• Helleu everyone,

    Wat me de laatste tijd opvalt is dat er best veel voetballiefhebbers zijn en niet zoveel 'actieve' stories. Veel beginnen een voetbalverhaal tijdens het EK of WK en maken die dan vaak niet af, terwijl er super goede en originele ideeën bij zitten.

    Mijn idee is om een topic op te richten voor voetbalstory writers aar we elkaar kunnen helpen met schrijven, nieuwtjes uitwisselen en dingen kunnen delen voor inspiratie.

    Op die manier hoop ik dat er weer meer voetbalstories komen en dat ze ook worden afgemaakt!

    Mijn vraag is of jullie (voetballiefhebbers) dit eventueel een leuk/goed idee vinden?

    xx Stuttgart



    ~

    ik zelf voetbal en het lijkt me daarom leuk als er een verhaal zal zijn waarin een meisje super goed kan voetballen ..


    YOLO, I'M A DINOSAUR! RAAAWWRR.

    Can't agree more.
    Ik ben al een heeeeeeeeeeeeele lange tijd bezig met een Ibrahim Afellay verhaal want hij is gewoon handsome like fuck.
    Moet zeggen dat mijn inspiratie nu een beetje op begint te raken en mijn verhaal is nu onderhand al zo onzettend ongeloofwaardig, maar ik heb best veel lezers die ik niet wil teleurstellen dus vandaar dat ik gewoon door ga (:
    Hoe slecht het ook is... hahahaha

    Dus voor degene die willen lezen, inspiratie op willen doen of mij gewoon inderdaad erop willen terecht wijzen dat het ontzettend ongeloofwaardig is:
    http://www.quizlet.nl/stories/89478/i-will-catch-you-if-you-fall--ibrahim-afellay/

    En ja ik ben gewoon voetbalverslaafd so i love this topic (:
    En hoop dat er meer leuke voetbalverhalen komen want er mogen er inderdaad wel wat meer komen!


    Walking gets too boring when you learn how to fly.

    Ik vind het echt een goed idee (:


    Take a breath & let the rest come easy

    [mijn topics]


    Never forget who you are

    Ik kom jullie gezellig joinen. Zelf zal ik nog niet schrijven - eerst één storie afschrijven -, maar voor een mooi voetbalverhaaltje ben ik altijd in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh, wat een goed idee, zo'n topic! Ik zelf ben mijn interesse in voetbal een beetje uit het oog verloren, maar elke keer wanneer ik zo'n verhaal lees word ik er weer aan herinnert. Daarnaast vind ik voetbalverhalen gewoon echt één van de leukste soort verhalen die er zijn op Quizlet. Maar zoals je zelf al aangaf; veel zijn, helaas, niet meer actief.
    Maar dit topic is een zeer goed idee lijkt me.


    Chaos is a ladder.

    Wat een leuk idee! Geweldig om andere voetbalfans te leren kennen op Q! x

    Maher schreef:
    Can't agree more.
    Ik ben al een heeeeeeeeeeeeele lange tijd bezig met een Ibrahim Afellay verhaal want hij is gewoon handsome like fuck.
    Moet zeggen dat mijn inspiratie nu een beetje op begint te raken en mijn verhaal is nu onderhand al zo onzettend ongeloofwaardig, maar ik heb best veel lezers die ik niet wil teleurstellen dus vandaar dat ik gewoon door ga (:
    Hoe slecht het ook is... hahahaha

    Dus voor degene die willen lezen, inspiratie op willen doen of mij gewoon inderdaad erop willen terecht wijzen dat het ontzettend ongeloofwaardig is:
    http://www.quizlet.nl/stories/89478/i-will-catch-you-if-you-fall--ibrahim-afellay/

    En ja ik ben gewoon voetbalverslaafd so i love this topic (:
    En hoop dat er meer leuke voetbalverhalen komen want er mogen er inderdaad wel wat meer komen!

    Ben je een fan van de sport of de looks van een speler? lawl.


    ars moriendi

    Mijn stem heb je!
    x

    Dit is echt top! Ik wil zelf steeds een verhaal over Barcalona beginnen, gewoon omdat ik hun echt super tof vind, maar het komt er steeds niet van - so i'll watch things here..:3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Mmmm... Ik ben een, vind ik, originele story begonnen. Gaat over Kaka, een van mijn helden. Wil je hem lezen? klik

    Bayern schreef:
    (...)
    Ben je een fan van de sport of de looks van een speler? lawl.


    Ik ben een fan van de sport, speel het zelf ook, maar als extra erbij krijg je knappe jongens (:
    Alleen maar voordelen hahahahaha

    Maar serieus. Ik geef om het voetbal zelf hahahaha


    Walking gets too boring when you learn how to fly.

    Ik schrijf zelf niet omdat ik nu totaal geen inspiratie heb, maar ik vind het wel leuk om dit even te volgen! (:
    Kan ik ook leuke stories vinden! (:


    El Diablo.

    Izecson schreef:
    Ik ben van plan om weer een voetbalstory te schrijven, heb alleen geen enkel idee waarover het moet gaan omdat het, zoals je al zei, vaak niet goed afloopt. Lijkt het jullie ook leuk als we met meerdere mensen een story schrijven? Lijkt mij echt leuk! (:


    Yes, would be awesome!


    Mia San Mia

    Izecson schreef:
    Ik ben van plan om weer een voetbalstory te schrijven, heb alleen geen enkel idee waarover het moet gaan omdat het, zoals je al zei, vaak niet goed afloopt. Lijkt het jullie ook leuk als we met meerdere mensen een story schrijven? Lijkt mij echt leuk! (:


    Count me in! :3


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable