• Portus Delphini




    Portus Delphini, Stad van de Dolfijnen, Portofino. Veel verschillende namen is niet het enige wat dit kleine plaatsje aan de Italiaanse Rivièra te bieden heeft.
    Ben je klaar voor een zomer die in het teken staat van heerlijke mannen, prachtige vrouwen, een geweldig klimaat, hechte vriendschappen, een nieuwe liefde en misschien ook wel een nieuwe vijand?
    Dan is Portofino voor jou the place to be deze zomer!
    De prachtige haven van dit leuke plaatsje aan de Italiaanse Rivièra werkt als een magneet voor toeristen. Elk jaar komen er honderden toeristen – niet allemaal tegelijk natuurlijk – naar dit leuke plaatsje om hier een tijdje te vertoeven. Het heeft veel te bieden voor toeristen van elke leeftijd. Zo zijn er een aantal uitgaansgelegenheden voor jongeren en is er genoeg cultureel erfgoed voor de ouderen. Voor ieder wat wils.

    Tussen de ruim 450 inwoners, bevinden zich ook een aantal jongeren, die zich elk jaar verheugen op de zomer. De één staat hele dagen achter een ijscokar om zo een zakcentje te verdienen, terwijl de ander ligt te zonnen op het dak van het jacht van zijn of haar rijke vader. Sommigen staan te popelen om nieuwe toeristen te verwelkomen, terwijl anderen liever met de oude kliek op stap gaan.
    Ieders leven in Portofino is verschillend, maar maakt dat het oude dorpje er niet juist leuker op? I guess you’ll have to see for youself!


    __________________________________________________________________________________________________________________________

    Een aantal jongeren – waaronder inwoners van Portofino en toeristen – spenderen de vakantie op hun eigen manier. De één zal waarschijnlijk heel vaak uitgaan, terwijl de anderen liever rustig op het strand ligt te zonnen, deze keus is helemaal aan jou!
    Iedereen mag maximaal twee personages aanmaken, als je er besluit twee aan te maken, dan zou het fijn zijn als het ene personage een gewone inwoner is en de ander een toerist, zo voorkomen we dat er bijvoorbeeld maar één toerist is, terwijl er twintig inwoners zijn.
    Voor de rest zijn er nog een aantal andere regeltjes:
    - Meer dan één zin per bericht plaatsen, als het echt niet anders kan, mag je heel af en toe maar één zin plaatsen, maar liever niet.
    - Vanuit ik-perspectief in verleden tijd schrijven.

    __________________________________________________________________________________________________________________________

    Personages:

    Meisjes:
    - Ruby Astria - Exterminate (toerist)
    - Crystal Bianchi - manonlarissa (inwoner)
    - Katherine Adriana Romano - Malino (inwoner)
    -
    -

    Jongens:
    - Michael Jay Smith - xGoodwill (toerist)
    - James Hatcher - lovehopex (toerist)
    - Joe Jackson - manonlarissa (toerist)
    -
    -

    Er is geen maximum aantal, graag het aantal jongens en meisjes een beetje gelijk houden!

    __________________________________________________________________________________________________________________________

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd (17 t/m 25):
    Toerist of inwoner:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Familie:
    Extra:
    Foto’s (van personage en huis waarin deze verblijft):

    __________________________________________________________________________________________________________________________


    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 23:28 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    James
    'Misschien uit, misschien kun je wel mee? Als je wilt?' Vroeg ik. Mijn ogen leken hem wel te doorboren, hij had waarschijnlijk niks door. Dat was maar goed voor nu. 'Ik ben hier alleen,' begon ik 'jij?'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Joe
    "Ik weet het niet," zei ik, "Ik ben behoorlijk moe van die hele reis." Ik was helemaal vanuit Seattle naar Italië gevlogen om vervolgens nog een hele tijd in een taxi gezeten te hebben en dan had je ook nog dat verschrikkelijke tijdverschil. "Ik ben ook alleen."


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    James
    'Ah,' was mijn antwoord. Goed begin dit. Ik liet mijzelf wat naar achter zakken. Even later hoorde ik dat hij ook alleen was. 'Oh,' was mijn antwoord weer. 'Laat maar weten als je iets wilt doen.' Ik glimlachtte naar hem en beet daarna even snel op me lip. Weet eigenlijk niet waarom, er zat vast wel iets achter.

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 23:15 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Joe
    "Is goed!" Ik boog voorover en ondersteunde mijn hoofd met mijn handen. "Hoe lang blijf je hier?" vroeg ik aan hem. Het begon inmiddels al iets rustiger te worden bij de haven.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    James
    Ik zag hoe hij met zijn gespierde armen zijn hoofd ondersteunde. Weer een glimlach verscheen op mijn gezicht, en ik antwoordde dan ook vrolijk op zijn vraag. 'Nog een tijdje,' was mijn vage antwoord. 'En jij?'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Naam: Katherine Adriana Romano, haar naam wordt altijd afgekort naar Kath en zo stelt ze zich ook voor. Haar volledige naam wordt alleen door haar moeder gebruikt als ze boos is.
    Leeftijd: Kath is bijna 19 jaar.
    Toerist of inwoner: Inwoner, ze woont hier al haar hele leven.
    Uiterlijk: Katherine is een mooie dame, ze heeft donkere lokken en een getinte huid. Hierdoor vallen haar blauwe ogen mooi op. Ook heeft ze een lichaam waar elk meisje een moord voor zou doen. Een volle boezem, een platte buik en lange, slanke benen. Hier is ze erg trots op, maar ze moet er wel wat voor doen. Katherine's make up bestaat meestal uit mascara, oogpotlood, lipgloss en eyeliner. Ook draagt ze bijna altijd een rokje, of soms een short. Je zal haar nooit zien met platte schoenen, zelfs haar sandalen hebben een hak.
    Innerlijk: Katherine is een tikkeltje verwend, maar wel hartstikke lief. Op het eerste gezicht kan het een echte "Daddy's Princess" lijken, arrogant, verwend en bitchy. Zo is Katherine helemaal niet. Ze is erg sociaal en maakt gemakkelijk vrienden. Wel kan het een echte bitch zijn als je haar vrienden of familie beledigd. Katherine laat absoluut niet over zich heen lopen, en zegt meestal wat ze denkt. Al weet ze wel wanneer ze echt haar mond moet houden. Katherine is een tikkeltje ijdel, ze heeft er echt een enorme hekel aan als ze er slecht uit ziet.
    Familie: Katherine komt uit een groot gezin, bestaand uit haar ouders, 3 oudere broers en Katherine zelf. Haar vader Julio is een zakenman die bakken met geld heeft en meestal na 3 maanden zakenreis maar 2 weken thuis is. Katherine's moeder is een beroemd mode ontwerpster en is daarom ook niet vaak thuis. Katherine is dus eigenlijk opgevoed door haar broers. Als eerste de 34-jarige Jayson, die nu eigenaar is van een bekend restaurant. Dan heb je nog de 28-jarige Tyler en George, een tweeling. Tyler is de baas van de grote ijssalon en George werkt in een pizzeria. Katherine heeft ook nog een hondje, Bolt. Als je die mag meetellen bij familie dan..
    Extra: Katherine woont samen met haar beste vriendin in een penthouse.
    Foto’s: Katherine, Bolt, Keuken, Woonkamer, Katherine's kamer, Badkamer, Auto, Jacht.


    El Diablo.

    Joe
    "Ik blijf hier een maand om precies te zijn, tenzij het hier zo saai blijkt te zijn dat ik hier het liefst na twee dagen al weg wil, maar dat denk ik niet," zei ik lachend. "Heb je hier al andere mensen ontmoet, of niet?"


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ah, Adriana Lima! :D


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    James
    Ik lachte mee, 'nog niet, alleen jij.' Ik zuchtte even snel, 'maar ik kan me inderdaad vast wel vermaken,' zei ik. Met jou. Ik probeerde de wilde, rare gedachten van me af te zetten maar ik probeerde niet hard genoeg blijkbaar want het bleef maar in me hoofd rond spoken. Langzaam stond ik op. 'Ga je mee het dorp in?'


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ga slapen guys, and i like your character!
    Tot morgen <3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Joe
    "Nee sorry, ik ga maar eens terug naar het pension," zei ik. Net op het moment dat ik was uitgesproken, ontsnapte er een gaap uit mijn mond. Ik was van het zitten nog slaperiger geworden dan ik voorheen al was. Ik stond op en rekte me een beetje uit. "Ik zie je vast wel weer een keertje," zei ik tegen James. Ik stak mijn vinger op als een soort afscheidsgroet en liep toen op dezelfde manier terug naar het pension, als ik net was gelopen.

    Ik ga ook maar slapen, byebye!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Katherine "Kath" Adriana Romano

    Ik trok snel mijn blousje recht en keek even om me heen. Even zien, tas.. Check. Hakken, check... 'Bolt!' riep ik door het penthouse. Ik hoor wat geblaf en al snel zag ik het kleine hondje naar me toe rennen. Ik bukte even en klikte de dunne, witte riem in de zwarte halsband en sta weer op. 'Let's go.' zeg ik en zet mijn witte Rayban op mijn neus. Het was zonnig, wat verwacht je anders in Italië terwijl het hartje zomer is. Snel grisde ik mijn tas van de vloer en hing hem aan mijn schouder. Snel liep ik de deur uit en Bolt liep gelijk voor me. Ik trok de deur achter me dicht en kijk even om me heen. Wat zal ik eens doen.. Uiteindelijk besluit ik om maar even langs het water te lopen. Veel valt er nu nog niet te doen, het was nog geen avond...


    El Diablo.

    James
    Al snel hoorde ik de afwijzing van Joe en belandde uiteindelijk alleen voor het bankje. Al snel zag ik een meisje met een schattig klein hondje. Ik liet mezelf weer zitten op 't krakerige bankje en zuchtte diep.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ben er wreer, is er iemand?


    Hold me in your arms & never let me go.

    Goedemorgen! Ik ben er!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."