• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-



    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper


    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll Pushing -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll


    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niall Horan

    Ik rek me uit, en geeuw nog even. Ik trek een dikke trui met joggingsbroek aan en slof de trap af.
    Beneden loop ik naar de keueken en staar naar buiten. Even meen ik Toby zijn haren te zien maar het was vast mijn verbeelding.
    Nadat ik zes boterhammen op heb zet ikmde waterkoker aan. " Daan?" Roep ik zachtjes en kijk rond naar Danielle. Misschien wou ze ook thee en ik verlangde naar een knuffel van haar. " " Daan wil je thee en even komen" ik plof op de bank van de tv


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Calder

    Ik kijk naar Luke en zucht diep. 'Ik ben niet zo ziek...' Ik haal mijn haar uit mijn staart en maak daar weer een nieuwe van. Als ik op wil staan, duwt Luke me terug. Ik kijk hem aan en zucht diep. Waarom was hij zo bezorgd? Ik ga liggen op de bank en staar naar het plafond. Ik moest het nu vertellen, nu had ik de moet. Straks niet meer. Ik sta op. Luke was toch weg. Net als ik weg wil lopen, komt hij weer terug.
    'Ik ga naar boven. Ik zie je zo, goed?' Ik bijt op mijn lip en loop dan naar boven. Langzaam sjok ik de trap op. Het ging nou eenmaal niet zo snel. Traag loop ik door de gang. El je ka het! Je moet het doen! Kom op! Ik zie hoe zijn deur dichterbij komt. In mijn hoofd probeer ik mezelf moed in te praten. Voor ik het echt door heb, klop ik aan. Ik hap naar adem en haal diep adem. O nee! Ongemakkelijk blijf ik staan wachten? Moet ik nu weglopen of blijven staan? Wat als Mickey opendeed? Of wat als Louis niet wilde praten? Zou hij me gaan slaan als hij het nieuws zo horen? Of zou hij me voor altijd haten. Misschien kon ik beter zwijgen... Nee! Dat mag niet! Misschien... Heel misschien, zou hij beseffen dat hij me mist? Ik slik. Nee, vast niet. Hij gaf niet meer om me, dat had hij me wel laten zien. Het probleem was, dat ik nog wel om hem gaf en ik dit samen met hem wilde doen. Vooral omdat ik misschien al te laat was voor... Nee, dat was zo ie zo geen optie. Ik kan dat niet! Maar wat dan? Straks... Ik zucht en staar naar mijn voeten. Wat een hel...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Toby Woods
    De verassing had ik al helemaal geen zin meer in toen ik de stem van Niall hoorde. Ik wilde het liefste gewoon zo snel mogelijk naar hem toe. Danielle keek ik met een paar puppy ogen aan terwijl ik alweer recht stond. 'Daan, die verassing houd hij sowieso nog tegoed, maar nu wil ik eerst naar hem toe.' zei ik zacht en maakte een gebaar dat ze verder stil moest zijn. Dan was dit de verassing maar en dan kwam de rest later wel. Onopvallend en zo stil mogelijk sluip ik naar binnen toe, om mijn blonde Leprechaun op de bank bij de tv te zien zitten. Zacht sluip ik naar hem toe en eenmaal achter hem sla ik mijn handen voor zijn ogen. Ik liet me via de leuning naast hem vallen en nog steeds met mijn handen voor zijn ogen drukte ik een kus op zijn lippen. Verder hield ik mijn mond dicht terwijl ik toch het liefste wilde zeggen dat hij het maar met mij moest volhouden op dit moment.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danielle Peazer

    Ik zucht en rol met mijn ogen. 'Best, verpest het maar weer,' mopper ik en lach dan even. 'Succes,' fluister ik. Ik ben Danielle niet, als ik hem achterna loop. Ik zie wat hij doet. 'Niall, wat doe je,' schreeuw ik. 'Hoe kan je dit Toby aandoen,' roep ik. Ik grijns even naar Toby. Hopelijk trapte Niall er in. Lachend maak ik dat ik wegkom en loop de keuken in. Ik ga op de keukentafel zitten en sluit mijn ogen. Met een grijns spring ik weer van de tafel en loop naar het zwembad. Ik ga op een stoel zitten en trek mijn knieën op. Met een lachje neurie ik zachtjes. het liefst ben ik nu bij Liam, maar waar hij uithangt... Ik weet het niet. Ik mis hem. Ik dacht dat we wel wat meer tijd zouden hebben, maar ik heb me bezig gehouden met Niall en hij... ik weet niet wat hij allemaal aan het doen is. Het enige dat ik weet is dat ik hem mis en dat ik behoefte heb aan zijn armen om me heen.

    [Zullen we een vervanger regelen voor Liam?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall Horan

    Ik zet de tv aan en begin te zappen. Ik eindig met MTV en mijn hoofd bonkt op de maat. Ik slaak een. Kreet als handen voor mijn gezicht gaan en ik voel bekende lppen. " ttoby?" Stotter ik verbaasd en ik kus hem terug. Hij was bij zijn moeder toch? Ik trek zacht zijn handen weg en kijk hem aan waarna ik hem met traenen in mijn ogen omhels. " ik heb je zo gemist, fluister ik zachtjes en zucht opgelucht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wat heb ik allemaal gemist? O.o ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Toby is terug, Eleanor staat op het punt iets aan Louis te vertellen. Luke is achtergebleven in de woonkamer. Danielle zit te niksen buiten. Perrie en Zayn zijn samen in de woonkamer of ergens. En verder is Mickey volgens mij bij Louis op de kamer. Verder I don't know? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Vindicatif schreef:
    Louis Tomlinson
    Ik glimlachte kort en kuste hem terug. Ik wist dat ik verslaafd was aan suiker, maar ondertussen had hij die plek allang ingepikt. Voor deze jongen zou ik alles opgeven. De problemen die er zijn ontstaan kwamen dan ook wel weer goed. Tenminste daar ging ik vanuit en hoopte het.Toch liet het me er niet anders over denken. Die jongen hoorde bij mij en wilde hem dan ook echt niet kwijt. Rustig ratelde ik door en na mij laatste woord drukte ik nog een kusje op zijn lippen. Heel onschuldig dwaalde deze langzaam af naar zijn nek. Uiteindelijk keek ik op toen ik zijn vingers over mijn rug voelde. Ik had hier echt geen woorden voor. Een klein pruillipje verscheen toen hij, naar mijn mening, te kort zijn lippen op de mijne drukte. 'Hetzelfde als mij waarschijnlijk. Ik hou ook van jou.' Al snel was de pruillip weer verdwenen en kuste hem weer terug. Alleen vond ik het op zich best wel jammer dat de suiker begin te werken. Maar het maakte het alweer goed toen het bij hem ook met tegenzin was. Langzaam liet ik hem los toen hij me naast zich naast zette. 'Nog warmer? Maar is goed dan ga ik maar eens alles overhoop halen.' Ik grinnikte en bleef Mickey aankijken die ondertussen op was gestaan en als een idioot begon te zoeken naar zijn kleding. Daarna begon ik ook maar eens te zoeken alleen was te lui om een t-shirt te zoeken. Want na een paar dingen te doorzoeken had ik mijn zwembroek en boxer in mijn handen. Alleen mijn shirt die ik zocht, leek spoorloos. Uiteindelijk kleedde ik me maar om en stopte de zoektocht naar mijn shirt. Je zou denken dat ik nog genoeg andere shirts had, maar niet alle stond. Mijn zwembroek had namelijk best een aparte kleurcombinatie.


    Mickey Smith
    Ik glimlachte breed, maar ik moest toch echt zo opstaan. Ik kuste hem nog even. Ik kon het toch echt niet laten. Zijn lippen waren verslavender dan wat dan ook. Hij als geheel was verslavender dan wat dan ook. Ik zette hem naast me neer en sloeg mijn benen soepeltjes over de bed rand. "Zeker. Kijk jij dan maar eens goed. Bedenk wel dat je er toch wel goed uit ziet in alles wat je aantrekt." Ik glimlachte nog even naar hem voor ik in mijn berg spul ging graven naar mijn kleren. Na een tijdje had ik alles gevonden en trok ik ze rustig aan. Ik keek over mijn schouder en zag dat Louis nog geen shirt had. "Trek er gewoon een wit of een zwart shirt op aan. Dat staat altijd wel. Wit zeker. Wit staayt overal op en daarbij, hij gaat toch straks weer uit." Ik trok mijn shirt recht en wilde net mijn haar borstelen toen ik een klop op de deur hoorde. "Ik kijk wel. Zoek jij maar een shirt." Ik sprong op en over het bed naar de deur. Nu al was deze kamer een pokkezooi. Ik kwam bij de deur en deed die open. Net ver genopeg om de gang in te kijken, maar nog wel zo ver dicht dat Louis niet te zien was zo zonder shirt. Tot mijn verbazing stond Eleanor daar. Ik beet op mijn wang. Wat moest ik nu. Ik draaide mijn hoofd de kamer in. "Eleanor staat voor de deur. Ik denk dat ze met je wil praten. Ik ga wel vast ontbijt maken." zei ik tegen Louis. Toen duwde ik de deur compleet open. "Treed binnen" zei ik vriendelijk tegen haar voor ik langs haar glipte en naar beneden liep om ontbijt te halen. Ik was nu waarschijnlijk de meest gehaatte jongen in het huis, maar het kon me weinig schelen. Ik huppelde min of meer de keuken in en maakte ontbijt voor ons tweeen voor ik tegenover Luke op de bank neer plofte en al etend een gesprek met hem begon.


    Bowties were never Cooler

    Toby Woods
    Ik beet op mijn lip om niet te grinnik door de kreet die Niall zijn mond verliet en de woorden van Danielle. 'Blijkbaar heeft het geen effect, Daan' grinnikte ik toen Niall me toch al herkende voor mijn handen voor zijn ogen verdwenen waren. Ik knikte langzaam, ondanks hij dat niet kon zien. 'In levende lijve recht voor je neus.' Antwoordde ik met een grijns. Ik kuste hem terug en wist dat het zo hoorde te zijn. Mijn handen verdwenen voor zijn ogen waardoor Niall mijn onschuldige glimlach kon zien. 'Verassing.' Fluisterde ik zacht en sloeg mijn armen om hem heen. 'Ik heb jou ook gemist. Dat is de reden dat ik hier weer ben.' Fluisterde ik nu ook en kreeg nu zelf ook tranen in mijn ogen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik wil Liam wel vervangen als jullie het goed vinden, maar dan moet etr denk ik een oplossing komen voor Luke]


    Bowties were never Cooler

    [Hoezo moet Luke dan weg? Miss kan hij een.... Goede deal krijgen met skateboarden ofzo? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nee, hij moet niet weg, maar ik kan moeilijk mezelf coachen...]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik

    De zoen eindigde ik met een klein kusje, waarbij ik mijn ogen glimlachend opende. Ik sloeg mijn armen om Perrie heen, en drukte haar even tegen me aan. 'Ik hou zoveel van je' fluisterde ik in haar oor. Ze was gewoon zo perfect. Ineens kreeg ik een idee, en ging liggen waardoor Perrie naast me lag. Zo was het tenminste comfortabel. Mijn arm sloeg ik om Perrie's middel heen en mijn blik ging door de woonkamer. Toby zond ik een vernietigende blik, en bij Niall keek ik even bezorgd. Als Niall maar gelukkig was. Zacht begon ik Little Things te zingen, terwijl ik weer naar Perrie keek. Een normale coach zou nu zijn kandidaten wakker maken en met ze gaan oefenen. Een strenge coach zou ze uit bed sleuren en ze dwingen. Maar ik? Nope. Ik lag hier met mijn vriendin op de bank, gewoon omdat het kan. Mickey kwam er ook aan, en hem gunde ik niet eens een blik.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 21:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oowjaaa (: Lolzz... Misschien kan hij wisselen met mijn nieuwste personage die nog niet op de lijst staat? Die zit officieel in team Harry. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Het maakt me niks uit. Kies maar.]


    Bowties were never Cooler