• Helleu everyone,

    Wat me de laatste tijd opvalt is dat er best veel voetballiefhebbers zijn en niet zoveel 'actieve' stories. Veel beginnen een voetbalverhaal tijdens het EK of WK en maken die dan vaak niet af, terwijl er super goede en originele ideeën bij zitten.

    Mijn idee is om een topic op te richten voor voetbalstory writers aar we elkaar kunnen helpen met schrijven, nieuwtjes uitwisselen en dingen kunnen delen voor inspiratie.

    Op die manier hoop ik dat er weer meer voetbalstories komen en dat ze ook worden afgemaakt!

    Mijn vraag is of jullie (voetballiefhebbers) dit eventueel een leuk/goed idee vinden?

    xx Stuttgart



    ~

    Mijn stem heb je! :3


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Mijn hart ligt altijd bij Bayern en het Nederlands Elftal, of het nou EK of WK is of niet, haha. (: De reden dat ik niet verder ga met mijn 'lopende' story, is dat ik er nu zo lang uit ben geweest en ik niet zo'n zin meer heb om het weer op te pakken. Daarnaast ben ik op dit moment iets met mijn beste vriendin aan het schrijven maar dat staat en komt niet op Q.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 19:53 ]


    ars moriendi

    Real Madrid zal voor mij altijd #1 zijn. Maar als we het over Nederlandse clubs hebben Feyenoord (:
    Ik ben nu bezig met een voetbalstory, hij staat nog inactief omdat ik nog geen hoofdstukken heb.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik wil mensen altijd helpen met ideeën, maar zelf ga ik voorlopig niet schrijven. Eerst moet ik meer vrije tijd krijgen. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn stem heb je! BIj mij staat alles zo'n beetje stil, ik heb geen idee hoe het komt, misschien omdat ik niet zo'n zin heb om te schrijven de laatste tijd en as always: school.


    Mia San Mia

    Monticia schreef:
    Mijn stem heb je! :3


    Tell me about it, stud.

    Monticia schreef:
    Mijn stem heb je! :3


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik heb stiekem wel weer zin om te lezen, dus ik hoop echt dat er weer leuke verhalen komen hihi. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb net mijn verhaal geactiveerd!
    Ik denk niet dat er heel veel Ronaldo fans zijn, maargoed...

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 20:30 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Ik heb net mijn verhaal geactiveerd!
    Ik denk niet dat er heel veel Ronaldo fans zijn, maargoed...


    Ik ben Ronaldo fan! :Y) Ik ga even kijken


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yay! ^^


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Ik heb net mijn verhaal geactiveerd!
    Ik denk niet dat er heel veel Ronaldo fans zijn, maargoed...


    Hij speelt bij Real(wbw) En zooo erg is nou ook weer niet xD


    ~

    Ik ben van plan om weer een voetbalstory te schrijven, heb alleen geen enkel idee waarover het moet gaan omdat het, zoals je al zei, vaak niet goed afloopt. Lijkt het jullie ook leuk als we met meerdere mensen een story schrijven? Lijkt mij echt leuk! (:

    Monticia schreef:
    Ik heb net mijn verhaal geactiveerd!
    Ik denk niet dat er heel veel Ronaldo fans zijn, maargoed...


    Ik ben fan! Hier komt een abo aan (:

    Ik ben zelf niet zo'n voetbalfan - kijk er alleen naar als er echt niks anders op TV is - maar ik kijk wel altijd naar het WK en EK als nederland speelt. Mij kunnen jullie altijd vragen voor hulp - al ben ik niet zo'n voetbalfreak (niet slecht bedoeld).


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen