• Portus Delphini




    Portus Delphini, Stad van de Dolfijnen, Portofino. Veel verschillende namen is niet het enige wat dit kleine plaatsje aan de Italiaanse Rivièra te bieden heeft.
    Ben je klaar voor een zomer die in het teken staat van heerlijke mannen, prachtige vrouwen, een geweldig klimaat, hechte vriendschappen, een nieuwe liefde en misschien ook wel een nieuwe vijand?
    Dan is Portofino voor jou the place to be deze zomer!
    De prachtige haven van dit leuke plaatsje aan de Italiaanse Rivièra werkt als een magneet voor toeristen. Elk jaar komen er honderden toeristen – niet allemaal tegelijk natuurlijk – naar dit leuke plaatsje om hier een tijdje te vertoeven. Het heeft veel te bieden voor toeristen van elke leeftijd. Zo zijn er een aantal uitgaansgelegenheden voor jongeren en is er genoeg cultureel erfgoed voor de ouderen. Voor ieder wat wils.

    Tussen de ruim 450 inwoners, bevinden zich ook een aantal jongeren, die zich elk jaar verheugen op de zomer. De één staat hele dagen achter een ijscokar om zo een zakcentje te verdienen, terwijl de ander ligt te zonnen op het dak van het jacht van zijn of haar rijke vader. Sommigen staan te popelen om nieuwe toeristen te verwelkomen, terwijl anderen liever met de oude kliek op stap gaan.
    Ieders leven in Portofino is verschillend, maar maakt dat het oude dorpje er niet juist leuker op? I guess you’ll have to see for youself!


    __________________________________________________________________________________________________________________________

    Een aantal jongeren – waaronder inwoners van Portofino en toeristen – spenderen de vakantie op hun eigen manier. De één zal waarschijnlijk heel vaak uitgaan, terwijl de anderen liever rustig op het strand ligt te zonnen, deze keus is helemaal aan jou!
    Iedereen mag maximaal twee personages aanmaken, als je er besluit twee aan te maken, dan zou het fijn zijn als het ene personage een gewone inwoner is en de ander een toerist, zo voorkomen we dat er bijvoorbeeld maar één toerist is, terwijl er twintig inwoners zijn.
    Voor de rest zijn er nog een aantal andere regeltjes:
    - Meer dan één zin per bericht plaatsen, als het echt niet anders kan, mag je heel af en toe maar één zin plaatsen, maar liever niet.
    - Vanuit ik-perspectief in verleden tijd schrijven.

    __________________________________________________________________________________________________________________________

    Personages:

    Meisjes:
    - Ruby Astria - Exterminate (toerist)
    - Crystal Bianchi - manonlarissa (inwoner)
    - Katherine Adriana Romano - Malino (inwoner)
    -
    -

    Jongens:
    - Michael Jay Smith - xGoodwill (toerist)
    - James Hatcher - lovehopex (toerist)
    - Joe Jackson - manonlarissa (toerist)
    -
    -

    Er is geen maximum aantal, graag het aantal jongens en meisjes een beetje gelijk houden!

    __________________________________________________________________________________________________________________________

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd (17 t/m 25):
    Toerist of inwoner:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Familie:
    Extra:
    Foto’s (van personage en huis waarin deze verblijft):

    __________________________________________________________________________________________________________________________


    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 23:28 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Katherine "Kath" Adriana Romano

    "Ach, ieder zijn ding natuurlijk. Ik houd daar ook niet zo van hoor," zegt hij glimlachend en ik knik ook even. "Nee, het is voluit ook gewoon Joe, heel saai, ik weet het.Toch ben ik er wel blij mee. Het is simpel, lekker makkelijk te onthouden en iedereen weet het wel goed uit te spreken." zegt hij en ik knik. 'Daar heb je een punt. Mensen spreken mijn naam nog wel eens uit als.. Kaatherien, of Katheriene.' lach ik..


    El Diablo.

    Joe
    "Echt waar? Hm, ik vind jouw naam anders wel op een logische naam uitgesproken hoor," glimlachte ik. Ik haalde even een hand door mijn krullende haar. Ik deed er nooit iets van gel in, dus ik moest het af en toe even op model brengen door er een hand door heen te halen. "Dus Katherine, vertel eens wat over jezelf." Ik keek haar glimlachend en vol afwachting aan.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hey, heb ik veel gemist? ;)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Neh, niet heel veel volgens mij!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Behalve dat Kath en Joe op weg zijn naar hun levenslange liefdespad.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Huh, nee hoor? :')


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Katherine "Kath" Adriana Romano
    "Echt waar? Hm, ik vind jouw naam anders wel op een logische naam uitgesproken hoor," zegt hij glimlachend en ik knik lichtjes. 'Ach ja.' grinnik ik. "Dus Katherine, vertel eens wat over jezelf." zegt hij en ik kijk hem aan. 'Ik vond die vraag altijd moeilijk, ik wist niet waar ik moest beginnen. 'Ehh. Ik ben bijna 19, woon al heel mijn leven hier, mijn vader is een zakenman en mijn moeder modeontwerpster dus die ga je niet vaak zien. Mijn broer Jayson is eigenaar van "Delizioso", een bekend restaurant hier. Mijn andere broer Tyler is de eigenaar van de bekende ijssalon en mijn andere broer George werkt in een pizzeria. Ik woon met mijn beste vriendin Rachel in een penthouse....' zeg ik. 'En jij?'

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 21:21 ]


    El Diablo.

    ( I'm back maar zit wel op me mobiel. )


    Hold me in your arms & never let me go.

    Sorry dat ik gister niet meer reageerde Malino, was alweer weggegaan!

    Joe
    Ik knikte, terwijl Kath wat over haarzelf vertelde. "Zo, een succesvolle familie dus," zei ik, toen ze uitverteld was. "Ik ben twintig jaar. Ik woon al mijn hele leven in Seattle. Enig kind. Mijn ouders zijn nog samen. Mijn moeder werkt als kassière in een supermarkt en mijn vader is wegens een handicap werkloos. Ik heb sinds een jaar mijn eigen appartement in het centrum van Seattle en ik werk in een café," vertelde ik. "Saai hè?" zei ik lachend.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hahaha manon :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Iemand moi meeten ? ;D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wat is er? :')

    Crystal kan wel meeten!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Yeah =D
    Bij de haven dan ?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Is goed!

    Crystal
    "Goedemiddag," zei ik vrolijk tegen een gezin, wat aan de kleding te zien was toerist was. Ze droegen allemaal shirts met I 'hart' Italia erop, het zag er best wel schattig uit. Het gezin zei mij vrolijk en in koor gedag en stapten daarna een cafeetje binnen. Vrolijk liep ik - eigenlijk huppelde ik bijna - naar de haven. Het zwierige jurkje met bloemenprint wat ik had uitgekozen voor vandaag veerde met mijn bewegingen mee. Bij de haven aangekomen, trok ik mijn zomerse sleehakjes uit en zakte ik neer op de kade. Mijn benen zwaaide ik over de rand, waarbij mijn voeten in het water terechtkwamen. Eindelijk verkoeling.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Katherine "Kath" Adriana Romano

    "Zo, een succesvolle familie dus," zei hij en ik knik. 'Ach ja.' zeg ik rustig. "Ik ben twintig jaar. Ik woon al mijn hele leven in Seattle. Enig kind. Mijn ouders zijn nog samen. Mijn moeder werkt als kassière in een supermarkt en mijn vader is wegens een handicap werkloos. Ik heb sinds een jaar mijn eigen appartement in het centrum van Seattle en ik werk in een café, Saai hè?" zei hij lachend. Ik schud mijn hoofd. 'Het is weer eens iets anders dan telkens hetzelfde, rijkelui's verhaaltje aanhoren.' zeg ik glimlachend. Ik kijk om me heen, en vervolgens naar Joe. 'Zullen we iets gaan doen, of?'


    El Diablo.