• Hoi :P
    Ik ben bezig aan een nieuw verhaal, maar ik heb nog een trailer nodig :S
    Kan je me helpen?
    Het is een Niall story, de titel is The Model or The Skatergirl.
    Het gaat over Niall en Justine. Niall moet van de managment een vriendin hebben zodat de fans weten dat Niall ook geliefd word (dus een boodschap aan de Niall haters) maar hij weigerd om een nep-relatie aan te gaan. Daarom kiest de managment een meisje, een model die Nicole heet. Niet alleen Niall maar de hele band heeft een hekel aan haar, omdat ze heel erg verwend en gemeen is. Een reden waarom Niall geen relatie wil is omdat hij al verliefd op Justine is, zonder dat hij eigenlijk iets van haar weet. Justine kent Nicole ook omdat ze samen op dans les zitten, en Justine baalt ervan dat Nicole Nialls vriendin is omdat Nicole One Direction haat. Als ze van hun choreograaf hoort dat ze allemaal auditie gaan doen om in hun nieuwe videoclip te dansen, gaat Justine er helemaal voor. Gaat het Justine lukken? En hoe zal het verder gaan met Niall en Nicole?
    Wow bijna het hele verhaal hier boven al geschreven xD.
    Maar dit is dus het verhaallijn, dus ik hoop dat het helpt (A).
    Face-claims:
    Nicole: Emilie Nereng.
    Justine: Shainele Woodly (als ik haar voornaam goed spel :S)
    Ik ben nu al benieuwd en hoop dat er een goeie trailer bij zit :)

    xxx LadyLovely.

    Ps: laat het alsjeblieft weten als je een trailer gaat maken, dan weet ik op wie ik moet wachten :)

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 15:50 ]


    The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. - Capt. Jack Sparrow.

    Heb je ook beelden die erin moeten (urls van youtubefilmpjes), want hier kan ik niet geweldig veel mee eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 15:42 ]


    26 - 02 - '16

    Eerlijk gezegt niet :S


    The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. - Capt. Jack Sparrow.

    -> Topic gesloten op verzoek.


    Just keep your head up. Stick on the ice.