• Helleu everyone,

    Wat me de laatste tijd opvalt is dat er best veel voetballiefhebbers zijn en niet zoveel 'actieve' stories. Veel beginnen een voetbalverhaal tijdens het EK of WK en maken die dan vaak niet af, terwijl er super goede en originele ideeën bij zitten.

    Mijn idee is om een topic op te richten voor voetbalstory writers aar we elkaar kunnen helpen met schrijven, nieuwtjes uitwisselen en dingen kunnen delen voor inspiratie.

    Op die manier hoop ik dat er weer meer voetbalstories komen en dat ze ook worden afgemaakt!

    Mijn vraag is of jullie (voetballiefhebbers) dit eventueel een leuk/goed idee vinden?

    xx Stuttgart



    ~

    Izecson schreef:
    Ik ben van plan om weer een voetbalstory te schrijven, heb alleen geen enkel idee waarover het moet gaan omdat het, zoals je al zei, vaak niet goed afloopt. Lijkt het jullie ook leuk als we met meerdere mensen een story schrijven? Lijkt mij echt leuk! (:


    I'm in!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik vind het echt ontzettend leuk om zo meer mensen te ontmoeten! :) Dus... komt er misschien een gezamenlijk verhaal door de mensen die dat willen? Dat zou echt gaaf zijn. Jammer genoeg ben ik ziek dus mis ik voetbal met gym :(


    Mia San Mia

    Ik ben van plan om ook een deelnemerslijst te maken. Zijn er mensen die daar op willen? En zijn er ook mensen die hun story in de lijst willen hebben?

    Tevens ga ik een voetbalblog beginnen waar ik de link hier ook ga plaatsen waar nieuwtjes op komen te staan. Die kunnen we dan miss gebruiken voor inspiratie :)Misschien is het ook wel leuk van elkaar te weten wie fan is van welke voetballer, club & land.

    Als jullie die dingen in PB aan mij willen door geven zorg ik dat ik er wat moois van maak! En dan komt vanaaf het 1e officiele topic online :)

    Tevens hebben we vanaaf voor de fans hier een mooie Champions League wedstrijd. Om 20.45 komt FC Bayern München - FC Barcelona.

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 12:35 ]


    ~

    Ik zag dit topic voorbij komen en ik dacht meteen yes voetbalstories!
    Dat zijn echt mijn favoriete stories! Ik schrijf zelf wel eens, maar heb inderdaad niet altijd inspiratie.
    Ben nu bezig met een verhaal 'achter de schermen'. Ik weet niet of ik hem ooit op Q zal posten, maar dat zien we dan wel weer.
    In ieder geval volg ik dit topic.
    Ohja, en ik ben fan van, hoe kan het ook anders, Cesc Fabregas!
    Maar eigenlijk heb ik een zwak voor bijna alle Spaanse voetballers. In de Nederlandse Eredivisie ga ik toch echt voor Ajax.
    Daarnaast heb ik ook een enorm zwak voor Gregory van der Wiel


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Ik ben het volledig met je eens!
    Ik zoek al heel erg lang een leuk story over Lionel Messi, maar alle lopende stories zijn tijdelijk gepauzeerd
    ofwel is het al meerdere maanden geleden dat er nog een hoofdstuk gepost werd..
    Ik zou ook graag een keer een story lezen over Dries Mertens,
    maar over hem staat helemaal niets op quizlet..

    Het lijkt me een leuk idee, dus laat je het me weten als je er verder mee doorgaat? (:

    P.S. Iedereen lijkt hier fan te zijn van Real Madrid en Oranje te zijn..
    Ik ga asociaal doen; FC Barcelona en de Rode Duivels all the way! (:
    xsjes, Janny


    We crave what we can't have.

    JANNYDOTCOM schreef:
    Ik ben het volledig met je eens!
    Ik zoek al heel erg lang een leuk story over Lionel Messi, maar alle lopende stories zijn tijdelijk gepauzeerd
    ofwel is het al meerdere maanden geleden dat er nog een hoofdstuk gepost werd..
    Ik zou ook graag een keer een story lezen over Dries Mertens,
    maar over hem staat helemaal niets op quizlet..

    Het lijkt me een leuk idee, dus laat je het me weten als je er verder mee doorgaat? (:

    P.S. Iedereen lijkt hier fan te zijn van Real Madrid en Oranje te zijn..
    Ik ga asociaal doen; FC Barcelona en de Rode Duivels all the way! (:
    xsjes, Janny


    Ik heb wel een story over Leo, maar ik heb al iets meer dan een maand niks geschreven. :(


    Mia San Mia

    Lijkt mij een super goed idee! Voetbal is een geweldige sport en alle verhalen lees ik dan ook met plezier. Zelf zou ik er ook super graag een beginnen, maar ik heb geen idee hoe haha (:

    Tof idee.
    Heb ergens nog wel een verhaal liggen over David Villa waar ik ooit aan begonnen ben.
    Daarna geen zin meer gehad om er nog iets mee te doen.
    Anywayss ik ben al mn hele leven Ajacied. Mijn club, mijn ideaal. Alles haha.
    Verder ook enorme fan van FC Barcelona en het Spaanse elftal.
    En natuurlijk mijn eigen team!

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 17:28 ]

    Ik ben al vanaf kleins af aan fan van PSV, dat is er met de paplepel ingegoten en is er nooit meer uit gegaan haha.
    Verder ben ik ook van fan FC Barcelona en Paris Saint Germain. Ik heb een enorme zwak voor Ibrahim Afellay en zoals mijn naam al zegt.. Memphis Depay. <3


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    IK VIND DIT ZO TOFFFF! Nooit gedacht dat er zoveel voetbalfans waren hier...


    Mia San Mia

    Inderdaad FCBayern, ik dacht ook dat ik bij de uitzonderingen behoorde!


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    Ik wil best doen hier aan. Ik zal voorlopig zelf niet snel een voetbalverhaal beginnen, maar ik vind het hartstikke tof om mensen met hun verhalen eventueel tips of ideeën te geven en natuurlijk vind ik het hartstikke gaaf om de verhalen te lezen!

    Mijn favoriete voetballer is Wesley Sneijder. Qua clubs spreekt alles mij wel aan (flauw he?) maar Inter vind ik heel leuk en verder ook alle Engelse clubs wel. En met de strijd tussen FC Barcelona en Real Madrid, gaat mijn voorkeur sowieso naar Madrid. Qua voetbalnieuwtjes ben ik trouwens héél slecht op de hoogte, wat dat betreft wil ik echt SPORT1 of Eredivisie Live hebben maar mama is daar niet zo fan van, lol.


    Chaos is a ladder.

    Go Bayern! :3
    De wedstrijd is nog niet eens begonnen, maargoed...


    El Diablo.

    Snel de tv aangezet. Ik ga zo met m'n moeder kijken c:


    Chaos is a ladder.

    Heeft Piqué nou zijn haar afgeschoren? ._.


    El Diablo.