• 'Anne was a great girl. Hopefully she would have been a belieber.' Deze tekst schreef de Canadese tieneridool Justin Bieber in het gastenboek van het Anne Frank Huis, zo meldt het museum zaterdag op zijn Facebooksite.
    Bieber bezocht vrijdagavond het pand aan de Prinsengracht tijdens zijn bezoek aan Nederland. Op Twitter verschenen al tientallen foto's van de zanger die in bijzijn van een leger bodyguards het huis bekeek waar de joodse familie Frank tijdens de oorlog drie jaar onderdook. Bieber werd verder vrijdag gesignaleerd bij onder anderen het Van Gogh Museum en het Conservatorium Hotel.

    De populaire zanger gaf zaterdagavond een concert in het Gelredome in Arnhem. Veel fans raakten flink ontstemd toen de zanger ruim vijf kwartier te laat begon. Dit leidde bovendien tot een verkeerschaos rond het stadion van alle ouders die met auto's op hun kinderen stonden te wachten. Bieber ligt de laatste tijd veel onder vuur omdat hij zijn fans bij concerten urenlang in de kou laat wachten.
    Bron: Ad.nl

    God, ik mocht dat arrogante joch al niet, maar dit is echt zeer on-respectvol (cat). Van mij mag hij nooit meer terug komen naar Nederland.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 12:41 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -oeps verkeerde topic :x-

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 19:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    Dat Anne Frankgedoe vind ik dan nog wel redelijk, maar zoveel te laat komen vind ik gewoon niet kunnen. Ik weet niet precies waarom hij zo laat was, maar als ik de reacties moet geloven is dat om hele stomme redenen; dat kan hij gewoon niet maken, in mijn ogen.


    Dit. Ik snap wel hoe mensen aanstoot zouden kunnen nemen aan zijn berichtje in dat gastenboek, maar ik vind niet dat het al deze ophef waard is. Er zijn zo veel beroemdheden die dagelijks veel ergere onzin spuien. Dat praat slecht gedrag natuurlijk nog niet goed, maar het lijkt me ook een beetje overdreven om hem hierom nou dood te wensen. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Inderdaad, als iedereen Geert Wilders kan verbieden naar dat land te komen, waarom kunnen wij het Justin Bieber niet verbieden? Serieus, waarom heeft die gek nog fans?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Inderdaad, als iedereen Geert Wilders kan verbieden naar dat land te komen, waarom kunnen wij het Justin Bieber niet verbieden? Serieus, waarom heeft die gek nog fans?


    26 - 02 - '16

    Aaaaaand... that escalated quickly.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Aaaaaand... that escalated quickly.

    dit.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Wat is dit voor onzin, serieus?


    Some people are art and do art at the same time

    Zie niet heel veel probleem in het Anne Frank gedoe.. Okeey het is raar dat hij zichzelf er zo bij betrekt maar verder....

    Dat te laat komen heb ik zo een hekel aan! Het zijn jouw fans en die laat je dus niet wachten. Zij geven om jou en jij moet laten zien dat je ook om hun geeft...:X 1 keer kan gebeuren, maar het gebeurd echt te vaak bij hem!


    Age is just a number, maturity is a choice.

    Hij is en blijft een apart en arrogant ventje.
    Dat te laat komen vind ik al helemaal nergens op slaan. Hij is hier de popster en verdient bakken met geld. Je mag dan op z'n minst verwachten dat hij op tijd komt.


    There is nothing more badass than being yourself

    Zo, hij heeft een sterallures zeg. Damn.

    Ik heb niet alle reacties gelezen, maar ik vind 'm echt een arrogant jong. Eerst dacht ik van dat de hype wel snel voorbij zou gaan, dus vestigde ik mijn aandacht er niet zo op.. maar dat gaat nu wel een beetje moeilijk met elke keer dat nieuws over dat joch. Seriously, dat mensen nog fan van dat jong kunnen zijn.
    Vind het steeds minder leuk dat hij op dezelfde dag als mij jarig is. :']


    † Love? I want to sleep.

    Kan iemand hem niet wat kleurpotloodjes en een kleurboek geven? :P
    Kan hij daar lekker in kladderen, want dit schiet niet op xD

    Welke gek heeft dan ook bedacht dat hij iets in het boek mocht zetten, die moet op staande voet ontslagen worden.
    Je kunt hem beter niet meer in de buurt laten van historische monumenten. En ik vind het ook nog idioot dat die zijn publiek laat wachten, echt xD hoe kun je van zo'n idioot een fan zijn. Blijft een onoplosbaar raadsel.

    Hoewel Einstein zei ooit: Er zijn twee dingen oneindig, het universum en de stupiditeit van de mensen. maar over het universum ben ik niet zo zeker.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Geweldig, onze aardrijkskunde docent begon met dit nieuws van Bieber. Hij was er vrij zeker van dat er een steekje los is bij de lieve jongen. Vervolgens begint ook onze geschiedenis docent erover; hij vond dat Justin Bieber terug moest naar de basisschool en daarna iets nuttigs moest gaan doen in de maatschappij.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Geweldig, onze aardrijkskunde docent begon met dit nieuws van Bieber. Hij was er vrij zeker van dat er een steekje los is bij de lieve jongen. Vervolgens begint ook onze geschiedenis docent erover; hij vond dat Justin Bieber terug moest naar de basisschool en daarna iets nuttigs moest gaan doen in de maatschappij.

    Hahahaha, agreed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw.... Serieus? Laat me hier me woorden maar niet aan vuil maken krijg ik toch weer met de helft van dit topic ruzie.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Wauw.... Serieus? Laat me hier me woorden maar niet aan vuil maken krijg ik toch weer met de helft van dit topic ruzie.


    .. Waarom reageer je dan toch?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'