• Helleu everyone,

    Wat me de laatste tijd opvalt is dat er best veel voetballiefhebbers zijn en niet zoveel 'actieve' stories. Veel beginnen een voetbalverhaal tijdens het EK of WK en maken die dan vaak niet af, terwijl er super goede en originele ideeën bij zitten.

    Mijn idee is om een topic op te richten voor voetbalstory writers aar we elkaar kunnen helpen met schrijven, nieuwtjes uitwisselen en dingen kunnen delen voor inspiratie.

    Op die manier hoop ik dat er weer meer voetbalstories komen en dat ze ook worden afgemaakt!

    Mijn vraag is of jullie (voetballiefhebbers) dit eventueel een leuk/goed idee vinden?

    xx Stuttgart



    ~

    Ik had verwacht dat Barcelona bij deze tijd al lang zou voor staan, maar blijkbaar zit ik er flink naast.

    En ik ga voorlopig denk ik niet op de lijst. Ben héél erg druk met schrijven + school + vrienden. Maar misschien dat ik later nog wel kijk.
    Ik kijk sowieso af en toe in het topic rond voor de verhalen. c:


    Chaos is a ladder.

    Ik wil wel helpen met de weblog als je hulp nodig hebt? Op zich heb ik genoeg tijd, tenzij je het alleen wil doen!

    Barca is slecht en kakt in

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 21:59 ]


    Mia San Mia

    Ik vind dit een geweldige wedstrijd, Barca kan alvast "Bye bye, Zwaai Zwaai.'' zeggen denk ik xd


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Ik vind dit een geweldige wedstrijd, Barca kan alvast "Bye bye, Zwaai Zwaai.'' zeggen denk ik xd


    Neehee! "HASTA LA VISTA, BAYERN FINALISTA" Da's toch veel beter ;)


    Mia San Mia

    Haha, klinkt wel leuker xd Dat ga ik zeggen aan het einde van de wedstrijd, nu is nog niks echt zeker (:


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    ROBBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN :')

    3-0!!


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Haha, klinkt wel leuker xd Dat ga ik zeggen aan het einde van de wedstrijd, nu is nog niks echt zeker (:


    Haha, voor wie support je BTW? Haha, ik ben Merel, hoe gaat het?

    Jeez, Messi is lui
    ARJEEEEEEENNNNNNNNNNN Drei zu null!


    Mia San Mia

    Bayern heeft voordeel dat het thuiswedstrijd is. Als Barca nu een doelpuntje maakt, en thuis ook nog wat scoort, dan is er nog kans. De uitdoelpunten tellen pas dubbel als er naast aantal punten ook een gelijk aantal doelpunten zijn gemaakt.

    Wel lekker doelpunt van Robben (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    FCBayern schreef:
    (...)

    Haha, voor wie support je BTW? Haha, ik ben Merel, hoe gaat het?

    Jeez, Messi is lui
    ARJEEEEEEENNNNNNNNNNN Drei zu null!


    Eigenlijk ben ik een Madridsta, maar voor deze wedstrijd Bayern :') Ik heb het gewoon echt niet op Barca...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    (...)

    Eigenlijk ben ik een Madridsta, maar voor deze wedstrijd Bayern :') Ik heb het gewoon echt niet op Barca...


    Meeste Madridista's, XD Ik zit nu overigens wel in mijn Bayern shirt te schreeuwen naar de televisie als een of andere nazi, maar goed, XD


    Mia San Mia

    En maak er maar 4-0 van XD


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Bayern is lekker bezig. Jammer voor Barca, maar dit is echt verdiend voor Bayern :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Barcelona is gewoon niet zo goed als Bayern, zeker niet als Messi zo'n attitude heeft en niet een verdedigd, maar, ik heb dit altijd al gezegd, XD


    Mia San Mia

    Oké jullie hadden zwaar gelijk over het kapsel van Pique, gadverdamme!
    En tja, hadden ze Villa maar eerder moeten brengen. Bayern heeft verdiend gewonnen (Zeg ik die doorgaans toch Barca steun)


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins