat hij een slecht mens is, om zo doen jullie wel. Alsof jij nooit wat fout hebt gedaan. En alleen maar omdat hij toevallig beroemd is, want ook al ben je niet beroemd is laat komen nog slecht. Er word dan altijd zo gemeen over Justin gedaan, maar kijk eerst eens naar jezelf. Of jij perfect bent. Ik snap het wel, hij heeft ook slechte dingen gedaan en die zullen niet worden vergeven en vergeten, maar dat betekent niet dat ie ineens arrogant of achterlijk is. Dan kan ik jullie allemaal net zo goed achterlijk en arrogant noemen. Misschien hebben jullie gelijk, misschien is het in het echt ook wel een arrogante kwal, maar misschien is hij ook wel de liefste jongen ooit. Je kent hem niet, en ik ook niet. In ieder geval heeft hij genoeg goede dingen gedaan dus ik zie niet echt het punt waarom jullie hem zo haten. Ik zeg nu niet dat uitgerekend jíj dat hebt gezegd, maar genoeg hier hebben dat wél gezegd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    xNiallerlove schreef:
    Hij is gewoon een vies achterlijk arrogant vendje, die nooit heeft geleerd mensen te respecteren.
    Hij komt véél te laat op zijn concerten, en snuift wiet totdat hij er bij omvalt.
    Duizenden meiden hebben zichzelf gesneden, omdat hij wiet gebruikt.
    Nou, wat een tieneridool ben je dan zeg!
    Ik zeg ; ONE DIRECTION <33

    Volgens mij zit er bij jou wel meer dan 1 steekje los.

    Weer een perfect voorbeeld waarom ik 1D fans niet uit kan staan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Volgens mij zit er bij jou wel meer dan 1 steekje los.

    Weer een perfect voorbeeld waarom ik 1D fans niet uit kan staan.


    En Bedankt.... Niet iedereen is zo hoor. Dat heet vooroordelen trekken. A thing I hate on this world. Just saying :X


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Volgens mij zit er bij jou wel meer dan 1 steekje los.

    Weer een perfect voorbeeld waarom ik 1D fans niet uit kan staan.


    Fans van Bieber kan ik trouwens ook niet uitstaan hoor :X
    Ik heb niks tegen die gozers, maar het zijn vaak de fans waardoor ik er een hekel aan krijg.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 17:18 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    nerveus schreef:
    Ik vind het stiekem erg grappig dat sommige Bieber fans niet inzien dat dat mannetje zo fout bezig is en dat ze hem maar blijven verdedigen. Achja, sommige zijn gewoon te goed gelovig en zitten nog op een droomwolkje. :Y)


    Hij is fout bezig, dat geef ik toe. Het is alleen zo dat mensen uit mijn klas blowen en die zijn 14. Niemand weet dat, maar hij is 18 en beroemd. Mensen weten het wel en dan is hij ineens heeel, heel fout? Het valt me mee dat dit nog niet eerder is gebeurd. Ik hoop dat hij weer bijdraait, maar ik vind niet dat mensen zo onredelijk moeten doen. Het komt wel goed, dat geloof ik. En ja, misschien zit ik dan op een droomwolk, maar iedereen maakt fouten en van die fouten leer je. Misschien komt er wel weer een heel leuk liedje over zijn ''foute periode'' (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Destined schreef:
    (...)

    Fans van Bieber kan ik trouwens ook niet uitstaan hoor :X
    Ik heb niks tegen die gozers, maar het zijn vaak de fans waardoor ik er een hekel aan krijg.


    Kan je me dat uitleggen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Destined schreef:
    (...)

    Fans van Bieber kan ik trouwens ook niet uitstaan hoor :X
    Ik heb niks tegen die gozers, maar het zijn vaak de fans waardoor ik er een hekel aan krijg.

    Het maakt me niet uit waar iemand fan van is, zodra het diehard word, en ze zichzelf een fannaam gaan geven, ben ik er klaar mee.. ik vind het prima dat je fan van iemand bent.. maar overdrijven is ook een vak. of dat nu Justin bieber, Onde direction of Tokio hotel is. Ik schaam me dood voor die mensen. ja ik luister One direction en Tokio hotel, maar ik durf mezelf echt geen fan te noemen, omdat ieder ander dan denkt dat ik een gestoord tienermeisje bent, die gaat huilen, zodra ik hun gezicht zie.
    Ik ben echt heel blij dat ik daar overheen ben gegroeid.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Coockies schreef:
    (...)

    En Bedankt.... Niet iedereen is zo hoor. Dat heet vooroordelen trekken. A thing I hate on this world. Just saying :X

    Jup, dat klopt. Maar helaas verneukt de meerderheid het voor de minderheid. Dat noemt men de werkelijkheid :Y)
    En daarbij, de mens trekt nu eenmaal vooroordelen, dat zit in onze natuur. In iedereens natuur, of je dat nu wilt toegeven of niet. Anders had natuurlijke selectie nooit gewerkt:
    "Oh, hij heeft een manke poot, laat ik hem maar niet opeten." Yeah right. (cat)
    Je kunt het natuurlijk voor je houden, maar helaas ben ik daar niet zo goed in.

    Destined schreef:
    (...)

    Fans van Bieber kan ik trouwens ook niet uitstaan hoor :X
    Ik heb niks tegen die gozers, maar het zijn vaak de fans waardoor ik er een hekel aan krijg.

    Agreed, maar zoals de persoon boven me al zei, dat is zo bij elke band. Ik heb ook een schijt hekel aan mensen die fangirlen en fandoms. Gewoon omdat die mensen zo vreselijk doordraven met alles. Bah.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 17:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Coockies schreef:
    (...)

    Kan je me dat uitleggen?


    Nou, die fans respecteren vaak niet de mening van mensen die er anders over denken. Als iemand iets negatiefs zegt over deze meneer schieten ze gelijk in de aanval en proberen ze hem te verdedigen, omdat hij in hun ogen onze lieve heer is :P Het maakt voor hen dan niets uit dat hij zoals ik hier heb gelezen, geblowd heeft of te laat is voor zijn optredens, omdat ieder ander dat ook weleens doet en natuurlijk is het wel een kind, maar hij moet goed begrijpen dat hij ook een professional moet zijn in zijn vak. Mensen hebben betaald om hem te zien en dan moet die er alles aan doen om er ook te zijn.

    Ik vind trouwens ook dat de fans totaal niet kunnen tegen de spot over deze meneer, omdat als iemand een andere mening heeft, gaan ze gelijk weer in de aanval. Ik vind dat je mensen gewoon hun woordje mag alten doen wat ze over hem vinden en niet probeert goed te praten van, het is zijn aardige jongen, want hij is bij dat meisje geweest in het ziekenhuis. Nou, dat is heel goed dat hij dat heeft gedaan, maar nog vind ik het een arrogante kwal zoals hij zich profileert en ik zou nooit van me leven naar een concert van hem gaan, omdat hij door te laat te komen de indruk wekt dat de fans hem geen donder interesseren en ik hem eigenlijk amateuristisch vind handelen. Ook ben ik geen fan van zijn muziek, maar dat staat er even los van.

    Mijn persoonlijke mening :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hhaha, je hebt gelijk (: Maar toch, ik ben niet zo'n overdreven fan, vind ik zelf. Hahahah. Ik ga niet huilen, in ieder geval. Ik vind hun muziek leuk en hun looks en that's it. (: Al zou ik het wel geweldig vinden om Justin te ontmoeten of One Direction. Hahah (: Of nog allemaal andere. Maar ik ben niet extreem ofzo... I think so xD


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xNiallerlove schreef:
    Hij is gewoon een vies achterlijk arrogant vendje, die nooit heeft geleerd mensen te respecteren.
    Hij komt véél te laat op zijn concerten, en snuift wiet totdat hij er bij omvalt.
    Duizenden meiden hebben zichzelf gesneden, omdat hij wiet gebruikt.
    Nou, wat een tieneridool ben je dan zeg!
    Ik zeg ; ONE DIRECTION <33

    Ugh, nee...
    Nog even en 1D is net hetzelfde als JB.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 17:31 ]


    Take me to wonderland