• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis Tomlinson
    Langzaam verscheen de speelse vrolijke twinkeling in mijn ogen en bleef hem aankijken. Dit samen met mijn vrolijke glimlach zorgde voor de onschuldigheid/ Daarbij was hij degene die schattig was. Vooral op dit moment. 'Dat heb ik zeker en dat komt doordat ik jou heb. Jij zorgt voor het geluk, darling.' Zacht plaatste ik al een kusje op zijn lippen toen hij zacht met zijn neus tegen de mijn wreef. Ik genoot van de momenten en het maakte niet uit of we beide het huis door vlogen of rustig waren. Ik kuste hem zacht terug en niet veel later opende ik mijn mond toen ik het klontje tegen mijn lippen voelde. Zacht duwde hij het klontje in mijn mond en kon het niet laten om even te glimlachen. Dit was perfect, maar niets en niemand zou het halen bij de jongen voor me. Brandende plekken beleven achter op mijn huid waar zijn handen over gleden. Het was wonderbaarlijke wat hij kon veroorzaken. 'Jawel, ik geniet nog liever even van het moment vooor de suiker zijn werk begint te doen.' Ik smolt van de manier waarop hij het vroeg en sloot mijn ogen. 'Meneer weet gewoon heel goed wat meneer wilt of juist zijn zwakste plekken zijn.' murmelde ik zacht. Ondanks ik wist dat we straks minder samen konden zijn door de wedstrijd maakte ik me daar nog geen zorgen over. Ik leefde in het moment nu en dacht niet vooruit. Net als Mickey reageerde ik niet op zijn telefoon. Langzaam gleden mijn handen weer naar beneden terwijl ik mijn armen rond mijn middel voelde. 'Mickey.' piepte ik zacht toen ik zijn lippen in mijn nek voelde. Het was gemeen, maar deze jongen zou zijn verdiende loon echt nog wel. Mooi niet dat zijn zwakke plekken achterwegen zouden blijven. 'Je lijkt zo onschuldig, maar ondertussen..'


    ( Ik heb echt geen idee..)

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 22:18 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mickey Smith
    Ik duwde zacht het klontje tussen onze lippen door zijn mond in. Ik likte nog een keer aan het klontje en zijn tong voor ik glimlachend naar zijn vrolijke uitdrukking keek. Hij was geweldig en liet me zo veel dingen voelen die ik nog nooit had gevoelt. Hij was mijn prinses in de toren die ik had gered van de draak. Misschien was het geen toepasselijke vergelijking, maar hij bleef mijn prinses. Ik was wel geen ridder, maar toch. Ik grijnsde licht naar hem. "Dan is meneer heel slim." Ik keek hem even aan voor ik gelukzalig mijn ogen sloot. Mijn telefoon ging af, maar ik negeerde het. Ik was ook blij dat hij het negeerde. Ik wilde nu niet uit het bed komen. Dit was te prettig. Ik sloot mijn armen stevig om zijn middel. Mijn lippen liet ik afzakken naar zijn nek waar ik zacht kusjes begon te zetten. Ik beet zacht in zijn nek toen hij begon te praten. Ik wist dat ik dit waarschijnlijk dubbel en dwars terug zou krijgen. Alleen met Louis maakte me dat niks uit. Ik vertrouwde hem. Zelf stopte ik nu ook een klontje in mijn mond. Snel zou ik uit bed stuiteren. Ik sabbelde er rustig op terwijl ik hem af en toe een wat slijmerig kusje in zijn nek gaf.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik

    'Heerlijk' beantwoordde Perrie mijn vraag, waarna ze me bedankte. Grijnzend keek ik vooruit na mijn actie om mijn lippen in haar nek te leggen. Zachtjes liet ze haar vingers over mijn tattoos glijden. 'Ik hou van je' Het was slechts een fluistering, maar het betekende veel voor me. 'Ik ook van jou' fluisterde ik zacht in haar oor. Teder streelde ik over Perrie's gekleurde haar. Ze was niet alleen geweldig of fantastisch, ze was gewoon prachtig. Ineens kreeg Perrie een grijns op haar gezicht, en ging anders zitten. De grijns sloeg tot mij over toen ze haar handen tegen mijn borstkas aanzette, en ze zich wat voorover boog. Nog even en ik zou haar me gewoon smeken te zoenen. Ze maakte het er niet beter op om me nog even aan te kijken. Godzijdank drukte ze haar lippen al snel op die van mij en ging haar tong over mijn bovenlip. Uit reflex opende ik mijn mond en liet mijn tong een spelletje spelen met de hare. Dit had ik gemist. Gewoon samen zijn met Perrie. Dit was werkelijk de eerste keer in deze maand dat we alleen konden zijn. Alleen zou ik het niet noemen hier midden op de bank in de woonkamer. Ik zakte wat naar achter waarbij ik Perrie zacht meetrok zonder de zoen ook maar één seconde te onderbreken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson

    Ik hield van die jongen en alles wat hij deed en verzon. De kriebels waren nog lang niet verdwenen en leken juist met elke aanraking meer te worden. Ik voelde me klein, gewoon als mezelf. Me anders voordoen was niet nodig. Ik had mijn droomprins gevonden door gewoon mezelf te zijn. Niets meer en niets minder. Hij kende mij en niets die een of andere beroemde popster. 'Maar meneer Smith is ook heel erg slim. En dat maakt het rijtje compleet.' Zacht plantte ik mijn lippen ik tegen zijn kaak toen hij zijn ogen sloot. Langzaam werkte ik maar zijn lippen toe en negeerde ook zijn telefoon. Zo snel zou ons moment ook niet voorbij zijn. Ik stopte met mijn bezigheid toen hij zijn armen stevig rond mijn middel sloeg en niet veel later zijn lippen weer in mijn nek voelde. Ik beet op mijn lip en sloot mijn ogen. Het was gemeen, maar snel zou ik hem terugpakken. 'Jij.' Begon ik en stak mij vinger naar hem uit toen hij uiteindelijk stopte en ook op een klontje sabbelde. 'Bent zo gemeen.' Vervolgde ik zo serieus mogelijk. 'Maar dat neemt niet weg dat ik van je hou.' Af en toe gaf ik hem ook een kusje terwijl ik merkte hoe langzaam de suiker zijn werk deed. Ik was dan ook benieuwd hoelang we hier nog zo lagen. 'Wat wil je vandaag eigenlijk doen?'

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 9:41 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eleanor Calder

    Zwak schud ik mijn hoofd. 'Nee daar heeft het niks mee te maken,' reageer ik en zet de kom weer op mijn schoot. Vastbesloten, maar met stiekeme tegenzin eet ik door. Bij de vraag van Luke schiet mijn blik naar hem. Zwikgend staar ik hem aan. 'Ik werd even niet goed,' mompel ik. Ik sla mijn ogen neer. 'Vast iets verkeerds gegeten of gewoon ziekjes,' lieg ik. Ik neem nog een laatste hap en zet daarna het eten weg. Ik ga languit op de bank liggen en staar naar het plafond. 'Ik moet naar Louis,' zef ik zacht en sta op. Hoe ga ik dit aanpakken? Zenuwachtig bijt ik op mijn lip en frummel ik aan mijn armbandje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry, ik ben op Brooke's account ingebroken. Even wisselen]

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 9:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Perrie Louise Edwards

    Zayn opende zijn mond, en liet zijn tong rondjes om de mijne draaien. Mijn handen zochten zich een weg naar boven en klemden zich vast in zijn haar, wetend dat hij dit hierbij niet erg vond. Het zou wel heel erg gênant zijn als er nu iemand binnenkwam. Nou, eigenlijk ook weer niet om ik wist zeker dat zowat iedereen in het huis dit wel kon accepteren. Tenzij iemand tegen ons was. Dat was onzin, alsof iemand hier iets tegen mij of Zayn had. Zayn trok me mee toen ie wat onderuit zakte. Nu zat ik op zijn schoot voorover gebogen, wat me gelijk deed grijnzen. Het was míjn Zayn, en niemand kon hem van me afpakken. Geen fan, geen van de andere jongens, geen meisje in dit huis, geen één kandidaat. Niet zoals bij Louis en Eleanor, hoewel hun relatie twee keer zo sterk was als die van ons. Maar dat kwam allemaal door Louis, die gek. Ik vertrouwde hem niet meer, en zou ook niks meer tegen hem zeggen. Niet dat ie veel mistte, want ik praatte nogal veel. Hij verdiende Eleanor niet. Eleanor verdiende tien keer beter.

    [Ik en Brookelle zijn vanaf tien uur tot half zes weg. We hebben allerlaatste repetitie en daarna de wedstrijden van Ierse dans]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Succes!]


    Bowties were never Cooler

    [Dankjewel!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ( Succes )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mickey Smith
    Ik grijnsde bij zijn woorden en knabbelde even zacht op zijn huid. Ik trok niet veel later terug en stopte zelf een suikerklontje in mijn mond. "Je weet niet half hoe gemeen ik kan zijn." Ik bleef hem zacht kusjes in zijn nek geven terwijl ik op het klontje bleef sabbelen. Zijn lippen voelde ik nu ook op mijn huid. Ze lieten kleine brandende plekjes achter waar ze langs streelden. De vlinders in mijn buik waren niet minder geworden sinds die ene dag, in tegendeel, ze werden alleen sterker. Ik had misschien iets gedaan wat helemaal niet door de beugel kon en ik had het subtieler kunnen aanpakken, maar ik had er zeker geen spijt van. Ik voelde hoe de suiker bij mij begon toe te slaan en zag dat dat bij hem ook het geval was. We zouden hier niet lang meer liggen. Ik keek hem aan en gaf hem een kus. "Ik denk dat we het beste zo kunnen aankleden en wat kunnen gaan doen. Misschien zwemmen ofzo, sinds we dat gister niet hebben gedaan. Ik wil mijn nieuwe zwembroek wel uitproberen. Dat zou wel leuk zijn. Of misschien eerst ontbijten. Al hebben we al wat suiker op. Ik denk niet dat het genoeg is om de hele dag op voort te kunnen." Ik begon weer te ratelen. Ja, de suiker was aan het werk. Mijn vingers begonnen ritmisch, maar heel snel over zijn rug te tippelen. Ik zou zo wel weer rond stuiteren.


    Bowties were never Cooler

    Luke Smith
    Ik keek haar aan. "Ga dan lekker terug naar je bed." Ik keek hoe ze de rest op at, waar ik opzich wel blij mee was. Ik wilde haar tegenhouden toen ze opstond. "Hij komt zo wel naar beneden om te ontbijten." Ik duwde haar zacht terug op de bank. "Blijf zitten." Ik pakte onze kommen en glazen en bracht die naar de keuken voor ik naar haar terug liep. Ze leek nu zo breekbaar en zwak. Ik vond het verschrikkelijk om anderen zo te zien. Ik haalde een hand door de pluizenbol op mijn hoofd. Ik keek naar mijn handen. Ze waren heel dun en bottig. Alleen de pezen stonden ook duidelijk afgetekend in mijn huid. Mijn vingertoppen zaten onder het eelt van het gitaarspelen, net als de ballen van mijn voeten door het draaien op mijn skateboard met blote voeten. Tja, zomers had ik nou eenmaal niet altijd zijn om met dichte schoenen te lopen en flipflops op skateboards werkte niet goed.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    'Mickey...' Murmelde ik zacht met gesloten ogen. Ondanks het mijn zwakke plek was, vond ik het ergens nog geeneens erg. Langzaam opende ik mijn ogen toen hij niet veel later terug trok en zelf een suikerklontje in zijn mond stopte. 'Maar toch blijf je dan nog heel lief.' Zacht drukte ik mijn lippen in zijn nek en verplaatste langzaam over zijn huid. Ondertussen genoot ik ook van de kusjes die hij nog steeds in mijn nek plaatste. Deze zorgde ook voor brandende plekken. Ik wist dat ik hier nog problemen mee zou krijgen, want nog steeds niet iedereen was er blij mee. Maar het kon me echt niet schelen. De kriebels en gevoelens voor deze jongen waren te sterk om te negeren. Ik maakte me dan ook niet druk om de rest. Langzaam begon de suiker te werken bij allebei, wat ik aan de ene kant best wel jammer vond. Ik vond dit eigenlijk wel goed. Ik gaf hem een kus terug. Gewoon omdat het kon en verslavend was. 'Dan gaan we zwemmen en dan kan je -je nieuwe zwembroek uitproberen. Dan halen we de dingen van gister gewoon in. Maar een ontbijt lijkt me ergens wel handig, al werkt het met alleen suikerklontjes ook wel, toch?' vroeg ik onschuldig en grinnikte zacht door het geratel. Je merkte gewoon de verandering door een klein beetje. Zijn vingers die over mijn rug trippelde, bezorgde me kippenvel. 'Je weet niet half wat je met me doet.' zei ik en drukte nog een kus op zijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mickey Smith
    Ik genoot hiervan en kuste hem. Hij was gewoon te verslavend. Ik hield echt heel erg veel van hem. Hij was zo geweldig. Ik wist dat ik hiermee zo veel problemen zou krijgen. Niemand zou me hiervoor mogen. Toch was ik niet bang. Verre van dat. Ik wilde voor altijd bij hem blijven. Mijn gevoelens waren gewoon te sterk om ooit te verdwijnen. Ik luisterde glimlachend naar zijn geratel. Hij werd er zo schattig en onschuldig door. Ik tippelde met mijn vingers over zijn rug. Hij was echt geweldig. Ik glimlachte bij zijn woorden en kuste hem weer. Het voelde gewoon zo heerlijk. Ik glimlachte naar hem en trok zachtjes terug. "En jij hebt geen idee wat je met mij doet. Ik hou van je" Ik kuste hem weer en beet speels op zijn onderlip. Toch liet ik hem vrij snel los, al was het met tegenzin. Ik werd hier veels te druk voor en ik wilde hem niet prongelijk pijn doen. Ik ging rechtop zitten en zette hem naast me neer. "Kom aankleden, dan kunnen we gaan ontbijten en gaan zwemmen. Vandaag zou het namelijk nog warmer worden dan gister." Ik sloeg mijn benen uit mijn bed en begon als een idioot te zoeken tussen mijn gekochte en eigen kleren op zoek naar mijn zwembroek, boxer en toch een shirt voor tijdens het ontbijt. Het was niet dat ik er een probleem mee had, maar ik wist hoe rot Luke het vond als ik zonder shirt kwam ontbijten. Uiteindelijk vond ik mijn zwembroek, zwarte boxers en een wit t-shirt. Ik draaide me met mijn rug naar hem toe en begon me om te kleden, iets wat een stuk minder makkelijk ging dan dat je zou denken bij een 17 jarige jongen.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik glimlachte kort en kuste hem terug. Ik wist dat ik verslaafd was aan suiker, maar ondertussen had hij die plek allang ingepikt. Voor deze jongen zou ik alles opgeven. De problemen die er zijn ontstaan kwamen dan ook wel weer goed. Tenminste daar ging ik vanuit en hoopte het.Toch liet het me er niet anders over denken. Die jongen hoorde bij mij en wilde hem dan ook echt niet kwijt. Rustig ratelde ik door en na mij laatste woord drukte ik nog een kusje op zijn lippen. Heel onschuldig dwaalde deze langzaam af naar zijn nek. Uiteindelijk keek ik op toen ik zijn vingers over mijn rug voelde. Ik had hier echt geen woorden voor. Een klein pruillipje verscheen toen hij, naar mijn mening, te kort zijn lippen op de mijne drukte. 'Hetzelfde als mij waarschijnlijk. Ik hou ook van jou.' Al snel was de pruillip weer verdwenen en kuste hem weer terug. Alleen vond ik het op zich best wel jammer dat de suiker begin te werken. Maar het maakte het alweer goed toen het bij hem ook met tegenzin was. Langzaam liet ik hem los toen hij me naast zich naast zette. 'Nog warmer? Maar is goed dan ga ik maar eens alles overhoop halen.' Ik grinnikte en bleef Mickey aankijken die ondertussen op was gestaan en als een idioot begon te zoeken naar zijn kleding. Daarna begon ik ook maar eens te zoeken alleen was te lui om een t-shirt te zoeken. Want na een paar dingen te doorzoeken had ik mijn zwembroek en boxer in mijn handen. Alleen mijn shirt die ik zocht, leek spoorloos. Uiteindelijk kleedde ik me maar om en stopte de zoektocht naar mijn shirt. Je zou denken dat ik nog genoeg andere shirts had, maar niet alle stond. Mijn zwembroek had namelijk best een aparte kleurcombinatie.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer