• Deze RPG is gebaseerd op het originele verhaal Live While We're Young || Zianourry (16+)

    Naar het idee van quin98 en Vindicatif



    I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan: SunnySpring
    -Louis William Tomlinson: Vindicatif
    -Liam James Payne: Sylvesti
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Danosaur
    -Blake Jayson Styles: Vindicatif/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles Vindicatif/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Caleo
    - Vriendin Niall: Amber Woods Sempra


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel PayneBlog
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson StylesVindicatif/ quin98
    - Broertje van Louis: Steve James Tomlinson BADASSS
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles ZaynieBoy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag



    Aangezien zowel Quinty als ik het idee hebben dat het toch niet gaat werken, hebben we iets anders bedacht. Iedereen begint opnieuw, zodat het voor iedereen te volgen valt.
    De jongens zitten allemaal op de chatsite in een groepsgesprek en halverwege dat gesprek zal Stranger aankomen met de weddenschap. Vanaf daar zullen ook de afgesproken tijd komen dat de jongen elkaar ontmoeten en hun 'partner/ vrienden' echt ontmoeten. Eenmaal de weddenschap gestart is, zal het weer vrij zijn voor iedereen. De meiden zullen zich tot die tijd even niet met de jongens bezig kunnen houden en zullen iets moeten verzinnen. Dit is om alles even alles goed te laten lopen. En het niet snel doodloopt.
    Wat nu is het om het netjes te houden gewoon een zooitje.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 23:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles

    'Nu wel ja' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Toch heb ik dan de goede persoon gekozen.' zegt hij en ik glimlach. 'Je hebt niet eens zelf gekozen' lach ik maar glimlach daarna toch. Ik grinnik als zijn wangen rood kleuren, wat schattig. 'Aah wordt je een beetje rood' zeg ik plagend, al stapte hij dichter naar mij, ik had het toch echt wel gewoon goed gezien. Nee, je hoef echt geen nieuwe naam te verzinnen, Hazza.' zegt hij vrolijk en bedenk me dat hij zojuist eigenlijk wel een soort bijnaam bedacht heeft. Ik grinnik en haal mijn schouders op, 'Dat weet ik maar ik vindt het alsnog leuk om te doen' zeg ik met een glimlach. Als hij zijn armen om mijn nek slaat grijns ik even en mijn armen sla ik om zijn middel. 'Goed om te weten en een hyperactieve stuiterbal. Ik daarin tegen een hele leuke krullenbol.' zegt hij en ik begin te lachen. 'Maar wel een hele leuke hyperactieve stuiterbal' zeg ik waarna ik gauw een kusje op zijn lippen geef. Ik begin te lachen als hij zin zijn armen uitsteekt en zo duidelijk maakt dat ik hem moet dragen. Ik haal mijn schouders op en pak hem rustig vast, ik til hem omhoog en begin rustig richting de zee te lopen.

    Steve Tomlinson

    ...And whoever falls in love first? Loses" zei de jongen. "B- ben jij van het spel?" vroeg ik waarop hij knikte met twinkelende groene ogen. Móóie twinkelende groene ogen. "Ik ben Blake, en wie ben jij?" vroeg hij enthousiast "ik ben Steve, en jij bent dus mijn 'partner' voor de komende tijd?" vraag ik terwijl voorzichtig een slokje van mijn cappuccino neem. Blake knikt "wil jij ook koffie, of iets anders? Ik betaal" zeg ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 15:50 ]

    Louis Tomlinson
    'Hmm, je komt nog wel meer te weten' zei ik vrolijk en tikte hem op zijn nek bij de woorden dat ik niet eens zelf heb gekozen. 'Wijsneus. Wie zegt dat ik niet Stranger was?' Mijn hoofd hield ik weer iets schuin en met een vragende blik keek ik hem recht in zijn groene ogen. Mijn wangen kleurde nog roder door zijn opmerking over mijn gekleurde wangen. 'Niet aardig van je.' mompelde ik zacht, waardoor ik nog iets dichter tegen hem aan kroop. Ik kon er niet tegen dat mensen mijn rode wangen zagen en daarbij vond ik het ook niet erg om zo te staan. Mijn greep verstrakte iets terwijl ik kort mijn ogen sloot. Zijn gegrinnik liet me toch weer opkijken. 'Ik verbied je niet om dat te doen, want als het leuk is, waarom niet?' lachte ik vrolijk. Mijn armen had ik verplaatst naar zijn nek en zijn grijns was niet te missen. Net als de mijne toen ik zijn armen rond mijn middel voelde. Heel onschuldig keek ik op toen hij begon te lachen door mijn woorden. 'En een hele lieve krullenbol.' zei ik en de twinkeling verscheen op mijn ogen door het kusje op mijn lippen. Ik haalde mijn schouders op toen hij begon te lachen en bleef gewoon zo staan. Mijn armen sloeg ik weer rond zijn nek toen hij me optilde en in de richting van zee begon te lopen. 'Volgens mij is dit echt het begin van iets moois.' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 29 april 2013 - 16:21 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Lou heeft verloren...]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Lou heeft verloren...]


    [ Oh, nee hoor ^-^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vindicatif schreef:
    (...)

    [ Oh, nee hoor ^-^]


    [maar daar lijkt het wel op...]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Lou speelt het gewoon nog heel goed:P]

    ZaynieBoy schreef:
    (...)

    [maar daar lijkt het wel op...]


    [Komt nog wel verandering in..]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [Lou speelt het gewoon nog heel goed:P]


    [kan ook]


    Bowties were never Cooler

    [Anyone voor Lizz]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Harry Styles

    'Hmm kan niet wachten tot ik dat te weten kom dan' zeg ik met een glimlach. 'Wijsneus. Wie zegt dat ik niet Stranger was?'zegt hij en ik kijk hem grijnzend aan. 'Ike' zeg ik, ik had nou niet echt het idee wat hij stranger was maar ja, het zou nog wel kunnen. Ik begin te lachen als die nog roder wordt. Ik knijp even zachtjes in zijn wangen en grinnik even. 'Ik verbied je niet om dat te doen, want als het leuk is, waarom niet?' Zegt hij en ik glimlach, 'Dat is mooi want anders had ik het toch wel gedaan' zeg ik lachend. 'En een hele lieve krullenbol.'zegt hij en ik glimlach even. 'Nou zo lief ben ik nou ook weer niet hoor' zeg ik lachend en merk hoe zijn armen weer om mijn nek heen gaan als ik hem optil. 'Owja, wordt je nu al verliefd dan want dan gaat het wel erg snel he' zeg ik met een knipoog al weet ik gewoon dat die nog niet verliefd is, zo snel gaat dat nou ook weer niet.

    Coockies schreef:
    [Anyone voor Lizz]

    Nope, je weet toch dat ze allemaal naar hun partner moeten?

    Blake Jayson Styles
    Ik schudde mijn hoofd bij zijn laatste vraag. 'Nee dankjewel, misschien straks.' zei ik met een glimlach en nam plaats tegenover de jongen die zich net had voorgesteld als Steve. Iets wat ik natuurlijk al sinds het begin wist, maar niemand hoefde te weten wat ik wist. Een beetje belangstelling mocht ook wel en daarbij was het altijd handig. Mijn telefoon die ik nog altijd in mijn handen had stopte ik, na een simpel klaarstaand sms te versturen door een klik op de knop, in mijn zakken. Het smsje was een simpele Stranger: Ik hoop dat jullie je 'partner' hebben gevonden en dat het bevalt. Anders komt het vanzelf goed. Ik weet aan wie ik jullie koppel. Natuurlijk zou ik de jongens allemaal nog in de gedachten houden. Ik was benieuwd ie voor de charmes van de andere zou vallen. Mijn blik naar de jongen tegenover met terwijl een glimlach rond mijn lippen krulde. 'Vertel eens iets over jezelf. En wat vind je van deze weddenschap?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Edward Styles

    Ik voelde mijn mobiel trillen .. Ow een smsje van Stranger
    Stranger: Ik hoop dat jullie je 'partner' hebben gevonden en dat het bevalt. Anders komt het vanzelf goed. Ik weet aan wie ik jullie koppel.

    Ugh hij moest eens weten

    Jim: Neej helemaal niet ! Degene aan wie jij mij gekoppelt hebt is niet komen opdagen, ik wacht nog 5 minuten en anders ga ik terug naar huis! leuk hoor zo'n weddenschap!

    Ik drukte op verzenden en ging verder met auto televisie kijken


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam James Payne
    Ik voelde mijn telefoon in mijn broekzak zoemen. Ik haalde hem eruit en keek naar de sms. Ik zuchtte en keek nog eens rond. Ik zzag nog niemand. Waarschijnlijk was hij vertrokken toen ik maar niet kwam opdagen. Ik draaide mijn telefoon en begon te typen.

    Ik heb hem nog niet gezien. Ik denk dat hij is weggegaan omdat ik wat laat was.

    Ik verzond het bericht en ging op een paaltje zitten. Hopenlijk zou hij nog komen. Anders was dit wel een heel saai spel in je eentje.


    Bowties were never Cooler