• Lieve users,

    Het is weer zo ver! Wij zijn opzoek naar mensen om ons mod-team te versterken.
    Als mod help je Quizlet gezellig te houden en het helpen van users bij het naleven van de huisregels.
    Lijkt je dit iets? Op de pagina van de onderstaande link kun je je aanmelden. Op deze pagina kun je ook meer informatie vinden.
    De aanmeldingen zijn open tot 10 mei. Dit betekent dus dat de inschrijvingen op de dag van 10 mei gesloten worden. Dit kan 's ochtends al gebeuren, dus schrijf je op tijd in!
    Link:

    De uitslag verschijnt zo snel mogelijk op het forum. Het kan deze keer echter wel iets langer duren, aangezien iedereen in het team druk is met school, opleidingen etc. Wij hopen dat jullie hiervoor een beetje begrip hebben.

    Heel veel succes!

    Edit: We zoeken ongeveer 5 nieuwe mods.

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 18:43 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 maart 2014 - 9:51 ]


    I am an idiot, I move.

    madeupyou schreef:
    Moderators kijken naar je strafblad, leeftijd volgens profiel, of je actief bent, hoeveel forumposts je hebt, hoelang je al lid bent, en natuurlijk, het belangrijkste, de aanmelding! =)
    Iemand die echt verschillende bans gehad heeft zal niet zo vlug in aanmerking komen maar als je bijvoorbeeld een waarschuwing hebt van meer dan drie maand geleden over dat je bijvoorbeeld iemand had beledigd,.. Zolang het langer geleden is en ook niet te vaak gebeurd is kunnen ze dat door de vingers zien, dus tenzij je een meterslang strafblad hebt, kom je in aanmerking! =)
    En over die dingen die ik opgesomd hebt, de meeste maken niet veel uit, ook al ben je 13 ofzo je maakt toch kans als je maar bewijst in je aanmelding dat je volwassen genoeg bent voor zo'n taak. =) Net zoals met die andere puntjes, er wordt wel naar gekeken maar ze spelen niet zo'n rol =)
    Hell no. D:


    Some people are art and do art at the same time

    madeupyou schreef:
    Moderators kijken naar je strafblad, leeftijd volgens profiel, of je actief bent, hoeveel forumposts je hebt, hoelang je al lid bent, en natuurlijk, het belangrijkste, de aanmelding! =)
    Iemand die echt verschillende bans gehad heeft zal niet zo vlug in aanmerking komen maar als je bijvoorbeeld een waarschuwing hebt van meer dan drie maand geleden over dat je bijvoorbeeld iemand had beledigd,.. Zolang het langer geleden is en ook niet te vaak gebeurd is kunnen ze dat door de vingers zien, dus tenzij je een meterslang strafblad hebt, kom je in aanmerking! =)
    En over die dingen die ik opgesomd hebt, de meeste maken niet veel uit, ook al ben je 13 ofzo je maakt toch kans als je maar bewijst in je aanmelding dat je volwassen genoeg bent voor zo'n taak. =) Net zoals met die andere puntjes, er wordt wel naar gekeken maar ze spelen niet zo'n rol =)

    Is het ook niet zo dat je je strafblad op kan vragen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cathedra schreef:
    (...)Hell no. D:

    Zoals ik al zei, ze kijken er wel naar maar het betekent niet veel =). Ik denk dat jij met je aantal wel in aanmerking komt hoor! Tenzij je aanmeldingsformulier bar slecht is :'D.
    Je hebt immers genoeg posts, je hoeft niet zo actief te zijn hoor, ik denk dat ze goed genoeg weten dat er verschillende users zijn die veel op het forum zitten maar niet zo veel plaatsen.. =) Maak je niet druk, het speelt echt niet zo'n rol =) Ze kijken er gewoon even naar =). Daarbij denk ik dat je aantal al echt goed is.^^
    't is niet dat je maar 100 posts hebt hé. =)

    [ bericht aangepast op 28 april 2013 - 16:06 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tyrion schreef:
    (...)
    Is het ook niet zo dat je je strafblad op kan vragen?

    Ja, moet je gewoon een pb sturen naar één van de mods. ^^


    Take me to wonderland

    madeupyou schreef:
    (...)
    Zoals ik al zei, ze kijken er wel naar maar het betekent niet veel :). Ik denk dat jij met je aantal wel in aanmerking komt hoor! Tenzij je aanmeldingsformulier bar slecht is :'D.
    Je hebt immers genoeg posts, je hoeft niet zo actief te zijn hoor, ik denk dat ze goed genoeg weten dat er verschillende users zijn die veel op het forum zitten maar niet zo veel plaatsen.. :) Maak je niet druk, het speelt echt niet zo'n rol :) Ze kijken er gewoon even naar =). Daarbij denk ik dat je aantal al echt goed is.^^
    't is niet dat je maar 100 posts hebt hé. =)


    Balen :P
    Ik post niet zo erg veel eigenlijk alleen wanneer het zinvol is (meestal) en daarom heb ik in 1 jaar tijd slechts ongeveer 400 post en anderen veel meer.
    Nah ja, komt wel goed. Ik heb uitstraling :D Daar moet ik het maar mee doen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Itami schreef:
    (...)
    Ja, moet je gewoon een pb sturen naar één van de mods. ^^

    Ja, ik heb het ooit eens gedaan, maar toen bleek het gewoon leeg te zijn:W
    Ik denk eigenlijk dat ik me echt te veel aan de regels hou.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Niks voor mij, maar ben erg benieuwd naar de uitslag!


    Alleen maar tranen van geluk

    Jullie hebben nu vast weer een lijst :')

    Sofinite schreef:
    Jullie hebben nu vast weer een lijst :')


    You didn't read the topics, did you?
    Ze zeiden dat ze het niet weer zouden doen.


    26 - 02 - '16

    Destined schreef:
    (...)

    Balen :P
    Ik post niet zo erg veel eigenlijk alleen wanneer het zinvol is (meestal) en daarom heb ik in 1 jaar tijd slechts ongeveer 400 post en anderen veel meer.
    Nah ja, komt wel goed. Ik heb uitstraling :D Daar moet ik het maar mee doen.

    Maar zelfs dat is goed hoor =)Zolang je maar in je aanmelding hebt staan dat je veel online komt, en dat dat natuurlijk niet gelogen is, is dat immers goed =). Veel posten maakt je niet tot een goede mod hé. Een goede moderator moet veel online zijn en alles controleren, je hoeft niet veel te posten als je niet wilt =)
    En zolang je die uitstraling maar merkt in je aanmelding is het goed!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gehenna schreef:
    (...)

    You didn't read the topics, did you?
    Ze zeiden dat ze het niet weer zouden doen.


    Vast.

    Sofinite schreef:
    Jullie hebben nu vast weer een lijst :')


    Ik denk dat er nog wel een beetje niveau in de tent is bij de mods, dus ik ga er vanuit dat ze niet stom zijn zoiets weer te doen.
    Persoonlijk denk ik ook dat veel mods weinig van die lijst hebben aangetrokken, maar ik kan het mis hebben en dat zit ik hier uit me nek te lullen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik vind het wel grappig om te kijken wie zich allemaal aanmelden haha


    Your make-up is terrible

    Sofinite schreef:
    Jullie hebben nu vast weer een lijst :')

    Bedoel je zo'n lijst met users die zeker geen kans zouden maken?
    Ik dacht dat die er nog wel was, maar dat de mods zich daar niet helemaal aan hielden. :p


    Take me to wonderland

    (: