• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    Tamino schreef:
    Kijk mensen, wat is gebeurd, is gebeurd, en dat kan je niet veranderen.
    Maar door te zeuren hierover verpest je het voor anderen.
    En daarbij, als die lijst dan toch zo vreselijk was, waarom zit Alwin dan nu bij de crew?
    Grow a pair en zet je erover.


    Dat vind ik wel een heel sterk punt :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik ook.=)


    Zelf hoop ik natuurlijk dat ook op een dag te moeten doen als moderator ;D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tamino schreef:
    Kijk mensen, wat is gebeurd, is gebeurd, en dat kan je niet veranderen.
    Maar door te zeuren hierover verpest je het voor anderen.
    En daarbij, als die lijst dan toch zo vreselijk was, waarom zit Alwin dan nu bij de crew?
    Grow a pair en zet je erover.


    Ik zal maar niet zeggen wat ik wilde zeggen.
    Hij stond erop zonder een uitleg.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Zelf hoop ik natuurlijk dat ook op een dag te moeten doen als moderator ;D

    Ik stiekem ook.:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik stiekem ook.:Y)


    Dan wens ik je veel succes toe, waardige tegenstander of misschien wel medecrew-lid later ^^ haha, ach, het is maar afwachten natuurlijk (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ik zal maar niet zeggen wat ik wilde zeggen.
    Hij stond erop zonder een uitleg.


    Ik weet niet of je je hebt aangemeld, maar persoonlijk -en ik zeg dit enkel voor mezelf- zou ik je niet accepteren als mod, als je alleen maar kritiek geeft op de fouten die ooit gemaakt zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jezus, als ik op de lijst had gestaan met goede redenen, zou ik nooit wat gezegd hebben. Maaar, dat was natuurlijk niet zo :Y)
    Er stonden zoveel dingen op die niet klopten. Zoals dat Sarah geen mod kon worden, omdat ze beta zou zijn geweest, maar niks deed. Ze is nooit beta geweest.
    Allemaal dat soort onzin en dan vind je het raar dat mensen dat beledigend vinden?

    Ga nou niet stoer lopen doen en zeggen dat we een stel ballen moeten groeien. Ik kan dat net zo hard terug kaatsen naar jullie. Eerst keihard gaan ontkennen, daar heb je vast heel veel ballen voor nodig, NOT.
    Als je het nu meteen had toegegeven, dan hadden jullie ballen gehad, maar neeeee, eerst keihard gaan ontkennen.

    Ik vind het wel onzin dat het nu weer omhoog gehaald word. Alwin heeft al gezegd dat hij erop zal letten. Goed genoeg toch? Voor mij tenminste wel.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 17:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tamino schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je je hebt aangemeld, maar persoonlijk -en ik zeg dit enkel voor mezelf- zou ik je niet accepteren als mod, als je alleen maar kritiek geeft op de fouten die ooit gemaakt zijn.


    Is een strafblad ook niet zoiets als kritiek geven op fouten die ooit gemaakt zijn? :')

    Sofinite schreef:
    (...)

    Kritiek moet je verdienen. Sommige mensen op die lijst hebben het niet verdiend.

    Daar geef ik je absoluut gelijk in! Maar denk je niet dat de moderators er ook spijt van hadden? Ze hebben zich talloze keren geëxcuseerd tegenover de mensen die op de lijst stonden.
    Hoevaak gebeurt het niet dat jij oordeelt over iemand die je eigenlijk niet kent? Dat is natuurlijk, iedereen doet dat, in dit geval is dat ook gebeurd. Het had niet mogen zijn, maar het is gebeurd.
    En natuurlijk moesten er enkelen niet op de lijst staan, maar het is nu wel zo gebeurd en dat kan je niet terugdraaien. Ik denk dat ze nu ook een hele hoop verstandiger zijn en ook weten dat ze zoiets niet moeten doen. En ze weten ook dat ze zomaar niemand mogen beoordelen, eigenlijk is dat een goede kans geweest om te leren hoe je met die verkiezingen moet omgaan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dan wens ik je veel succes toe, waardige tegenstander of misschien wel medecrew-lid later ^^ haha, ach, het is maar afwachten natuurlijk (:

    Haha, jij ook. Naar mijn mening toe zie ik jou naam nog wel eens in het rood.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sofinite schreef:
    (...)

    Is een strafblad ook niet zoiets als kritiek geven op fouten die ooit gemaakt zijn? :')


    Fouten tegen de regels op Quizlet.
    Die lijst was nooit tegen een of andere regel.

    @Mitchell: ga je gal uitspuwen tegen mods die er iets mee te maken hebben, oke? Ik ga die lijst niet goedpraten, allesbehalve, maar me dunkt dat de oudere mods al vaak genoeg hebben mogen aanhoren hoe fout ze waren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sorry, ik kon mezelf niet laten.
    Goedjes, het is gebeurd. En wat gebeurd is, is gebeurd. Punt. Niemand kan dat veranderen.
    En bovendien, laten we allemaal weer ontopic gaan.
    Ik heb trouwens ook verschrikkelijke medelijden met de mods die dat allemaal moeten nakijken. o:


    Some people are art and do art at the same time

    Gaan we nu serieus weer oude koeien uit de sloot halen?
    Het is een jaar geleden en de mods hebben zo hun nodige stront gekregen, waaronder van mij, maar het heeft geen zin om weer zo'n lijst op te halen.
    Ik ben ook niet tevreden over de gang van zaken bij de moderators, maar ik ga dat niet elke keer weer verkondigen.
    Het zijn tieners, net zoals wij, die toevallig een rood kleurtje hebben. Het zijn geen tweede Hitlers, die dood en verderf zaaien en mensen gevangennemen als iemand een andere mening heeft. (cat)
    Nu ga ik een beetje off topic, maar het is bijna 5 mei, dus daar dacht ik even aan.
    En nu koppen dicht over die kutlijst.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Memoria schreef:
    (...)
    Haha, jij ook. Naar mijn mening toe zie ik jou naam nog wel eens in het rood.^^


    Ah dank je c: zolang dat maar niet met mijn bankrekening gebeurt ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tamino schreef:
    (...)

    Fouten tegen de regels op Quizlet.
    Die lijst was nooit tegen een of andere regel.

    @Mitchell: ga je gal uitspuwen tegen mods die er iets mee te maken hebben, oke? Ik ga die lijst niet goedpraten, allesbehalve, maar me dunkt dat de oudere mods al vaak genoeg hebben mogen aanhoren hoe fout ze waren.

    Nou, dan moet je niet zoiets gaan roepen. Je kunt dan niet van mij verwachten dat ik daar niet op zal reageren. Jij houdt geen blad voor je mond, ik ook niet :Y)

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 17:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.