• Helleu everyone,

    Wat me de laatste tijd opvalt is dat er best veel voetballiefhebbers zijn en niet zoveel 'actieve' stories. Veel beginnen een voetbalverhaal tijdens het EK of WK en maken die dan vaak niet af, terwijl er super goede en originele ideeën bij zitten.

    Mijn idee is om een topic op te richten voor voetbalstory writers aar we elkaar kunnen helpen met schrijven, nieuwtjes uitwisselen en dingen kunnen delen voor inspiratie.

    Op die manier hoop ik dat er weer meer voetbalstories komen en dat ze ook worden afgemaakt!

    Mijn vraag is of jullie (voetballiefhebbers) dit eventueel een leuk/goed idee vinden?

    xx Stuttgart



    ~

    Malino schreef:
    Heeft Piqué nou zijn haar afgeschoren? ._.


    Jaaa:S Vind ik niet zo geweldig eigenlijk:$


    ~

    Ikke help je!!! Ik ben dol op voetbal(spelen) en er een verhaal over lezen/schrijven lijkt me dan ook echt super leuk! Al speel ik voetbal op school op onze manier en keep ik alleen, ik blijf een fan!!! Voer snel je idee uit!


    No comment

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Jaaa:S Vind ik niet zo geweldig eigenlijk:$


    Ik dacht even dat ik gek geworden was, maar het is dus niet alleen mij opgevallen ;p
    Ik vind het ook niet heel mooi.. Eerlijk gezegd...


    El Diablo.

    Mijn stem heb je ook :)

    Ik heb nog een verhaal onafgemaakt, maar ik heb helemaal geen motivatie om verder te gaan terwijl ik de ideeën, waarom ik het verhaal activeerde, nog steeds heb.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Malino schreef:
    Heeft Piqué nou zijn haar afgeschoren? ._.


    Misschien als eerbetoon voor Vilanova en Abidal? Zo ja, waarom hij wel en de andere culé's niet?

    1-0 Müller!!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    BAYEEEEEEEEEEEERN <'3

    1-0 ^^


    El Diablo.

    Ik heb van een aantal een PB gehad voor op de lijst. Zijn er nog meer liefhebbers? Ik ga nu het topic maken:)


    ~

    Hiljemark schreef:
    (...)

    Misschien als eerbetoon voor Vilanova en Abidal? Zo ja, waarom hij wel en de andere culé's niet?

    1-0 Müller!!


    Als het zo is vind ik het wel een mooi eerbetoon.


    El Diablo.

    Ik wil wel op de lijst, maar moet je dan ook persé een verhaal hebben of?


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Ik wil wel op de lijst, maar moet je dan ook persé een verhaal hebben of?


    Nee hoeft niet persee:) Het is voor mensen die graag voetbalstories schrijven en ook lezen. We kunnen elkaar door middel van topic helpen, ideeën uitwisselen etc. Ik ga ook nog een weblog maken waar dan allemaal nieuws enzo op komt:) Moet alleen nog even kijken hoe ik dat ga doen:$ Ik wil wel graag weten van wie je fan bent, welke club en eventueel land:)


    ~

    Uhm, mijn favo spelers zijn Cristiano Ronaldo (ofcourse), Ibrahim Afellay en Adam Maher :3 Miijn favo club is natuurlijk Real Madrid en qua landen Spanje, Nederland en Portugal. :3


    El Diablo.

    Ik wil ook wel op de lijst :)

    Mijn club zal altijd Ajax blijven aangezien ik daar gewoon mee groot gebracht ben haha :) Bayern is ook gewoon een van mijn favorieten ;D
    Verder heb ik echt een zwak voor Viktor Fischer :') haha

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Nee hoeft niet persee:) Het is voor mensen die graag voetbalstories schrijven en ook lezen. We kunnen elkaar door middel van topic helpen, ideeën uitwisselen etc. Ik ga ook nog een weblog maken waar dan allemaal nieuws enzo op komt:) Moet alleen nog even kijken hoe ik dat ga doen:$ Ik wil wel graag weten van wie je fan bent, welke club en eventueel land:)


    Ik ben fan van Ruud van Nistelrooy, Robin van Persie en Ibrahim Afellay. Mijn clubjes zijn PSV, Arsenal en Barcelona. Duitse clubjes vind ik allemaal wel mooi, haha.
    Nederlandse Elftal is qua land mijn favoriete team.

    Maher schreef:
    Can't agree more.
    Ik ben al een heeeeeeeeeeeeele lange tijd bezig met een Ibrahim Afellay verhaal want hij is gewoon handsome like fuck.
    Moet zeggen dat mijn inspiratie nu een beetje op begint te raken en mijn verhaal is nu onderhand al zo onzettend ongeloofwaardig, maar ik heb best veel lezers die ik niet wil teleurstellen dus vandaar dat ik gewoon door ga (:
    Hoe slecht het ook is... hahahaha

    Dus voor degene die willen lezen, inspiratie op willen doen of mij gewoon inderdaad erop willen terecht wijzen dat het ontzettend ongeloofwaardig is:
    http://www.quizlet.nl/stories/89478/i-will-catch-you-if-you-fall--ibrahim-afellay/

    En ja ik ben gewoon voetbalverslaafd so i love this topic (:
    En hoop dat er meer leuke voetbalverhalen komen want er mogen er inderdaad wel wat meer komen!


    Slecht? Slecht?! Slecht??!! Hij is juist super goed en juist zo origineel en jij schrijft het zo realistisch dat je haast denkt dat het echt is.


    Mensen, dit is echt een prachtige verhaal!! <3


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik wil ook wel op die lijst, wat een super leuk idee!
    Vind voetbal leuke sport om te zien en het lijkt me ook erg leuk om over te schrijven, al weet ik er niet zo super veel van haha


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    GOOOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZ <'3

    2-0


    El Diablo.